Glossy Skrevet 1. august 2005 #1081 Skrevet 1. august 2005 (endret) Bare innom med en mandags Mannen skal ha møte her i kveld så jeg skulle tatt en runde med husarbeid jeg og... Og må vel svinge igang en kake! Snakkes! Endret 1. august 2005 av Glossy
Fibonacci Skrevet 1. august 2005 Forfatter #1082 Skrevet 1. august 2005 Takk for det, Glossy! Stor klem til deg også! I dag var vi en tur på lekeplassen. Brage ble full av sand og lekte med pinner, kongler og blader Og så har vi shoppet litt Fant noen gode Ecco-sandaler som opprinnelig hadde kosta 490 kr., de fikk jeg til 70 % på salg! Og så fikk Brage litt regntøy, en god joggedress og noen bodyer. Lurer på hvor lenge jeg skal bruke bodyene, de er jo praktiske da, men jeg ser jo at mange bruker bare bukse og genser når barna blir litt større. Vi får se! Tok passbilder av Brage, de ble faktisk veldig fine, utrolig nok! Det hjalp litt at man kunne se bildene og trykke ja eller nei etter som de ble tatt! I morgen skal vi ordne pass, og da tror jeg det meste er i boks til turen vår. Tenker litt på å skaffe en bæreslynge til å bære Brage i hvis vogna er upraktisk noen steder vi er. Svigerinna mi har en sånn, og ungene hennes har brukt den til 3-4 års alderen. Bæreselen fra BabyBjørn er jo altfor liten nå. Får søke litt på nettet etterpå og se om jeg finner noe! Huff, jeg er litt kvalm igjen i kveld Og forferdelig trøtt, men det ble ikke så mye søvn i natt så jeg får ta en tidlig kveld etter 24. God mandagskveld til dere som er innom!
hanni Skrevet 1. august 2005 #1083 Skrevet 1. august 2005 Hei. Vil bare si at vi har hatt ringslynge siden hanniungen var 4 mnd gammel. Synes Babybjørn er vond å bære i... Jeg er avhengig av slynga. Den er helt super. Har i tillegg noen hjemmesnekra bæreinretninger som er enkle å sy. Kan ta en demonstrasjon for deg neste gang vi ses...
Fibonacci Skrevet 2. august 2005 Forfatter #1085 Skrevet 2. august 2005 Det betyr nok ikke noe som helst, bortsett fra at jeg er litt uggen for tida... Jeg blør litt nå og da, veldig lite og mørkt i fargen, men om det er en slags mensen eller noe annet rot vites ikke. Vi har jo brukt prevensjon... Takk for tipset om bæreslynge, Hanni! Hvor har du kjøpt din? Har du noen link til nettsted eller lignende? Var på lensmannskontoret og fikk innvilget pass til både meg og Brage! Og har handla middager for resten av uka. I morgen blir det steinbitkaker og på torsdag kjøttkaker! Hjemmelagde, det er nam-nam! I ettermiddag skal vi inn til byen og se på niesa mi spille kamp i Norway Cup! Håper de vinner da! Det hadde vært gøy! God tirsdag til dere alle!
iingvild Skrevet 2. august 2005 #1086 Skrevet 2. august 2005 Koslig å være på Oslo tur da. Håper du fikk mye når de vant kampen! iingvild
Fibonacci Skrevet 2. august 2005 Forfatter #1087 Skrevet 2. august 2005 Ja, det var fint med en liten Oslo-tur iingvild! Det ble uavgjort (0-0), men jeg syntes deres lag spilte best da Har nå bestilt navnelapper til å merke Brages tøy og dingsebomser med til han begynner i barnehagen! Må få litt oversikt over hva han trenger, og handle inn litt! Vi har parkdress og regntøy, men han trenger vel to sett, pluss alt vintertøy i større størrelser enn han brukte i fjor Sko må han jo også ha, det blir noen kroner bare dét! Har bestilt lærtøfler fra Alveslottet som han kan bruke som innesko da! Beige med hund på De var så fine syntes jeg. *grøss* Det kommer biter ut av meg... av koagulert blod tror jeg. Ellers veldig lite blod. Tror ikke dette er ordentlig mensen. Men hva i huleste er det da? Søren også, nå merker jeg at jeg begynner å kjenne etter! Jeg er nemlig støl i magen og lysken... Men jeg tror ikke det er noe på gang altså, bare for å ha sagt det!
