iingvild Skrevet 13. juli 2005 #1041 Skrevet 13. juli 2005 Hei, ønsker deg en fortsatt kjempe fin sommertid! :D Klem fra iingvild
Nanella Skrevet 15. juli 2005 #1042 Skrevet 15. juli 2005 Håper dere har det fint på tur snuppa! Jeg har vært litt lat med å skrive i det siste, men det kommer seg vel igjen Ha en fortsatt fin sommer med Bragegutten, og gi han en god klem fra meg. Kanskje vi kan få til et treff om ikke så lenge??? Vi får se. Jeg stikker innom igjen. Stor fra oss
Glossy Skrevet 15. juli 2005 #1043 Skrevet 15. juli 2005 hei hei Snuppa!! Bare innom for å ønske deg en riktig god helg. Vi er hos pappaen min og skal ut å fiske i morra. Gleder oss! I kveld er det innflyttingsfest til noen venner. Helt topp!! KOSE DEG I HELGEN!
Fibonacci Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #1045 Skrevet 17. juli 2005 Hei jenter! Takk for at dere har holdt liv i dagboka mi mens jeg har vært borte! Kom hjem fra hytta nå i kveld, har kost oss masse. Været begynte jo så bra, Brage plasket i bassenget sitt og vi solte oss, men mot helga ble det gråvær og regn. Greit med litt vann for plantenes skyld, men deilig når det ble finere utover dagen i dag også! Brage krabber som bare det, har virkelig fått teken på det nå! Og han setter seg opp stadig vekk, og reiser seg opp selvfølgelig. Skikkelig fart på ham nå om dagen! Moro, og krevende. Men han er jo så blid som dagen er lang, ikke noe problem Søskenbarnet hans som er tre år var så flink til å leke med ham mens vi var der, og skulle kose og kysse på ham hele tiden. Veldig koselig å se dem sammen! Ellers har det blitt mye avslapning, god mat, kortspill, krokett, strandliv, turer, iskremer og litt shopping Harry Potter-boka lå og venta på meg i postkassa når vi kom hjem!!! Gjett om jeg gleder meg til å sette meg ned og lese den! Over 600 sider, så vi får se hvor lang tid jeg bruker (med mitt natteranglerliv blir det fort uti de små timer hvis boka er spennende - og det tror jeg nok den er!) Neste uke har mannen også ferie, så da skal vi være en uke på mannens hjemsted med masse slektninger, og det blir kos. Mange mennesker vi ikke har sett på en stund, så de synes nok Brage har vokst i rekordfart antakelig. Og det har han jo også! Nå venter en kleshaug med tøy og så Harry Potter...
Fibonacci Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #1046 Skrevet 17. juli 2005 Har gjort unna første kapittel i HP-boka, og den virker lovende så langt! Har fått besøk av tulle-tanta igjen, for 3. gang på en måned... Jeg er LEI!!! Når skal det bli orden på syklusen min? Er i litt varierende humør i dag, har ikke mer allergimedisin igjen, og merker at det går KRAFTIG utover humøret, stakkars mannen min har fått gjennomgå litt! Drar på apoteket first thing i morgen for å få tak i mer. Tilbake til Harry Potter...
Fibonacci Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #1047 Skrevet 18. juli 2005 Sola skinner! Kom ikke så langt i Harry Potter i går kveld, var altfor trøtt! Er nå på side 81. Mannen dro avgårde for å levere bilen på verksted i stad, men så var det stengt! Så da må vi bruke tid i ferien for å fikse eksosrøret... Skulle egentlig ha fiksa bilen forrige uke, men verkstedene var så treige Men egentlig er jeg i godt humør altså! Om noen dager blir gutten min 9 måneder, like lang tid som han var i magen min det! Ufattelig å tenke tilbake på nå, at han var inni magen min, selv om jeg ennå husker hvordan det var når han spente som verst Nå sover han en dupp ute på terrassen. Etterpå skal vi pakke ferdig og dra av gårde i finværet!
Fibonacci Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #1048 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Noen nye bilder hører med i et nytt forum (jeg var nesten topp-poster i det gamle, så jeg bør vel passe meg litt...) Her har han reist seg opp i lekegrinda (bildet er tatt for ca. en uke siden): Endret 18. juli 2005 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #1049 Skrevet 18. juli 2005 Her er han ute på tur i stua, i flott krabbestil
Fibonacci Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #1050 Skrevet 18. juli 2005 Her får han nuss på kinnet av kusinen sin som er tre år og synes Brage er sååå søt...
monja Skrevet 18. juli 2005 #1051 Skrevet 18. juli 2005 Så herlige bilder av Brage Nydelig gutt du har, La Traviata. Så kjedelig med bilden da. Mannen her i heimen har akkurat skifta bremser på bilden min. Og batteri. Synes til stadighet det er noe nytt som må gjøres jeg. Høres ut som om dere har hatt det fint på hyttetur. Sikkert herlig for kropp og sjel å slappe av sånn. Og så gøy at Brage ble så godt passet på av søskenbarnet sitt da. Håper dere får en fin uke, og kos deg masse. Synes å huske at de 9 mnd som gikk etter fødselen gikk myyyye raskere enn de 9 mnd før fødselen ja. De vokser så alt for fort.
