Fibonacci Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1341 Skrevet 28. september 2005 Noen som så TV2 hjelper deg i stad? Hun Aina K. med brudekjolene sørget for at det bare var så vidt mannen min fikk sjaketten sin før bryllupet vårt! Makan til bitch! Trodde hun hadde gått konk jeg... det var i hvert fall grunnen til at vi hadde problemer med den brudesalongen! Anbefales IKKE! Og tror ikke akkurat hun får flere kunder etter det TV-innslaget heller! *glise*
-TeddyToria- Skrevet 28. september 2005 #1342 Skrevet 28. september 2005 Noen som så TV2 hjelper deg i stad? Hun Aina K. med brudekjolene sørget for at det bare var så vidt mannen min fikk sjaketten sin før bryllupet vårt! Makan til bitch! Trodde hun hadde gått konk jeg... det var i hvert fall grunnen til at vi hadde problemer med den brudesalongen! Anbefales IKKE! Og tror ikke akkurat hun får flere kunder etter det TV-innslaget heller! *glise* ← Gikk dessverre glipp av det, pleier å zappe innom... Men nå må jeg si jeg ble nysgjerrig altså... Hvilken salong er det snakk om?
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1343 Skrevet 28. september 2005 (endret) Heisann Orkideen! Butikken heter Aina K. og ligger på Sagene i Oslo. En liten butikk drevet av en dame som heter... Aina - et eller annet på K! Siden vi bodde på Bjølsen før ville mannen min se etter sjaketter der, og den han fant var veldig fin den altså, men problemet var jo at butikken alltid var stengt og at dama aldri tok telefonen! Og da vi sjekka i Brønnøysundregisteret fant vi ut at hun hadde gått konk.......... Heldigvis gikk det i orden til slutt, men jeg for min del var veldig glad for at jeg kjøpte brudekjole et annet sted... Holder på å laste ned 1. episode av sesong 2 av Frustrerte fruer fra nettet! Endret 28. september 2005 av La Traviata
Soul Skrevet 28. september 2005 #1344 Skrevet 28. september 2005 Så søte tøfler! Brage blir nok veldig fin. Håper du snart blir kvitt halsvondten også må du sove godt!
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1345 Skrevet 28. september 2005 Soul: Tusen takk, sov godt du også! Halsen min skal nok bli bra
Charmina Skrevet 28. september 2005 #1346 Skrevet 28. september 2005 Sweety Jasså så lillegullet har oppdaget tissen sin Husker når Henrik gjorde det samme, den var visst kjempespennende. Og det tror jeg jammen varer lenge Så Tv2 hjelper deg ja, og den dama der kan nå umulig få mange kunder etter det der - for en ufordragelig person Ellers er jeg bare innom med en natta
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #1347 Skrevet 29. september 2005 Fine tøfler til Brage! Så han har oppdaget tissen sin ja - ett nytt leketøy med andre ord Ha en fin dag
Fibonacci Skrevet 29. september 2005 Forfatter #1348 Skrevet 29. september 2005 Charmina og Heidi76: Supersupermegatrøtt i dag Brage holdt det gående i natt. Han hadde vondt i magen stakkar! Lå og krøkte beina oppunder seg og prompa noe veldig! Måtte kapitulere og ta han over i senga til oss. Han har vært rar i magen i det siste, det har kanskje noe å gjøre med tennene som kommer! Han sutra litt da jeg skulle gå fra barnehagen også - ikke noe gøy nei! Og i dag har jeg kjempemasse å gjøre - det er veldig enten-eller for tida! Men gleder meg veldig til Charlie og sjokoladefabrikken i kveld!
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #1349 Skrevet 29. september 2005 Åhh, skal du se den i kveld??? Heldiggris. Har ikke rukket å se den enda jeg, ble så mye med ferie midt oppi det hele. Men neste uke tenker jeg at jeg får tid. Håper Brage er bedre i dag da
Peony Skrevet 29. september 2005 #1350 Skrevet 29. september 2005 Voldsomt til promping hos barna deres, LT og Heidi! Stakkars lille Bragegutten! Var nok fint å få ligge sammen mamma da! Gled deg til Charlie og sjokoladefabrikken, den var veldig fin!
Glossy Skrevet 29. september 2005 #1351 Skrevet 29. september 2005 Hei snuppis!!! Håper du koser deg masse på kino. Og ikke minst at det går bedre med lille gullet. Kos fra oss her..... Tar helg her og reiser til Bergen etter jobben i morgen. Så da er jeg ikke tilbake på nett før etter helgen. Ha en super helg!!!!