Glossy Skrevet 2. august 2005 #1088 Skrevet 2. august 2005 Ta deg en test for sikkerhets skyld da vennen... så får du det ut av verden. Vi og bruker prevansjon, men hadde det litt for travelt her en dag Så i dag kjøpte jeg en test i tilfelle. Har vært mega plaget av halsbrann i det siste...Tror nok ikke det er noe her heller og det er for tidlig å teste. Men nå har jeg i det minste kjøpt testen så kan jeg roe meg.... Ha en super kveld snuppa!
Fibonacci Skrevet 2. august 2005 Forfatter #1089 Skrevet 2. august 2005 Halsbrann, sa du? Jepp, her også Men jeg tror jeg skal se det litt an foreløpig. Det med kvalmen kan jo ha andre forklaringer, og denne "blødningen" er den første jeg har etter p-pilleslutt så det er nok derfor den er annerledes. Men hvis det skulle rase på med ytterligere symptomer så får jeg vel teste... God kveld til deg også Glossy!
Fibonacci Skrevet 3. august 2005 Forfatter #1090 Skrevet 3. august 2005 I dag har vi lekt ute i hagen (før det begynte å regne), og vært på besøk hos en venninne med en gutt på Brages alder. Koselig! Fikk kjempegod middag der, og Brage og gutten hennes lekte og dro hverandre i håret, bet hverandre i nesa og slåss om lekene Faktisk uten så mye hyl og skrik som jeg hadde trodd! De tåler en del, disse gutta våre Æsj, jeg tror høsten har kommet allerede jeg! Regnvær, vind og ikke noe ålreit ute I går kveld tente jeg på masse levende lys i stua, for det var så mørkt, to av lampene våre har gått, og da var det godt med litt ekstra lys. Jeg elsker stearinlys! Må kjøpe noen nye nå til høsten, pleier å tenne lys i stua etter at det har blitt mørkt. Hvis det blir kaldere nå, så kan vi jo lage litt peiskos også Er 100 % sikker på at kvalmen må ha en annen forklaring. Jeg føler meg jo ganske normal ellers, drikker fortsatt kaffe og kjenner ingenting i magen i dag. Bare litt kvalm innimellom. Rart det der... :klø: Blør ikke noe heller. Egentlig venter jeg mensen til helga, for det er ca. 4 uker siden jeg hadde "ordentlig" mensen sist. Og jeg tror jeg hadde EL for to uker siden cirka... Nå får jeg avslutte her! God kveld til dere som er innom
Fibonacci Skrevet 3. august 2005 Forfatter #1091 Skrevet 3. august 2005 Sovna på sofaen i stad jeg... Var ikke helt meninga, men det var veldig godt! Ellers har jeg tatt fatt på oppgaven "rydde i papirer i skrivebordet" - gamle regninger, brev og kort, kvitteringer, førsteutkast til bryllupsinvitasjonen vår Ble sittende og mimre litt Nå får jeg snart finne senga
hanni Skrevet 4. august 2005 #1092 Skrevet 4. august 2005 Hei. Har kjøpt min på www.babyslynga.no Er superfornøyd - rask levering og alt. Skal kjøpe meg en ergosele snart også som alternativ til bæremeis som vi har kjøpt - men selger igjen: ) Litt hekta på ulike bæreanordninger...
Fibonacci Skrevet 4. august 2005 Forfatter #1093 Skrevet 4. august 2005 Hei Hanni! Har vært inne på babyslynga.no og sett litt Men er i tvil om jeg skal gå for ringslynga eller posen? Og så sto det at de ikke sender ut noe før 15. august pga flytting og ferie... Får se hva jeg gjør, vi drar jo ikke før den 23. så det burde jo gå greit! Prøvde å sende deg PM i stad, men fikk beskjed om at innboksen din var full! Men kan jo ta det her i stedet: Hvordan passer 8. august for deg? Silje:) kunne ikke uka etter. Her er det fint vær i dag! Blå himmel, sol og sommer igjen Er ikke kvalm, og har det riktig så bra
hanni Skrevet 4. august 2005 #1094 Skrevet 4. august 2005 rart det med innboksen.... har jo sletta alle. Mandag 8.august skulle gå greit for meg. Jeg har ringslynga - de anbefaler posen til nyfødte. Den kan brukes til større også - men fordelen med ringslynga er at den kan reguleres mer. Men jeg kan ta den med på mandag og demonstrere for deg. Jeg har sydd meg en pose som likner litt på de som selges på babyslynga. Den er litt stor, så den gir ikke helt godt inntrykk - men jeg kan ta med den også
Fibonacci Skrevet 4. august 2005 Forfatter #1095 Skrevet 4. august 2005 Jeg går nok for ringslynga jeg også, Hanni, den ser mer anvendelig ut! Ergo-selen så også kjempefin ut, kanskje jeg må ha den også etter hvert... Blir glad for en liten demo på mandag! I dag har vi vært sammen med søsteren min, siste sjanse før hun drar tilbake til stedet hun studerer. Litt trist, vi ses kanskje ikke igjen før til jul... :cry: Føles som tanta er i anmarsj her, masse mensmurringer, oppblåst mage og ømme pupper. Skal begynne på minipiller igjen når mensen kommer, gidder ikke Cerazette lenger i hvert fall! Har fått tak i Sopranos, sesong 5! Så nå er det bare å benke seg foran TV´en og NYTE
Glossy Skrevet 4. august 2005 #1096 Skrevet 4. august 2005 Så bra å lese at ting skjer der nede Greit å få kroppen i gang igjen. Jeg stresser ikke lenger jeg heller. Tar ting som det kommer. Se forresten at du er her inne du og Vi er veldig reiseklar!! Kofferten er klarer! bare siste tørking og vaskin av klær!! Ha en super kveld!!
