Fru Biscuit Skrevet 26. september 2005 #1321 Skrevet 26. september 2005 Hei på deg! Lenge siden sist jeg var innom, ser jeg... Men nå har ting roet seg litt på min front, og da er det alltid hyggelig å titte innom andres dagbøker Jeg måtte le da du skrev "Men jeg glemmer ALDRI det øyeblikket da han kom ut av meg. Helt ubeskrivelig! Skulle gitt mye for å få oppleve det igjen!" Du får det til å høres ut som en drøm å føde Jeg har alltid hatt sånn superangst for det før, men nå som det liksom nærmer seg (i hvert fall i teorien...), så virker det ikke så fælt. Flere venninner av meg har født uten bedøvelse, og de hevder at det har gått helt fint (vondt selvfølgelig, men til å leve med). Nok om det. Ønsker deg god bedring! Og sender deg en varm *Fru Biscuit som bare er håpløs og drømmer om bebiser og fødsler
Gjest Madden Skrevet 26. september 2005 #1322 Skrevet 26. september 2005 Ikke vær lei deg du! Jeg turte heller ikke se Lost episoden ved første forsøk..jeg ble skikkelig mørkredd...satt her alene og skulle se samme kvelden som jeg lastet ned...det var skikkelig ekkelt! Må ta opp tråden i kveld jeg!!
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 Forfatter #1323 Skrevet 26. september 2005 Hei fru Biscuit og Madden! Godt å høre at det var flere enn meg som syntes LOST var skummelt, Madden! Neste gang jeg ser det skal det ikke være mørkt og ekkelt ute! Hehe, skjønner at det kan virke rart det jeg skrev om fødselen, fru Biscuit. Og det er klart at riene gjorde vondt, og det var et voldsomt press og trykk da han bevegde seg nedover og sånt, det er ikke akkurat behagelig, men akkurat da han kom ut ble jo all smerten borte! Det var så utrolig. All smerte og ubehag ble bare til pur lykke! Håper du snart får oppleve å bli mor! Det er helt fantastisk! I morgen skal jeg på kino med noen kolleger! Vi skal se "Mr. and Mrs. Smith"! Og på torsdag skal mannen og jeg se "Charlie og sjokoladefabrikken" sammen med noen venner! To kinoturer på en uke, det er jammen lenge siden sist! Jeg elsker film, så jeg synes jo det er helt topp! Har lyst til å se den nye Elling-filmen også! Og hurra for Micro som ble født i dag!!!
monja Skrevet 26. september 2005 #1324 Skrevet 26. september 2005 Skulle jo nesten tro det var min fødsel du skrev om Vi har opplevd det ganske likt tror jeg. Herlig..... Jupp, jeg fikk lagt inn kommentar i bloggen din
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 Forfatter #1325 Skrevet 26. september 2005 Jej!! Min første blogg-kommentar! Takk Monja! I stad når jeg gikk på do oppdaget jeg skikkelig ordentlig EL-slim! Så nå er kroppen herlig normal igjen! Det er akkurat 14 dager siden siste mens, så jeg er helt i rute! Vi skal ikke prøve ennå altså, men det er veldig godt å vite at kroppen er i gjenge og at ting funker som det skal... Og ikke minst å slippe plagsomme tantebesøk hver 15. dag! Ellers begynner jeg å få ganske så vondt i halsen og går rundt og nyser og snufser! Vil ikke bli forkjøla! Får lange innpå med C-vitaminer og pakke inn halsen godt framover! Nå skal jeg snart benke meg foran TV´en med 71 grader nord!
monja Skrevet 26. september 2005 #1326 Skrevet 26. september 2005 Jasså du, det er du som driver og sender tanta hit hver 14. dag????
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 Forfatter #1327 Skrevet 26. september 2005 Oida! Ikke meninga å prakka 14. dagerstanta på deg Monja! Hun er en skikkelig pain! Hvis hun prøver seg igjen så skal jeg ta en alvorsprat med henne jeg! Og få henne til å sende den langt bedre 28-dagerstanta til deg!
monja Skrevet 26. september 2005 #1328 Skrevet 26. september 2005 Tror jeg sender den videre til Kverula jeg
monja Skrevet 26. september 2005 #1329 Skrevet 26. september 2005 Har du hørt noe fra Sandra og Marcus i det siste eller?
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 Forfatter #1330 Skrevet 26. september 2005 Ja, har chatta litt med Sandra i det siste! Det går bare bra med dem. Skal treffe dem pluss Silje:) og Maren neste søndag!
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #1331 Skrevet 27. september 2005 Hei La Traviata - her er jeg tilbake fra ferie Så fint bilde av Brage du har lagt ut! Han er en skikkelig skjønning altså. De store blå øynene og de lure, fine smilet - han kommer til å bli en storsjarmør (men det er han vel egentlig allerede). Flott å høre at ilderen er på bedringens vei. Håper han er flink til å spise maten sin med medisinen i da.
Fibonacci Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1332 Skrevet 27. september 2005 (endret) Hei Heidi76! Velkommen hjem fra ferie! Det går bedre med ilderen vår heldigvis! Pelsen har begynt å vokse bra tilbake igjen Det regner noe helt forferdelig nå! Skal snart avgårde og hente Brage i barnehagen! Tviler på at de har vært så mye ute nå i dag! Skal spise middag hos mamma og pappa i dag, kusina mi skal også være der! Det er så lenge siden jeg har sett henne nå! Og så blir det kinotur i kveld! Endret 27. september 2005 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1333 Skrevet 27. september 2005 Helt ok film i kveld, bra underholdning, men fort glemt tror jeg... Så plakater for mange filmer jeg har lyst til å se framover; Elsk meg i morgen, Wallace & Gromit, Corpse Bride (fra de som lagde Nightmare Before Christmas, en obligatorisk lille julaften-film her i huset! ...) Og på torsdag skal vi se Charlie og sjokoladefabrikken!!! *slå kolbøtte av glede* Blitt seint nå, må finne senga. Skal bare smøre niste til i morra og pakka babysvømmings-bagen!
