Fibonacci Skrevet 5. september 2005 Forfatter #1201 Skrevet 5. september 2005 Her kommer noen bilder fra ferien! Sånn så det ut i Antibes:
Fibonacci Skrevet 5. september 2005 Forfatter #1202 Skrevet 5. september 2005 Her koser Brage seg i hagen ved Renoir-museet i Cagnes sur Mer
Fibonacci Skrevet 5. september 2005 Forfatter #1203 Skrevet 5. september 2005 Brage og jeg i Jardin Exotique i Monaco:
Fibonacci Skrevet 5. september 2005 Forfatter #1204 Skrevet 5. september 2005 Fra akvariet i Musée Oceanographique i Monaco Ville:
Peony Skrevet 6. september 2005 #1206 Skrevet 6. september 2005 Ser deilig ut! Jeg også vil! Vi surfet faktisk litt etter ferieturer i går, men det spørs vel om det blir noe av... September kan vi ikke dra noe sted, for foreldrene mine er på ferie og kan ikke passe hunden, og i oktober kommer svigermor på besøk. I november har det vel blitt for kaldt de fleste steder?
Charmina Skrevet 6. september 2005 #1207 Skrevet 6. september 2005 Hei vennen min Å sånne fine bilder da! Skjønner godt at dere hadde det fint der nede ja. Og for en liten sjarmør Tenker det var mange som lot seg sjarmere der ja! Alltid så kjekt å se bilder! Så fint at det gikk bra på jobben - det er vel alltid litt deilig å begynne med litt sånne voksenting igjen. Merker selv at jeg savner voksenkontakten på dagtid. Kunne aldri tenkt meg å vært hjemme alltid. Men det er jo selvfølgelig kjekt å kunne være det litt ekstra nå da! Her er det over 21 grader i dag-utrolig deilig! Håper du har en fin dag på jobben! Stor klem fra Charmina
Fibonacci Skrevet 6. september 2005 Forfatter #1208 Skrevet 6. september 2005 Hei og takk for hilsener, Peony og Charmina! Fint at dere likte bildene! I dag sykla jeg til jobben for første gang (måtte ta bilen i går, for jeg hadde en diger kasse med bøker og permer med meg...)! Det var deilig, været er jo så fint. Litt morgentåke og nydelig kulturlandskap langs sykkelveien. Men merker at disse musklene ikke har vært i bruk på en stund! Hadde langt møte med to veiledere i dag. Ble enige om videre framdrift, og er veldig fornøyd. Dette skal gå bra! Kanskje det blir et lite utenlandsopphold på meg. Noen uker i Danmark, for å gjøre noen forsøk. Det blir spennende! I kveld skal vi spise middag hos foreldrene mine. Min kjære far hadde nylig bursdag, så det er litt for å feire det da! Ha en fin tirsdagskveld dere!