Fibonacci Skrevet 5. august 2005 Forfatter #1097 Skrevet 5. august 2005 Takk for det, Glossy! Dere får ha god tur til Syden og kose dere ordentlig! Tanta har ikke kommet, men det stikker og "drar" rundtomkring i magen, ryggen og lysken. Har vært kvalm i morges, og supertrøtt hele formiddagen. Føler meg som en zombie Og bekkenet er vondt, pluss at jeg har fått en skikkelig fæl hemorroide Har ikke helt dagen i dag altså... Som dere skjønner har jeg begynt å lure igjen... har det skjedd noe som ikke var planlagt her? God helg til dere som er innom!
Glossy Skrevet 6. august 2005 #1098 Skrevet 6. august 2005 vennen min..... Håper du blir bedre etterhvert. og tenke hvis det er noe da!!! Tenk så koselig!!! Men jeg skal ikke drømme for mye. Men du får prøve å tenke positivt oppi det hele hvis det skulle ha skjedd noe der inne. For du vil jo ha fler... FOrmen min er sånn passe og siden dagen er kommet så er jeg jo veldig klar for å reise. La meg i går kveld halv elleve så jeg er godt uthvilt i dag. Har jo selvfølgelig klart å somle bort billettene - jippi! Så da må vi inn til byen for å hente ut nye. Kjedelig, men sånn er det. Ha en super uke vennen!!!! Kos deg masse. og du; ta deg en test så slipper du p lure mer. Da kan det jo hende du klarer å slappe av litt sånn at ting kommer i rute igjen i så tilfelle... Hils Brage fra oss!!
Fibonacci Skrevet 6. august 2005 Forfatter #1099 Skrevet 6. august 2005 Hei Glossy-vennen! Ja, vi vil jo ha flere barn, og jeg kommer til å bli glad hvis det skulle vise seg å være mer enn sommerfugler i magen... Det passer litt dårlig i forhold til jobb og sånt bare, men ingen krise altså! Vi får se, jeg tar nok en test til uka hvis mensen ikke har kommet. Er litt usikker på når jeg kan teste, men for å være på den sikre siden bør jeg vente til onsdag (men jeg er temmelig sikker på at jeg hadde tidlig EL, for nøyaktig to uker siden...) I dag sov jeg leeenge (gud, så deilig!) Bare regn og drittvær uansett, så jeg gikk ikke glipp av så mye! Føles virkelig som høsten har kommet! *grøss* Koser oss med Sopranos og ost og kjeks i kveld I morgen får vi besøk, og håper på bedre vær! God helg dere!
monja Skrevet 7. august 2005 #1100 Skrevet 7. august 2005 Her skjer det ting ser jeg. Virker som vi må teste litt alle mann nå Det er jo ikke lenge siden jeg hadde en del bange anelser, men dog uten symptomer, og fikk testa. Noen dager etter kom tanta hardt og brutalt så det var nok bare det at jeg ikke slappa av nok. Lykke til med eventuell testing. Det blir jo spennende. Angående bodyer så tror jeg nok vi kommer til å bruke det en stund enda. Venner av oss har stort sett brukt bodyer til barnet er over 2 år. Og de selger dem vel helt opp i str 106 vel? Tror iallefall vi bruker dem i vinter sånn at vi slipper at han blir kald om en eventuell t - skjorte skulle skli opp av buksa. Håper du får en fin søndag!
Fremhevede innlegg