Charmina Skrevet 13. september 2005 #1241 Skrevet 13. september 2005 Hei sweety! Å den ilderen høres så skjønn ut! Her har det bare bøttet ned hele dagen så det er skikkelig innevær. Orket ikke å gå utfor en dør i dag jeg. Og jeg tror ungene syntes det var greit nok. Jeg koser meg iallefall sammen dem. Høres ut som Brage har fått det han trenger til å starte i barnehagen ja - jammen mye klær de må ha egentlig! Martine har nå så liten fot at det ikke er noen sko som sitter på foten hennes. Får jo ennå på hun de som det står str 13 i. Så hun har ikke akkurat pailabber den unge damen der nei! Men når mammaen hennes bruker str 35/36 så er det vel ikke så rart heller da kanskje? Håper du får en fin dag på jobb i morgen og at det gikk bra med de prøvene som skulle til Danmark! STOR klem
Fibonacci Skrevet 14. september 2005 Forfatter #1242 Skrevet 14. september 2005 Charmina: Her bøtter det også ned kan du tro - og så blåser det noe sinnsykt! Lå våken i natt pga den vinden så jeg er ikke akkurat noen kvitrende morgenfugl nei! Skal straks avgårde på jobb! Tar bilen i dag... Sykkelen er nok parkert for i år er jeg redd! Tata!
Peony Skrevet 14. september 2005 #1243 Skrevet 14. september 2005 Her pisket regn og vind på vinduene i natt - men jeg synes bare det er deilig. Fint å ligge under en varm dyne når det står på som verst der ute! Hadde tenkt å ta bussen til jobb i dag, men da jeg kom ut regnet det ikke lenger, så jeg var flink og gikk! Ha en fin jobbdag!
Susanna Skrevet 14. september 2005 #1244 Skrevet 14. september 2005 Heisann Skjønner godt du valgte sykkelen i dag jeg vennen! Jeg har ergometersykkel jeg, så jeg kan ikke skylde på været for å slippe å sykle (for enkelte dager frister det lite å hive seg opp på sykelen, for å sykle den obligatoriske mila..) Ønsker deg en kjempe fin dag vennen!!
Fibonacci Skrevet 14. september 2005 Forfatter #1245 Skrevet 14. september 2005 Hei Peony og Susanna! Da er prøvene til Danmark sendt! Tror de ble bra. Været er mye bedre nå! Huff, fælt det som skjedde i Bergen. Det lille regnet vi har hatt er jo ingenting i forhold. Uka går så fort! I ettermiddag skal vi på babysvømming igjen. Tror jeg skal holde meg på bassengkanten, pga mensen. Blør verre enn verst Kanskje jeg skal ta noen bilder eller filme siden jeg ikke skal være i vannet? :-D Ha en fin dag folkens!
Glossy Skrevet 14. september 2005 #1246 Skrevet 14. september 2005 (endret) Hei hei!! Bare innom for en liten oppdattering. Håper alt står bra til i LaTraviata heimen. Her hos meg regner det og mye. Skulle ut på tur, men tror vi står over i dag og. Får heller prøve oss i morgen. Vi har hatt en skikkelig inne dag i dag jeg og tulla. Kosa oss masse. Har hatt fri fra jobb så vi har hatt allverdens med tid til å kose Små frøkna sitter her med bordet å tygger på musematta mi. Bli og fornøyd, men kjenner jeg henne rett varer det ikke så veldig lenge Ingen tenner å se eller kjenne enda, så der venter vi i spenning. Hadde jo vært litt koselig om de kom snart da, iallefall med tanke på at jeg ikke ammer Ha en super dag snuppa!!! Endret 14. september 2005 av Glossy
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #1247 Skrevet 14. september 2005 Hei på deg. Du får kose deg på babysvømming i dag da og ta mange fine bilder. Kanskje vi får se ett par også?
April Skrevet 14. september 2005 #1248 Skrevet 14. september 2005 Å ja, bilder fra babysvømming vil vi gjerne se Kos dere masse i allefall! Synd du ikke kan bade da..