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #1209 Skrevet 6. september 2005 Mange fine bilder fra ferien Og Brage i babyslynga - så jo veldig greit ut! Det er så godt å komme igang med syklinga, ikke sant? Husker første turen min i våres....ble litt skremt av min dårlige form. Men det går fort fremover og jeg må si jeg overrasket meg selv litt da vi var ute på tur på søndag. Gikk jo myyye bedre enn fryktet
Gjest Madden Skrevet 6. september 2005 #1210 Skrevet 6. september 2005 Så flotte bilder vennen!!! Blir helt reisesjuk jeg nå!! Bare så utrolig irriterende å ha brukt opp rubbel og bit av feriedager for i år!! Så kjekt at du har kommet godt igang igjen da....sikkert litt godt å komme seg i normal gjenge igjen også! Være La Traviata også...yrkeskvinnen altså! Spennende med forsøk i Danmark da! Er det på eget initiativ? Håper du får en fin onsdag i dag! God fra Madden
Fibonacci Skrevet 7. september 2005 Forfatter #1211 Skrevet 7. september 2005 Hei Heidi76 og Madden! I dag holdt jeg på å forsove meg! Brage våkna litt før kl. 6 og fikk pupp. Der ble han liggende og kose seg lenge og vel, og selv om jeg hadde på vekking så må jeg ha slått den helt av og ikke bare på slumreknappen, for jeg våkna plutselig litt over 7 og fikk dårlig tid! Sykler i dag også, selv om været ikke er noe særlig! Dro på meg regnhabitten og tråkka i vei! Er jeg flink eller....? I ettermiddag skal vi på babysvømming for første gang etter sommerferien! Nå har jo Brage blitt så stor og aktiv at han nok kommer til å være overalt i garderoben på en gang, og ikke ligge pent på gulvet som han pleide før Får bare finne nye måter å gjøre ting på. Håper han ikke har "glemt" sine gamle kunster i vannet! Dagens gjøremål på jobben er bl.a. å pløye gjennom en stor bunke artikler mens jeg venter på en del lab-ting jeg har bestilt. Huff, håper dette regnet gir seg før jeg skal sykle hjem igjen...
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #1212 Skrevet 7. september 2005 Skikkelig flink du som sykler når det regner. Min kjære sier at jeg skal få regntøy til jul Det er vel andre ting jeg ønsker meg mere enn regntøy ja
Fibonacci Skrevet 7. september 2005 Forfatter #1214 Skrevet 7. september 2005 Hei og takk for hilsener, Heidi76 og Sandravennen! Babysvømminga var en stor suksess i dag! :D Tror han kjente seg litt igjen da vi kom inn i svømmehallen. Og på vei ut i bassenget ble gliset hans større og større... Han råkoste seg i vannet! Det var gøy å være der igjen og prøve gamle og noen nye ting. Bl.a. skulle vi slippe ham et øyeblikk i vannet når han dukka og sende ham over til den andre forelderen eller instruktøren, og det syntes jeg var litt skummelt! Men det gikk jo kjempebra da! Så han svømte faktisk litt selv i dag! Han var flink til å klatre opp på matta også, med støtte under føttene. Alt var jo gøy, så det var ikke noe problem. Vet at mange slutter på babysvømming etter hvert som barna blir større, men jeg håper vi klarer å fortsette, for han elsker det simpelthen, og det er jo så bra at de blir vant til vann. Slapp å bli våt da jeg sykla hjem heldigvis, men som det blåser langs den strekningen på hjemoverveien, blir dyktig sliten men det er jo meningen også da! Tidlig kveld på meg i dag, skal bare sjekke ut den nye Harry Potter-traileren som jeg fikk tips om at var blitt lagt ut på nettet!
