Glossy Skrevet 2. september 2005 #1181 Skrevet 2. september 2005 VELKOMMEN HJEM!!!!! Hørtes ut som en fantastisk ferie. Ble rent missunnelig jeg Så bra at alt gikk bra med Brage. Må jo helt ærlig si at det ikke er stress å reise på ferie med barn. Iallefall ikke enda med bare en Kan jo bli værre med en skokk. Vi skal og bare slappe av i kveld. Har fiskemiddag på kok og gleder meg til å spise. Så blir det vel en liten tur og så er det sofaen! Ha en super kveld snuppa mi!!
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #1182 Skrevet 2. september 2005 Koselig å lese om ferien deres. Høres ut som at dere har storkosa dere alle sammen og at Brage var en grei gutt å dra på tur meg Du får kose deg med 4400 i kveld.
shy Skrevet 2. september 2005 #1183 Skrevet 2. september 2005 Hei, tusen takk for koselig gratulasjon i dagboken min! Veldig koselig å lese i dagboken din også... høres ut som dere har hatt en fin ferie! Ha en fin helg! kos shy
Fibonacci Skrevet 2. september 2005 Forfatter #1184 Skrevet 2. september 2005 Hei og tusen takk for hilsener, Madden, Fru Biscuit, Glossy og Heidi76! Kusina til mannen venter visst to gutter har jeg fått vite nå! Det blir spennende med tvillinger i familien. Tror det kom ganske uventet, for det er ingen tvillinger i nær familie i hvert fall! Vi er mye sammen med dem i ferier og sånt, og hun som skal bli storesøster i vinter har vært mye lekekamerat for Brage, hun er 7 måneder eldre enn ham. Så rart å tenke på, håper det kommer til å gå bra, det gjør det jo som regel, men har jo hørt historier om komplikasjoner osv. med flerfødsler. Men jeg skal ikke bekymre meg! The 4400 er veldig fascinerende, men nå sender de en episode jeg har sett før. Er veldig trøtt i kveld også, men må jo få med meg de siste episodene da! Til helga har vi ikke så mye planer. Skal handle litt i morgen, dra på tur, og på søndag kommer mannen hjem fra Cannes! Synes jeg ser mere tenner hos Brage, og jeg har ikke tall på antall bæsjebleier han har hatt i dag. Pleier å henge litt sammen det der. Han våkna litt i stad, men roet seg uten at jeg måtte ta ham opp!
Fibonacci Skrevet 2. september 2005 Forfatter #1185 Skrevet 2. september 2005 Oisann, jeg så ikke hilsenen fra shy! Klem til deg og takk for at du stakk innom!
Charmina Skrevet 2. september 2005 #1186 Skrevet 2. september 2005 Velkommen hjem vennen min - du har vært savnet ja! Veldig kjekt å lese at dere har hatt det så fint! Men kan tenke meg at det ble litt kav på flyet ja når han ikke ville sitte så veldig iro. Gjett om Martine er samme typen da??? Og jammen blir det spennende nå når du begynner å jobbe. Det kommer sikkert til å gå kjempefint med Brage i barnehagen. Ser bare de to ungene jeg passer, den første uka gråt de noe veldig, men nå gjør de jo ikke det i det hele tatt! De er så glade når de kommer og de koser seg masse. Det gjør jeg også. De er jo så skjønne og man blir jammen fort glad i sånne små. Martine nyter jo å ha noen å leke sammen med. Ha en super helg vennen min og klem Bragegullet fra meg
iingvild Skrevet 2. september 2005 #1187 Skrevet 2. september 2005 Hei, koslig å lese at du har hatt en kjempe fin ferie! Du får kose deg alene i morgen, så kommer mannen sikkert fortere hjem enn du aner!
Fibonacci Skrevet 2. september 2005 Forfatter #1188 Skrevet 2. september 2005 Charmina og iingvild: og
Glossy Skrevet 3. september 2005 #1189 Skrevet 3. september 2005 Hei vennen!! Bare innom for å ønske deg en super lørdag. Her er vi oppe allerede og klar for nye utfodringer. Helt topp og solen titter så vidt frem og. En flott dag med andre ord!! Tudelu....
Fibonacci Skrevet 3. september 2005 Forfatter #1190 Skrevet 3. september 2005 Takk for det, Glossy! Her er det også kjempefint vær! Det skal nytes
April Skrevet 3. september 2005 #1191 Skrevet 3. september 2005 Hei på deg! Høres ut som en alle tiders tur!! Håper jeg får muligheten til å reise til Frankrike selv en gang. Det er jo ikke lange turen heller! Håper du har en fin lørdag og koser deg i det deilige været! Jeg har nesten bare vært inne i dag jeg da.. Kan jo hende det blir fint vær en annen dag også! Riktig god helg!