Fibonacci Skrevet 14. september 2005 Forfatter #1249 Skrevet 14. september 2005 Glossy, Heidi76 og April: Koselig med hilsener! Det ble dessverre ingen bilder fra babysvømminga i dag. På slutten av dagen på jobben ble jeg mer og mer kvalm, med vondt i hodet. Migrenen som jeg pleier å ha i forb. med mensen satte inn for fullt... Orka ikke være med på babysvømming, men mannen og Brage dro av gårde, og Brage koste seg visst like mye som sist! Er litt fortvila pga mensen/migrene/mangel på medisin jeg kan ta... Har sykluser på 15 dager (!) og blir like dårlig hver gang. Den eneste medisinen som virker, kan jeg ikke ta pga amming. Og jeg vil helst ikke slutte å amme ennå...
Susanna Skrevet 14. september 2005 #1250 Skrevet 14. september 2005 Heia snuppa! Uff..skjønner så godt du blir fortvilet når du har sykluser på 15 dager og blir så plaget med migrene!! Som jeg skrev til Charmina ang. Henrik sin migrene, så har jeg hatt det en gang, og det er bare helt fryktelig!! Så jeg forstår deg så godt som får dette gjentatte ganger i løpet av en mnd.! Forstår også godt at du ikke vil kutte ut ammingen! Det er jo så flott at du ammer enda! Men husk, om du ikke ser noen annen utvei, så er det jo helt fantastisk at du faktisk har ammet Brage i 11 mnd.!! Det er nesten ett helt ÅR det! Det er jammen og meg bra gjort det vennen!! Ville bare innom med en gedigen til deg vennen!!
Gjest Madden Skrevet 15. september 2005 #1251 Skrevet 15. september 2005 Helt enig med Susanna...du har gjort en kjempejobb allerede med å ha ammet Brage så lenge!!!! Skjønner godt at du har lyst til å fortsette så lenge som mulig, men du må jo tenke på deg selv også..ikke så greit å ha det slik du har det nå!! Får helt vondt av deg jeg... 15-dagerssykluser...helt håpløst.. Jeg har alltid vært plaget av syklustull, men har ikke migreneplager i forb. med mensen...det må være helt pyton!!! Sender over en kjempe- og håper at du snart slipper å ha det slik!!
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2005 #1252 Skrevet 15. september 2005 Enig med de andre her, du har jo vært kjempeflik som har ammet så lenge. Om du har så korte sykluser og er så plaget av migrene så syns jeg du med god samvittighet kan ta de medisinene som kan hjelpe deg selv om det går utover ammingen Håper du føler deg bedre i dag
Fibonacci Skrevet 15. september 2005 Forfatter #1253 Skrevet 15. september 2005 Tusen takk for støttende ord, Susanna, Madden og Heidi76! Jeg lurer litt på om disse korte syklusene kommer av minipillene. Så derfor slutter jeg på dem, og ser om det kan bli bedre! (Skal ikke begynne prøving altså!). Vil gjerne fortsette å amme sånn som jeg gjør nå, morgen og kveld. Det er en liten kosestund, og ekstra fint nå som jeg jobber og ikke får kost så mye med Brage som tidligere! Har litt vondt i hodet i dag, men ellers er jeg i bedre form! Fikk noen dårlige nyheter i går. En studievenninne av meg (som jeg ikke har sett på noen år) har måttet fjerne hele brystet pga brystkreft Kulen har vært der i mange år, men legene har ikke oppdaget den til tross for at hun har vært til mammografi, hun har jo mistenkt det selv... Og nå begynner hun på cellegift... livet er urettferdig Og så fikk jeg akkurat beskjed om at hun som driver familiebarnehagen er gravid og bare skal holde på til 15. januar... Jaja, det var jo enda godt at jeg ikke har somla meg til å si opp plassen Brage opprinnelig fikk i en annen barnehage fra 1. januar! Får jobbe litt her! Morna så lenge!
