Fibonacci Skrevet 20. september 2005 Forfatter #1281 Skrevet 20. september 2005 Nytt bilde av godgutten vår!
Peony Skrevet 20. september 2005 #1282 Skrevet 20. september 2005 Så skjønn lille Bragegutten er! DE blå gluggene, da!
Fibonacci Skrevet 20. september 2005 Forfatter #1283 Skrevet 20. september 2005 I dag reiste Brage seg opp og sto uten støtte! Han er så morsom for tiden! Lager så mye lyder og slår seg for munnen som en indianer og "snakker" og synger for seg selv når han leker. Han har også fått det for seg at bilsetet som står nede i gangen skal bli med når han krabber opp trappa! Han styrer fælt med det der! Går det ikke med bilsetet. tar han gjerne med seg en sko! I dag hadde mannen gått seg en tur mens Brage var i barnehagen, og det hadde gått kjempefint. Ingen sure miner der i gården nei! I morgen skal han være der fra kl. 8 til kl. 11, så da kommer vi til å samarbeide om morgestellet. Jeg må stå opp litt tidligere for å rekke det vi skal, men hvis natta er grei er det til å leve med! Er så tett i dag, og vondt i øra Litt hodeverk også, så jeg går nok og legger meg tidlig! Skal få med meg et program om innspillinga av "Charlie og sjokoladefabrikken" etterpå, og kanskje "Judging Amy" hvis jeg gidder. Er ikke så stor fan av den serien, men det hender den er litt ok da. Får ta en dagbokrunde!
Fibonacci Skrevet 20. september 2005 Forfatter #1284 Skrevet 20. september 2005 Hei Peony! Så ikke hilsenen din, det var ikke meningen å overse deg!
Glossy Skrevet 20. september 2005 #1285 Skrevet 20. september 2005 FOR en herlig liten tass du har *smelt* Høres ikke bra ut med tett og vondt i øra. Masssssssse god bedring. Jeg er veldig fan av amy så nå må jeg løpe inn å se!!! Ha en super kveld vennen......
Sandra Skrevet 20. september 2005 #1286 Skrevet 20. september 2005 Hei vennen! SÅ bra at det gikk fint med Brage i barnehagen! Håper det går fint i morgen også. Det er sikkert uvant i begynnelsen, men det seg nok raskt til! Så nydelig Bragegutt er blitt. Skikkelig søting Ser frem i mot tur snart! Stor klem Sandra
Susanna Skrevet 21. september 2005 #1288 Skrevet 21. september 2005 Ååå, heledussen så nydelig Brage gullet er!! Smelter helt jeg!! Han er virkelig en storsjarmør!! Håper øre- og hodeverken er borte i dag vennen! Godt å høre at det gikk bedre med den 2. pakken du sendte til Danmark ! Innom med en god og håper formen din er bedre i dag!
Soul Skrevet 21. september 2005 #1289 Skrevet 21. september 2005 Takk for dagbokbesøk og omtanke La Traviata! Må bare si at han er utrolig skjønn ja, den lille gutten din! Håper du blir fort frisk, øreverk er ikke godt.
Fibonacci Skrevet 21. september 2005 Forfatter #1290 Skrevet 21. september 2005 Tusen takk for hilsener, Glossy, Sandra, April, Susanna og Soul! Dere er så gode og snille alle sammen! Nå i ettermiddag var vi på babysvømming, og det gikk fint helt til Brage tok overbalanse oppå flytematta og datt uti på ryggen! Jeg fikk tak i ham veldig raskt, men han fikk seg nok en støkk og skrek en liten stund. Det var nesten på slutten av timen, så da avslutta vi litt tidligere. Ellers var han blid som en sol, og prøvde seg på å svømme litt når vi sender ham mellom oss. Ganske mange av de andre barna kan gå og prate litt nå, Brage er nok nesten minst! Men han er desidert blidest! :-D Er ikke så tett i dag, men har litt vondt i øra. I går måtte jeg ta Paracet når jeg skulle legge meg for det var så vondt. Og historien med prøvene som skulle til Danmark var ikke over likevel! For i dag fikk jeg pakka i RETUR!!! Pga at den inneholdt farlig gods! Jeg skjønte jo ingenting, det var jo ikke noe farlig oppi der!?? Trodde først det var pga biologisk materiale, men det var pga tørrisen jeg hadde brukt for å holde prøvene kalde. Så da var det å ta imot pakka, åpne den og sjekke at prøvene hadde holdt seg, sende den av gårde igjen med riktige advarsler og klistrlapper på, og håpe at alle gode ting er tre! Synes ikke jeg har gjort noe annet i dag enn å løpe rundt og styre med den pakka. Fikk tilbake noen andre resultater også, som jeg prøvde å se på og tolke noe ut av... ble sittende mest og klø meg i hodet... :klø: I dag var Brage ganske lenge i barnehagen uten pappaen sin. Han hadde ikke grått før mannen kom tilbake, men da han gikk sendte han ham et blikk som ikke var så lett å bare gå fra... Kanskje han skjønner litt mer at nå går pappa, og nå blir jeg alene... Men han koser seg med å være der, det er visst mest stas med en gutt på 2 år som har lange lyse krøller å dra i, pluss å prøve sklia! I morgen skal han prøve å sove der også, så mannen skal levere ham kl 8 og hente ham kl 14. Det blir mange timer det! På tide med en dagbokrunde! God kveld til dere som er innom!