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1334 Skrevet 28. september 2005 Brage hadde ikke tid til å si hadet i barnehagen i dag morges, bare satte kursen rett mot lekerommet! Mye bedre det enn at han gråter, men følte meg litt "overflødig"... I ettermiddag er det babysvømming, og så har jeg planer om å lime inn bilder i babyalbumet hans i kveld! Ligger håpløst på etterskudd! Og kjeder meg på jobben i dag...
Glossy Skrevet 28. september 2005 #1335 Skrevet 28. september 2005 Hei vennen!!! Da er jeg tilbake for alvor. Er helt fælt å være uten KG noen dager altså. Kjenner det tar på Høres ut som dagene dine er fullt opp ja. skal si det går unna hos deg. Men jammen så digg med masse kino. Har ikke vært på kino på en evighet. Tenker ofte på at jeg skal,men det skjer liksom ikke noe. Skal være her i Sogn i helgen og det gleder jeg meg til.Er liksom bare avslappning og koselige aktiviteter her oppe. I Bergen blir det fort litt stress fordi du skal rekke over alt siden du ikke er det i helgene. Tanta har skiftet mønster her i huset etter fødselen. Her kommer den hver 32. dag i steder for 28. Men det plager meg aldeles ikke så lenge den kommer og ikke lager tull Blir heller ikke flere små her i huset på en stund heller. Ikke helt etter planen, men sånn er livet. Ser ikke ut som en kan planlegge alt slik som en vil. Så da tar vi tiden til hjelp og begynner prøvingen om en stund. Har fri fra jobben i dag jeg og tulla ser ut som vil sove lenge. Helt greit for meg Ha en super dag!!!
Charmina Skrevet 28. september 2005 #1336 Skrevet 28. september 2005 Oj.........kanskje jeg har smittet deg gjennom maskinen? Her er iallefall halsen fremdeles som en kaktus.......................men jeg slipper unna dugnaden ute i ettermiddag da Kan heller kose meg under pleddet på sofaen og drikke varme drikker mens mannen jobber! Men sånn er det bare innimellom da! Onsdag og alle ungene sover her hos meg! Ikke så mye nytt å fortelle om. Skjer liksom ikke så mye spennende når man for det meste er inne. Men kjekt å lese hos deg da snuppa! Etterskudd med å lime inn babybilder sier du.............................og jeg da som ikke har begynt med album til Martine ennå Men sånn er det med barn nr 2. Det går ikke like raskt med ting da! Henrik hadde jo flere album alt på samme alder. Men det sies som en far sa engang (lest i et blad) : Første barnet badet vi hver eneste kveld Andre barnet, en gang i uken Tredjemann tørker vi støv av sånn innimellom Og gjett om det er sant Ha en stråååålende onsdag! Klems fra Charmina
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #1337 Skrevet 28. september 2005 Hei, hvordan går det med albumet? Har du fått gjort noe i kveld? Og var det morro på svømminga i dag? Sitter på jobben jeg og kjeder meg
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1338 Skrevet 28. september 2005 Første barnet badet vi hver eneste kveld Andre barnet, en gang i uken Tredjemann tørker vi støv av sånn innimellom ← Det er nok noe i det! Er så sliten i kveld at jeg aller helst vil legge meg, men jeg må dra over gulvene og fange alle hybelkaninene som har vokst noe voldsomt i det siste! Kjøkkenet ser ut som et h******!! Her trengs det noen skikkelige tak altså! Litt travel uke Glossy, men det er gøy med kino! Her om dagen kom mannen hjem med tre DVD´er også, så vi har mye å kose oss meg på "hjemmekinoen" også! Innliming av babybilder-planen gikk som dere skjønner til dundas, men er man gåen, så er man gåen. Du har nok ikke smitta meg gjennom PC´en Charmina! Jeg er verken verre eller bedre, vondt i halsen men det er ikke så ille altså. Er i god form forøvrig! Håper du blir frisk snart vennen! Brage har virkelig "oppdaget" tissemannen sin nå Han sitter på badegulvet og drar i den, helt oppslukt... Han lurer vel på hva det er for en rar dings! Tid for husarbeid og legging...
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1339 Skrevet 28. september 2005 Så ikke hilsenen din i stad, Heidi! Svømminga var gøy som vanlig! Men Brage sutra litt etter et litt voldsomt dukk fra sklia og ned i vannet. Han var nok trøtt! Han sover veldig lenge i barnehagen, men hopper da over ettermiddagsluren sin, så han blir kjempetrøtt om kvelden. Ellers så lurer jeg på de jekslene igjen. Synes jeg kjenner noe, men prøver jeg å kjenne ordentlig etter, biter han meg i fingeren! Auau!! Synes han kjentes litt varm ut i kveld, men det var ikke feber. Vi får se hvordan han er i morgen!
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1340 Skrevet 28. september 2005 (endret) Bestilte nye tøfler til Brage i dag! Booties fra Alveslottet Endret 17. februar 2007 av Trille
Fremhevede innlegg