April Skrevet 18. juli 2005 #1052 Skrevet 18. juli 2005 For en herlig gutt... Synd tiden går så altfor fort ja! Victoria er jo bare 14 uker, men alikevel! Synes tiden raser avsted..Plutselig begynner hun vel på skolen Ja, vi får kose oss mens vi kan! Deilig med noen små er det i allefall :icon_smile:
Fibonacci Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #1053 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hei hei! Her på gården koser vi oss med ferie, har lånt svigerfars PC igjen så jeg får oppdatert litt! Leste ut Harry Potter i stad... kjempetrist! Og så er det sikkert flere år til neste og siste bok kommer ut! Blir utrolig spennende å lese den når den kommer da. Brage storkoser seg her og leker med tremenningen sin som er litt over ett år. De er omtrent like store (Brage er faktisk tyngre), men hun ettåringen går og prater litt da. Det er flust med folk her, både små og store, og vi samles til grilling så lenge det ikke styrtregner, og sitter gjerne ute til det blir mørkt og prater og spiller bocchia og kubb og sånt. Har ikke fått bada her ennå, i går var det jo drittvær, og i dag begynte det ganske bra, men ble mr overskya og kaldt etter hvert Kanskje det blir stranda i morgen da! Tror det er meldt bra vær! Nå har tanta dratt sin vei, og jeg har slutta på Cerazette p-pillene, for å se om det hjelper på alle disse blødningene. Vi får nå se... må bruke den dumme gummien nå da, men det får ikke hjelpe! En slektning av mannen som vi er mye sammen med er gravid igjen nå, og skal ha barn i januar/februar. Kjente at det kriblet i eggstokkene mine også når jeg fikk vite det... Men vi har tenkt å vente litt med nestemann... Vet bare ikke helt hvor lenge! Fortsatt god sommer til dere jenter! Morna så lenge Endret 21. juli 2005 av La Traviata
iingvild Skrevet 21. juli 2005 #1054 Skrevet 21. juli 2005 Ikke si for mye om Harry Potter boka da, ikke alle som har lest veit du! Men det blir spennende uansett. Håper du koser deg i sommersola. Nå er det jo faktisk litt sol igjen. Trenger et lite tips av deg jeg, sender deg en pm. iingvild
Fibonacci Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #1055 Skrevet 21. juli 2005 Hei iingvild! Har sendt deg pm tilbake, håper det kommer til litt nytte Mente ikke å ødelegge Harry Potter-leseropplevelsen for deg altså! Tenkte å skrive det med superliten skrift, men så ble det ganske stort likevel Har forandret på det nå. Jeg skrev i hvert fall ikke hvem som dør... Ble ikke noe bading på oss i dag, men har vært på lekeplassen og Brage har prøvd sklie og lekt seg i sandkassa. Grus og sand er ikke nam-nam, men det har han ikke helt skjønt ennå. Men han storkoste seg! Har ikke noe å lese på nå som HP er ferdig lest ut Så da ble det litt nettsurfing istedet. Brage sover så urolig om nettene her nede! Han våkner minst et par ganger, så jeg merker at jeg er veldig trøtt! I natt fikk ikke jeg sove heller, for vinden ulte så voldsomt rundt huset. Men det ble finere vær utover dagen, heldigvis. Og så har han begynt å bite meg i puppen Han tror visst det er morsomt, og gliser, men det synes ikke jeg... Hvis han fortsetter sånn vet jeg ikke helt hvordan det blir med amminga fremover. Vi får se! Ha det bra så lenge dere som stikker innom!
monja Skrevet 21. juli 2005 #1056 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Bare innom med en natta Endret 21. juli 2005 av monja
Fibonacci Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #1057 Skrevet 21. juli 2005 Tusen takk Monja! Nå har vi fått bekreftet hotellreservasjon i Antibes/Juan-Les-Pins! Kjempekoselig sted med gangavstand til både stranda og byen. Barneseng ordner de også, så slipper vi å dra med oss reiseseng! Snart er det natta på oss også (eller snarere litt sengekos før vi sovner..)
Fibonacci Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #1058 Skrevet 22. juli 2005 Nå er Brages tann nr. 2 på vei! Vi har merket veldig lite til det denne gangen, han har jo vært litt urolig om nettene, men vi har liksom tenkt at det var pga at han er på et nytt sted og i en ny seng. Nå er bilen fiksa, og lommeboka litt slankere Men vi har da penger igjen til Frankrike-ferien likevel! Har vært på fisketur i kveld, men tror dere jeg fikk noe da? Neeeeida. Bare smånapp, og ingen makrell eller hvitting. De andre i båten dro inn det ene etter det andre, så jeg ble litt snurt Men så liker jeg best å få fisk, og ikke å spise fisken, så det var egentlig like greit! Tror jeg skal lure mannen med på noe mer i kveld, rakk akkurat å kose oss i går før Brage våkna... Lurer på om p-pilleslutt har fått opp hormonene og lysten hos meg jeg?
monja Skrevet 22. juli 2005 #1059 Skrevet 22. juli 2005 Og jasså gitt.....er det planer om søsken til Brage? Kos der med da
Fibonacci Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #1060 Skrevet 22. juli 2005 Hehe... nei, vi bruker nok prevensjon fortsatt Monja, jeg har slutta på pillen fordi jeg fikk så utrolig mye blødninger av den Men jeg leker med tanken på nr. 2, det skal jeg innrømme! Vente litt tenker jeg, selv om det hadde vært veldig koselig...
Fremhevede innlegg