Charmina Skrevet 23. september 2005 #1301 Skrevet 23. september 2005 GRATULERER BRAGEGUTTEN MED 11 MND DAGEN I DAG Tenk at gullungene våre snart er 1 år vennen, hvor er det året egentlig blitt av? Så artig at han er begynt å si mamma da Martine har jo sagt både mamma og pappa lenge nå, og du skal se hun klokka halv seks om morgenen når hun står i senga si og roper PAPPA av full hals du Hun har visst skjønt at det bare er han som orker å stå opp på den tiden Så irriterende med den pakken da - man kan bli så sint Huff kan tenke meg at du ble frustrert ja! Ellers var det godt å lese om ilderen, håper han kommer seg fort nå da! Nydelig nytt bilde av Brage han er bare sååååå søt! Ha en super helg vennen. Her har det vært knallvær og varmt i dag! Ungene har vært ute i bare t-shorter og lekt i dag! (ikke Martine altså men Henrik og vennene) STOR klem fra charmina
Charmina Skrevet 23. september 2005 #1302 Skrevet 23. september 2005 Pulk ja............... vi kjøpte vår midt på sommeren vi og da fikk vi kjempetilbud på den. Tror mange velger å beholde den også etter at barna er vokst ut av den da den jo er så grei å bruke til å transportere ting i også. Vår ble brukt til det når Henrik ble så stor.................også kom jo Martine da Klems
Fibonacci Skrevet 23. september 2005 Forfatter #1303 Skrevet 23. september 2005 Hei Susanna, iingvild og Charmisen! Tusen takk for gratulasjoner! Rart å tenke på at om en måned er Brage 1 år! Pulk er ikke lett å få tak i nei... De som ligger på finn.no blir jo solgt med en gang! Ikke finnes det noen gammel pulk i familien heller... Så gøy at Martine sier både mamma og pappa, Charmina! Noen er jo tidlige på språk, og andre på motorikk, du skal se snuppa di prater tidlig! Hun blir nok like full av lure og morsomme sitater som broren sin! Hadde så vondt i hodet da jeg kom hjem fra jobb, og begynte å kjenne kvalmen komme sigende, så jeg måtte legge meg litt! Og nå er det mye bedre. Pleier jo mest å ha migrene i forb. med mensen, men jeg nekter å ha mensen NÅ IGJEN Prøver tanta seg så streiker jeg altså!! Er så spent på å høre nytt om Moonchild nå! Håper lille Micro kommer i natt eller i morgen!
Fibonacci Skrevet 24. september 2005 Forfatter #1304 Skrevet 24. september 2005 Ååååååååååååhhh.... 1. episode av Lost sesong 2 er så spennende!!!! Det er bare såvidt jeg tør å se på! Sitter her mutters aleine, det er mørkt ute og gutta mine sover forlengst! Jeg burde ikke være oppe så seint, blir bare husredd! Men kan jo ikke gi meg midt i episoden heller...
Fibonacci Skrevet 24. september 2005 Forfatter #1305 Skrevet 24. september 2005 Tørikkesetørikkesetørikkese.... Pleide ikke være så skuggredd jeg! Hva har skjedd med meg???
Fibonacci Skrevet 24. september 2005 Forfatter #1306 Skrevet 24. september 2005 Åh, uutholdelig spennende slutt! Hvordan skal jeg klare å vente til neste uke med å se fortsettelsen? På tide å legge seg nå...
iingvild Skrevet 24. september 2005 #1307 Skrevet 24. september 2005 Takk for hilsen! Helt enig at Lost var utrolig spennende. Pappa skrøt på jobben om at han hadde sett den, så nå har jeg skrevet forklaring på hvordan de andre på jobben til pappa får tak i episoden. Hehe... Ekspert? hehe.. nei da! Ha en fortsatt kjempe fin helg! Håper sola skinner hos deg også!