Fibonacci Skrevet 22. september 2005 Forfatter #1291 Skrevet 22. september 2005 Ååååååhhhh, jeg er så trøtt i dag! Brage har sutra siden før kl 5 i dag morges... Hvorfor la jeg meg ikke tidligere i går???
Soul Skrevet 22. september 2005 #1292 Skrevet 22. september 2005 God formiddag og takk for hilsen La Traviata! Er så godt når noen bryr seg. Blir helt betatt når jeg leser om Brage. Han høres ut som en skikkelig godgutt. :D Også sender jeg en -klem for dumme pakker, øreverk og trøtte morgener!
Fibonacci Skrevet 22. september 2005 Forfatter #1293 Skrevet 22. september 2005 Takk for den fine trøsteklemmen Soul! Her kommer en klem tilbake: Fikk slappet litt av i ettermiddag, og det var utrolig godt. Merker ikke hvor sliten jeg egentlig er før jeg kommer hjem og setter meg ned! Er ganske tett fortsatt I dag var Brage i barnehagen helt fra kl 8 til kl 14, og det hadde gått helt smertefritt! Men han hadde bare sovet en time, og det er litt lite, så han tok seg en lengre dupp på ettermiddagen istedet. Ellers har vi vært og spist middag hos foreldrene mine i dag! Deilig mat og moro ved middagsbordet, når Brage og bestefaren hans fikk "dilla" på å vise hvor store de var og herme etter hverandre! Brage slipper seg mer og mer for tida. I dag sto han ganske så stødig uten å holde seg til noe! Store gutten min! I morgen er han 11 måneder! Tida flyr... Nå skal jeg laste ned ny LOST-episode!
Fibonacci Skrevet 22. september 2005 Forfatter #1294 Skrevet 22. september 2005 Glemte forresten å oppdatere om ilderen vår. Det har tatt litt tid å få svar fra dyrlegen! Men nå viser det seg at han har en infeksjon og må ha en antibiotika-kur. Det er piller som skal knuses oppi maten hans. Får håpe han lar seg lure...
Soul Skrevet 22. september 2005 #1295 Skrevet 22. september 2005 Laster ned Lost vi og... Gleder meg til å se! Håper du sover godt og drømmer søte drømmer nå!
Gjest Madden Skrevet 22. september 2005 #1296 Skrevet 22. september 2005 Innom og sjekker hvordan det står til i heimen! Så trasig med sykdom da....sender over masse varm (solbærtoddy) og gode ! Håper du snart blir frisk igjen! Lost ja..der sa du noe!! Jammen må jeg ta å sette nedlastingen igang jeg også gitt!! God ide!! Ha en riktig fin fredag snuppa!
Susanna Skrevet 23. september 2005 #1297 Skrevet 23. september 2005 Heia vennen!! Så flott at det gikk så bra i barnehagen for Brage da!! Det var kjekt å høre! Så får vi håpe at han sover litt lengre dubber der når han blir enda litt varmere i trøya! Håper virkelig Maurits blir frisk av AB-kur og at han blir kvitt problemene med pelsen! Stakkars liten.. Håper du får samlet opp igjen litt energi i helgen vennen, og at du blir helt frisk igjen fort! Gurimalla, så uheldig du skulle være med den pakken da!! Skjønner godt du blir Vil ihvertfall ønske deg ei kjempe fin helg vennen!! Kos deg kjempe masse med Mannen og Brage!!
Fibonacci Skrevet 23. september 2005 Forfatter #1298 Skrevet 23. september 2005 Soul, Madden og Susanna: Jej!!! Jeg vant i vinlotteriet i dag! Da blir mannen fornøyd tenker jeg! Maurits har begynt å få tilbake pels igjen nå, Susanna! Og etter at mannen har begynt å smøre ham med sinksalve (!) har sårene hans blitt mye bedre også! Vi får håpe AB-kuren virker ja! Tung i hodet nå på slutten av dagen... Men vi har nå pønsket ut et veldig fint forsøk som jeg gleder meg til å komme i gang med neste uke! Det kommer til å gi konkrete resultater og forhåpentligvis en artikkel til! Skal snart hjem til mann, Bragemann, ilder og fleskepannekaker! Og så venter LOST-episoden på meg... God helg jenter!
Susanna Skrevet 23. september 2005 #1299 Skrevet 23. september 2005 GRATULERER MED 11 MND DAGEN TIL BRAGE! :-D
iingvild Skrevet 23. september 2005 #1300 Skrevet 23. september 2005 Gratulerer med den siste månedsdagen, neste gang er det helt år! Så utrolig stor og flott han er blitt. Ønsker deg og dine en kjempe fin helg!
Fremhevede innlegg