Charmina Skrevet 15. september 2005 #1254 Skrevet 15. september 2005 Oj...................det var jammen bra at du ikke har sagt opp den plassen i barnehagen da vennen ellers kunne du jo plutselig stått der uten noe. Sier som de andre jeg at du har vært kjempeflink og ammet Brage så lenge så du skal jammen ikke ha dårlig samvittighet om du tenker på deg selv litt! Det er jo bare pyton å ha så vondt i hodet vennen min. Selv er jeg spent på når Martine ikke vil ta pupp lenger. Foreløbig er det jo det eneste formen for drikke hun godtar, men samtidig vrir hun seg mer og mer vekk og vil ikke ha! Men hun tar den tidlig om morgenen, en gang på dagen og ettermiddagen - og SVÆRT gjerne på natten .Heldigvis har hun ikke begynt å bite meg, for gjør hun det blir det slutt på tilbudet herfra det skal jeg love deg Skjønner ikke hvorfor hun nekter å drikke annet, det er jo alt for lite veske hun får i seg på denne måten iallefall. Tror ikke at det akkurat flommer over av melk nei! Nei, jeg får legge sammen litt tøy og annet nå mens de sover! Ha en strålende dag snuppa
Fibonacci Skrevet 15. september 2005 Forfatter #1255 Skrevet 15. september 2005 Hei Charminavennen! Ja, jeg er veldig glad for at jeg ikke sa opp plassen! Mannen har ringt litt rundt i dag også, for å høre om det er noe ledig i barnehagene rundt her, så han slipper å gå 3 måneder ett sted, og så venne seg til enda et nytt. Det var gode muligheter sa de! Så vi får se. Skal straks slenge over middagen her, skal ha kjøttkaker i brun saus med ovnsstekte poteter!
monja Skrevet 15. september 2005 #1256 Skrevet 15. september 2005 Hei og hopp! Så bra at du ikke sa opp plassen i barnehagen. Flaks...... Høres innmari ille ut med syklusene dine. Og migrenen Men jeg er enig med dem som sier at du har vært FLINK som har ammet så lenge. Virkelig flink. Blir helt imponert jeg. Håper du får en god kveld!
Fibonacci Skrevet 15. september 2005 Forfatter #1257 Skrevet 15. september 2005 Takk for hilsen Monja! Amminga har jo gått veldig greit så langt, så det er lettere å fortsette enn å slutte egentlig... Har akkurat kost oss med Tre brødre som ikke er brødre, synes det var ganske morsomt, spesielt den med Sigmund Groven og han Norge i dag-fyren! Nå står helga snart for døren! Vi skal på fest på lørdag! Foreldrene mine skal være barnevakt (som vanlig!). Vi er heldige som har dem! Nå er det leggetid! Fredag og siste arbeidsdag denne uka i morra. Føler at ting går litt treigt på jobben for tida. Sitter og venter på en del ting, og det blir jeg så lei av. Driver og skriver på artikkel i mellomtiden. Men når de ikke klarer å skru på varme på jobben har jeg egentlig mer enn nok med å sitte og hutre og fryse! *brrrr* I morra skal jeg ta med en skikkelig varm genser på jobben! Natta folkens
Fibonacci Skrevet 16. september 2005 Forfatter #1258 Skrevet 16. september 2005 Sykla til jobben i dag, men klarte å tryne i en nedoverbakke! Det var så mye løs grus og jord der, og jeg prøvde å sette beina nedi for å stoppe sykkelen før den velta, men sykkelen fortsatte med meg etter den! Fikk noen skikkelige blåmerker og et skrubbsår! Makan... Mannen skal til dyrlegen med ilderen vår i dag. Han har mista mer pels, og har noen sår på kroppen der han har slikka seg... Stakkars kroken vår Det ser litt mørkt ut må jeg innrømme. Vil ikke tenke på det, men det må jeg jo! Skal sitte og lese artikler og prøve å skrive mere i dag. På lab´en får jeg ikke gjort noe mer nå før jeg hører fra de i Danmark. Må undersøke angående et spennende kurs om lipid metabolisme (spennende for meg i hvert fall, sikkert ikke for dere! ) Ha en fin fredag folkens!
Peony Skrevet 16. september 2005 #1259 Skrevet 16. september 2005 Du må være forsiktig når du sykler! Håper du bruker hjelm! Det blir nok gøy med fest på lørdag!
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #1260 Skrevet 16. september 2005 Godt det gikk bra med deg selv om du veltet på sykkelen da. Må være forsiktig! Håper dyrlegen finner ut av hva som feiler ilderen deres da....ikke noe hyggelig når de små dyra ikke har det bra Riktig god helg til deg og dine og kos dere masse på fest på lørdag
Fremhevede innlegg