Fibonacci Skrevet 24. september 2005 Forfatter #1309 Skrevet 24. september 2005 Heihei iingvild og Soul! Må le litt av innleggene jeg skrev mens jeg så LOST, jeg pleide jo å være så tøff til å se sånneting før, men nå blir jeg jo helt nervevrak av litt skarve spenning! I dag skal vi avgårde til 30-årslag og innflyttingsfest til en venninne av meg og samboeren hennes! Vi har ikke besøkt dem siden de flytta! De bor 2,5 time unna, så vi skal overnatte og ha med Brage. Lurer på hvordan det kommer til å gå med legging og sånt, men hvis det blir for ille får en av oss legge seg sammen med ham. Men hva i huleste skal jeg ha på meg da??? Det er alltid et problem det der! :klø: Finner vel alltids noe i skapet! God helg til dere som er innom!
Charmina Skrevet 24. september 2005 #1310 Skrevet 24. september 2005 Jasså så du snikser på Lost du din heldiggris!!!!! Jeg klarte aldri å laste ned de der greiene der jeg............................. Gleder meg til å se de når de kommer, og da har jeg nok en pute klar til å gjemme meg bak! Tror også at Martine blir tidlig ute med språket! Sånn var Henrik også. Han snakket nesten helt rent han når han var bare 2 år. Husker engang vi flydde med han når han var 2 1/2 år. Vi sa han var under to sånn at han fløy gratis (han var jo så liten på alderen at ingen reagerte på det). Vel inne på flyet reiste han seg opp i setet - så etter flyvertinnen og sa "hei du damen kan jeg få litt kjeks og brus her bak" Håper du får en fin lørdag vennen. Stor klem fra Charmina
Peony Skrevet 24. september 2005 #1311 Skrevet 24. september 2005 Å, nå trodde jeg for et øyeblikk at Lost hadde begynt på tv igjen, men det er vel ikke helt ennå... Jeg må forresten huske å få med meg de siste 3 episodene, for de gikk mens vi var på bryllupsreise...
-TeddyToria- Skrevet 24. september 2005 #1312 Skrevet 24. september 2005 Takk for hilsen! *ugg* Det kan ikke ha vært godt å bli kvalm bare av å se matreklamer på TV! Godt jeg ikke har noen slike plager, enn så lenge! Gooood helg!
monja Skrevet 25. september 2005 #1313 Skrevet 25. september 2005 Jeg og trodde et øyeblikk at Lost hadde begynt på TV igjen - selv om jeg stussa på tidspunktet da :klø: Så du er en sniker du, hæ??? Jeg husker så godt da Brage ble født jeg, og nå er han snart ett år. Kan jo begynne å lure på hvor tiden har blitt av. Håper forresten det gikk bra med legging og soving i fremmed hus i går. Ha en god søndag!