Susanna Skrevet 30. september 2005 #1352 Skrevet 30. september 2005 Åååå, heldige deg som var på kino i går da!! Den er sikkert kjempe bra!! Jeg har sett første episode av frustrerte fruer! Så nå venter jeg bare på episode 2!! Ååå, som jeg digger den serien!! Uff, stakkar Brage gullet da.. ikke noe gøy med tenner under annmars nei.. Håper dere får en kjempe fin helg da snuppelupp!!
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #1353 Skrevet 30. september 2005 Sofusen min har fått ny mat nå og har slutta å prompe - så det så! Hva syns du om filmen??? Ha en fin fredag og en flott helg
Charmina Skrevet 30. september 2005 #1354 Skrevet 30. september 2005 Ha en super helg vennen min! Jeg er så glad det er fredag i dag Håper Bragegullet er helt pigg igjen! Martine hold et sirkus uten like her i natt så jeg er ganske trøtt her jeg sitter! Var filmen bra? Gleder meg til å se den med Henrik Stor klem fra Charmis
Fibonacci Skrevet 30. september 2005 Forfatter #1355 Skrevet 30. september 2005 Hei alle sammen! Så koselig å finne så mange hilsener her! Det ble ikke noe film på meg i går.. Stakkars Brage hadde jo feber da jeg henta ham i barnehagen! Og var begynt å bli snørrete. Skulle dra på kino med en hel vennegjeng, og mannen dro dit rett fra jobb, så han fikk jo sett den, heldiggrisen. Han strålte da han kom hjem og sa at den var helt glimrende! Jeg var litt sånn aaargh! for jeg hadde gleda meg sånn. Men kanskje jeg klarer å overtale noen andre til å se den sammen med meg! Brage var ikke i form i går kveld Han sutra og ville bare bli holdt hele tida, og ville ha masse pupp. Stakkars lille gutten min. Han hadde 39 i feber om kvelden, så da fikk han en Paracet og sovna egentlig greit, men i natt lå han i senga vår. I dag har vi naturlig nok holdt oss hjemme begge to, men feberen er under 38 nå og han virker mye piggere! Men han hoster og snørrer litt. Internett-tilgangen hjemme har falt ut, så jeg måtte innom jobben og fikse noe greier når mannen kom hjem i stad. Skal ikke være her lenge, vil veldig gjerne hjem til lasagne og fredagskos! Måtte bare innom og oppdatere litt! Fikk ikke sett Frustrerte fruer heller, for WinRAR programmet oppførte seg så rart i går. Jaja, der får jeg igjen for å laste ned .rar-filer GOOOOOD HELG SNUPPER!
Peony Skrevet 30. september 2005 #1356 Skrevet 30. september 2005 Stakkars lille Brage! Og stakkars deg som ikke fikk sett filmen! Men jeg er helt sikker på at du klarer å få med deg en annen, det er jo mange som vil se den filmen. God bedring til Bragegutten!
April Skrevet 30. september 2005 #1357 Skrevet 30. september 2005 God bedring til Bragegutten Den Aina K dama virket ikke helt god nei!! Hun får nok ikke mange kunder etter det programmet. Skikkelig bitch ja Moro med Frustrerte fruer, gleder meg til det begynner nye episoder her Kjedelig med nedlasting som ikke fungere, ofte noe tull her i gården også! God helg, alle tre
-TeddyToria- Skrevet 30. september 2005 #1358 Skrevet 30. september 2005 Offa, kjedelig det ikke ble noe film i går...og at Brage-gullet er syk! Dakkar liten! Håper han blir bedre snart da, ekke noe godt å ha feber og være snørrete nei... Men jeg vil i allefall ønske dere alle tre en strålende deilig helg!
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #1359 Skrevet 30. september 2005 God bedring til Brage - håper han føler seg bedre i morgen
Charmina Skrevet 2. oktober 2005 #1360 Skrevet 2. oktober 2005 Hei vennen! Side 2 er da ikke noe sted for deg! Stakkars Bragevennen da - håper han er kommet seg i helga! Må jo ikke være syk. Så dumt at du ikke kom deg på kino,håper du får med deg noen andre en annen dag! Her har helga bare flydd som vanlig! Men vi fikk nå malt litt på loftet da! Deilig! I morgen er det høstferie for Henrik, men han har meldt seg på fotballskole da så gjett om han gleder seg. Fotball fra kl 09 - 14 i 4 dager er jo bare drømmen for han. Kos deg det lille som er igjen av søndagen da snuppeluppa! Klem fra Charmina
Fremhevede innlegg