Fibonacci Skrevet 3. september 2005 Forfatter #1192 Skrevet 3. september 2005 (endret) Hei April! Har kost oss masse i det fine været i dag. Fikk klipt plenen også, kosta terrassen og rydda bort krukker og planter som har dødd eller ikke er fine lengre. Måtte også demontere og legge bort hengekøyestativet, for det ble ødelagt da mannen lå i den tidligere i sommer! Hadde håpet å kunne fikse det, for jeg elsker hengekøyer. Men reparere er jeg dessverre ikke så god til! Brage føk rundt i hagen og skulle smake på alt. Innser at jeg burde sjekke om noen av plantene vi har er giftige (skal fjerne liljekonvallene neste år, men det er det eneste jeg vet om foreløpig). Har fått meg blogg! Aner ikke hva det er og hvordan det funker, men det finner jeg nok ut Velkommen inn for å titte! Såvidt jeg vet skal den nå være tilgjengelig for andre. Traviatas trivialiteter Endret 3. september 2005 av La Traviata
Nanella Skrevet 3. september 2005 #1193 Skrevet 3. september 2005 Hei og hopp! Vi er vel to gressenker i kveld vi da Koselig å sulle litt for seg selv da. Du har jo vært ordentlig flink idag! Jeg gleder meg til vi får hage også som Maren kan løpe rundt i. Hun er sånn ordentligi utejente som ikke er menneske om hun ikke får litt frisk luft i kinnene. Tenk at du skal begynne å jobbe på mandag! Gleder du deg? Ellers høres det ut som dere har hatt en kjempetur! Jeg vil også til Frankrike!!!! Vel ha en fortsatt fin helg da!
Fibonacci Skrevet 4. september 2005 Forfatter #1194 Skrevet 4. september 2005 Takk for hilsen, Silje! Ny avatar, for å minne meg på at Charlie og sjokoladefabrikken har premiere snart! Nå er det sol her, og etterpå skal vi ut og gå lang tur. Blir deilig å røre ordentlig på seg! Mannen lander på Gardermoen kjempeseint i kveld. Blir faktisk et problem for ham å komme seg hjem med kollektivtrafikk. Men han hadde et håp om å få sitte på med en kollega som bor her ute! Det har ikke helt gått opp for meg at jeg skal på jobb i morra, Silje! Men jeg ser jo fram til det også, regner med at det tar litt tid før jeg er inne i ting igjen, men det skal nok gå greit. Har bestemt meg for å sykle til jobben hver dag, så lenge det ikke pøsregner. Det er bra trim, ca 7 km hver vei! Nå skal jeg sette i gang en klesvask og rydde i klærne mine! Tudelu!
Fibonacci Skrevet 4. september 2005 Forfatter #1195 Skrevet 4. september 2005 Da var Bragegutten tilbake som avatar. Fant ut at jeg har tulla nok med andre avatarer som jeg ikke kjente meg selv igjen i! Det ble en lang tur på oss i dag. Været var fint, men det blåste en del. Brage satt godt pakka inn da Han er så god, den gutten min Han skal kose med meg rett som det er. Slår armene rundt halsen min, drar i håret mitt og skal kose med det. Mamma er topp, det varmer så utrolig. Vemodig at permisjonen min er slutt :cry: Merker at jeg har lekt og kost med Brage ekstra mye i dag, og virkelig nytt den siste dagen "vår". Heretter blir det bare i helgene og ferier vi er sammen hele dagen, og da er det jo så mye annet man skal! Nei, må ikke bli for deppa her, gleder meg til å begynne på jobb også, men jeg kommer til å se for meg det lille fjeset hans og smilet hans titt og ofte mens jeg er der. Han har begynt å synge litt sånn for seg selv! Noen av lekene spiller melodier og sånt, og han prøver faktisk å synge med, lager stemmen lys og har tonevariasjoner og alt! *rørt* Nå må jeg rydde kjøkkenet så det ser ålreit ut til mannen kommer hjem! I morgen overtar han stafettpinnen her hjemme, så det er jo greit at det ikke ser helt bomba ut her... Og så skal jeg kose meg med To tårn før jeg legger meg. Tidlig opp i morgen.
Glossy Skrevet 4. september 2005 #1196 Skrevet 4. september 2005 Masse lykke til i morgen da. Vi får heie på mannen. Heia heia!!
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #1197 Skrevet 5. september 2005 Det er sikkert veldig rart når permisjonstiden er over og man ikke får like mye tid sammen lenger. Men B får det sikkert like bra med pappa Lykke til med jobb igjen, flink du som skal sykle hver dag!
Peony Skrevet 5. september 2005 #1198 Skrevet 5. september 2005 Håper det går fint på jobb, og at du ikke savner Brage-gutten altfor mye.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #1199 Skrevet 5. september 2005 Men du, hvordan fungerte babyslynga på tur? Fikk du dreisen på den?
Fibonacci Skrevet 5. september 2005 Forfatter #1200 Skrevet 5. september 2005 Hei Glossy, Heidi76 og Peony! Om litt er første arbeidsdag overstått, og jeg skal hjem og klemme på Bragegutten igjen! Det har gått veldig greit, er full av pågangsmot og koser meg med å prate med hyggelige kolleger (på kontoret jeg deler med to andre stipendiater har vi litt kaffe/skravlepauser innimellom, det trengs av og til!). Måtte ut og lete etter kontorstol i dag morges riktignok, men det tok ikke lang tid å installere seg og komme i gang. Har vært på ett møte og et seminar i dag, og skal ha et nytt møte i morgen, for å planlegge jobbinga fremover. Nå lengter jeg sånn etter guttene mine at jeg rett og slett skal avslutte og dra hjem! Bæreslynga funka kjempebra på ferien, Heidi! Brukte den på flyplassen, på museer, og når Brage var lei av å sitte i vogna. Fått god dreis på den nå, men merker at hvis jeg bruker den lenge og går i oppoverbakker blir jeg fryktelig sliten! Men nå er jo gutten min nesten 10 kilo også da! God mandag dere!
Fremhevede innlegg