Fibonacci Skrevet 25. september 2005 Forfatter #1314 Skrevet 25. september 2005 Hva skjedde med innlegget mitt nå da??? Det ble bare borte jo! Skulle trykke linjeskift, og så kom jeg plutselig inn på kultur/underholdning-diskusjonssiden!??? Hva skjer´a? :klø: Nuvel. Tusen takk for koselige hilsener alle sammen! Charmina: Hva var det som ikke funka da du prøvde å laste ned sist? Jeg hjelper deg så gjerne vet du! Var nok passe flaut å være mammaen til Henrik på den flyturen der! Men hysterisk morsomt da! Peony: Jeg vet ikke når TV Norge skal sende LOST igjen, men jeg gidder jo ikke å vente på det! Hørte at Frustrerte fruer skal starte opp igjen i USA, og gjett hvem som skal sniktitte der også... For ikke å snakke om 6. sesong av Sopranos som begynner til våren Orkideen: Ja, det var ikke noe særlig med den kvalmen, men noen har det jo mye verre også. Er ikke i tvil om at det er verdt det når jeg ser på den skjønne, herlige gutten min! Monja: Yess, jeg er en sniker, og veldig tilfreds med det! Da kan man jo se sine favorittserier til den tida som passer best, og før det kommer på TV i Norge... Filmer har jeg også lasta ned, Sin City venter en kveld det passer! Det er helt utrolig at det snart er et år siden jeg lå på føden og dro inn lystgass av alle krefter! Synes det er vanskelig egentlig å huske hvordan det var når han var så liten! Men jeg glemmer ALDRI det øyeblikket da han kom ut av meg. Helt ubeskrivelig! Skulle gitt mye for å få oppleve det igjen! Det gikk fint å ha med Brage på overnattingsbesøk! Han sovna omtrent til vanlig tid, og våkna ikke av støyen, selv ikke da vi satte i gang med Singstar og det til tider ble gaula ganske høyt!! Men gøy var det! La oss rimelig seint, men jeg la meg før de andre, og Brage sov helt til kl 7 i dag morges. De andre overnattingsgjestene i huset var jo ganske slått ut på det tidspunktet, så vi snek oss stille rundt og gikk ut etterpå og lekte litt. Forbausende kaldt ute i dag! Vi dro innom Tønsberg på veien hjem og hilste på familien til mannen. Og så var det ferga hjem igjen - ganske slitne alle tre. Jeg har hatt mye vondt i hodet og vært kvalm i helga (kasta opp noen ganger før vi skulle dra i går...), og det var godt å komme hjem og slappe av! Fyrte på peisen i stad og satt og koste meg med en kopp te - aaaahhhh! I kveld gjenstår det å finne fram klær til Brage og meg til i morra og smøre matpakke. Skal levere ham i barnehagen for første gang! Nå som mannens permisjon er over skal jeg jobbe 80 % i 20 uker, så det blir kortere dager på meg fram til januar. Det blir litt godt sånn i innkjøringsperioden! Ikke fått mensen sånn som jeg trodde da jeg fikk migrenen på fredag. Selv om det føles som den skal komme. Hvis disse 15 dagers greiene fortsatt gjelder braker det løs på tirsdag... GRUER MEG! Men kanskje det er eggløsning på gang, har kjent stikninger i siden, så det kan jo hende kroppen er mer i rute faktisk. Håper inderlig det... God søndagskveld!
monja Skrevet 25. september 2005 #1316 Skrevet 25. september 2005 Si meg, godkjenner du ikke kommentarer i bloggen din? Har prøvd å skrive et par, men nei, de kommer ikke fram....bare lurer jeg
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 Forfatter #1317 Skrevet 26. september 2005 Peony: ingen fare, det finnes ikke sjanse i havet for at noe kan ha skjedd... Kvalmen må komme av noe annet! Begynner å bli forkjøla, og har fortsatt vondt i øra, så jeg er ikke helt på topp for tida! Monja: Jeg tror jeg kan for lite om blogg til å ha blogg jeg... Skal prøve å ordne innstillingene mine så andre kan skrive kommentarer! Nå skjønner jeg i hvert fall hvorfor ingen har kommentert i bloggen min! Brage så på meg da jeg gikk fra barnehagen i dag, og jeg tenkte fælt på ham de første timene på jobb, men nå slapper jeg mer av. Skal hente ham kl 3 i ettermiddag!
monja Skrevet 26. september 2005 #1318 Skrevet 26. september 2005 Jeg hadde det sånn i begynnelsen da jeg blogga jeg og. Men det er et par tastetrykk så ordner det seg.
Susanna Skrevet 26. september 2005 #1319 Skrevet 26. september 2005 Da forstår jeg også hvorfor komentarene mine ikke har kommet frem i bloggen din
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 Forfatter #1320 Skrevet 26. september 2005 :rodme: Sorry jenter... ante ikke at jeg måtte godkjenne innlegg og sånt jeg! Men nå skal det være i orden (takk Monja!)
Fremhevede innlegg