Susanna Skrevet 8. september 2005 #1215 Skrevet 8. september 2005 (endret) Heisann La Traviata! Jeg ser det er fryktelig lenge siden jeg har lagt igjen noen ord hos deg nå! Jeg er jo innom dagboken din daglig da, så jeg følger med på hvordan det står til hos dere! Du er kjempe flink som sykler til og fra jobben hver dag! Det må jeg si! Hos meg nå, så må jeg nøye meg med ergometersykkelen. Men sykler en mil hver dag. Men det hadde jo vært godt med litt frisk luft i samme slengen også da..! Ser dere har hatt en kjempe fin ferie! Flotte bilder forresten!! Har du trailer til den nye Harry Potter filmen du da?! Tror du du kan linke den til meg? () Dere er kjempe heldige som har tilbud om babysvømming! Her hvor jeg bor, har de ikke det tilbudet lengre.. Men jeg tror det er snakk om å starte opp igjen med det. Det hadde jo vært flott! Jeg for min del, tror ikke jeg hadde greid å vist meg i badedrakt riktig enda ( ), må komme meg ned noen kg til! Men jeg har kjempe lyst å ta med Jonas jeg også etterhvert! Kanskje vi kan ha det som en slik fast ting vi kan gjøre på lørdagene..! Jeg ELSKER å bade selv, så det er ikke meg imot! Kjekt at Brage koser seg sånn på babysvømminga! Kan tenke meg det er kjekt for disse små! Å, så flink han er da!! Ønsker deg en kjempe fin dag vennen! Endret 8. september 2005 av Susanna
Fibonacci Skrevet 8. september 2005 Forfatter #1216 Skrevet 8. september 2005 Sanna: Såååå kjekt å få hilsen fra deg, jeg er innom hos deg også titt og ofte og leser! Jonas har jammen blitt stor gutt, det er rart som tiden flyr! Her kan du se traileren til HP-filmen! Gleder meg sånn til den kommer i november! I dag er det overskyet, men opphold. Det blåser masse da, som vanlig. Den vinden er ikke god å få midt i fleisen på veien hjem, men jeg merker at syklinga går bedre og bedre for hver dag, så snart gjør det meg sikkert ingenting! I dag har jeg store planer om å rydde og vaske hjemme. Det er på HØY tid, men så var det å finne overskudd etter jobb, middagslaging og Bragelek, mating og legging... Men badet skal jeg vaske altså! Snart lunsj, får gjøre noe nyttig her!
Susanna Skrevet 8. september 2005 #1217 Skrevet 8. september 2005 Tuuusen takk for linken vennen! Ååå, som jeg gleder meg til den kommer på kino!! Ja, det er rart hvor fort disse krabatene vokser! Husker så godt da jeg satt her med en liten Jonas i magen og studerte bildene av en nyfødt liten Brage gutt! (og bilder av magen før han ble født også). Og nå nærmer de seg 1 år begge to med stormskritt!! Det er bare å nyte hver en dag vi får være sammen med de, disse hærlige krabatene våre! :-D :grine2: Håper vinden roer seg litt til du skal dra hjem da!
Fibonacci Skrevet 8. september 2005 Forfatter #1218 Skrevet 8. september 2005 Hei igjen Susanna! Vinden roet seg ikke akkurat, men fikk den skrått bakfra en del av veien så da gikk det jammen unna! Har vært ganske effektive i kveld vi! Har ommøblert litt, d.v.s. flytta det gamle kjøkkenbordet opp på loftet og bært det nye på plass. Det er ikke "nytt" i den forstand, men vi har overtatt det fra noen andre. Ser veldig fint ut, og er større slik at vi får bedre plass til gryter og panner ved middagsbordet. Hadde lasagne i dag, og Brage syntes det var så godt! Har fått støvsugd, vaska og rydda også! Jej!!! Brage var utrolig klengete på meg etter at jeg kom hjem fra jobben. Hadde visst vært ganske sutrete hele dagen, tror han savner meg og puppen min litt om dagene. men snart er det helg! Finne senga nå
Fibonacci Skrevet 9. september 2005 Forfatter #1219 Skrevet 9. september 2005 Hva har skjedd med ticker´n min nå da...? :klø: Nåja. Fredag, fint vær, helga står for døren, mannen og Brage kommer på besøk til fredagskakekos på jobben, kort sagt: Det er en fiiiin dag! :-D Brage har begynt å gå litt på knærne nå! Men hvis han glemmer seg og står uten støtte er det boms! ned på gulvet igjen, gjerne med hyl og skrik! Han er nå morsom også da, der han prøver ut stadig nye ting han kan klare å gjøre
Susanna Skrevet 9. september 2005 #1220 Skrevet 9. september 2005 Så kjekt at Brage og Mannen kan komme innom til fredagskos på jobben da! Innom for å ønske deg ei kjempe fin helg! Kan tenke meg du og Brage gutten koser dere litt ekstra mye nå som du har begynt på jobb igjen, og dere endelig får være sammen i to hele dager igjen. Blir sikker kos!
Fremhevede innlegg