Gjest Madden Skrevet 2. juli 2005 #1021 Skrevet 2. juli 2005 Hysteriske Madden...redd for å gå glipp av en serie eller to!! Godt at det gikk bra da!! Ha en kjempeflott helg vennen!!
monja Skrevet 2. juli 2005 #1022 Skrevet 2. juli 2005 Gårdsferie høres herlig ut Så stor og flott Brage er (Torstein var 72,5 cm og 10010 gram da han var 8 mnd). Ikke rart du får skryt av han nei Kos dere masse i helga!
Glossy Skrevet 3. juli 2005 #1023 Skrevet 3. juli 2005 Bare innom for å si hei. Håper dere koser dere masse på ferie!!! Gjorde godt med litt sol her i Bergen og. Men vil ha mer!!!
Fibonacci Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #1024 Skrevet 3. juli 2005 Hei og takk for hilsener, Charmina, Madden, Monja og Glossy! Her på gården koser vi oss skikkelig! Det har vært fint vær stort sett hele tida! I går var vi på båttur og så BADA vi! 18 grader i vannet og faktisk veldig deilig! Har grilla, solt oss, gått turer, og Brage har oppdaget hvor godt gress smaker! Snart krabber han altså... han kommer seg framover med økende fart! Nå skal vi avsted og besøke oldemoren til Brage! Tata! Og god søndag til dere som stikker innom!
Fibonacci Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #1025 Skrevet 3. juli 2005 Da var vi hjemme igjen, litt godt det, men det er mer pollen her enn på gården faktisk! Tetna til igjen utover kvelden her hjemme, mens jeg har vært nesten symptomfri mens vi har vært borte! Skal være hjemme nå i 3 dager, og så drar vi på fjellet fra torsdag til søndag! Har lånt bæremeis, som er prøvd ut, og Brage likte seg kjempegodt oppi der! :-) Blir ikke klok på den tanta jeg nå Fikk jo mensen for to uker siden, som varte en ukes tid cirka. Men nå har jeg jammen begynt å blø igjen! Og det kommer MYE... kom litt uforberedt nå på fredag, hadde ikke med bind selvfølgelig... Det er vel ikke MULIG å ha sååå korte sykluser vel??? Kroppen min har tydeligvis ikke skjønt helt hvordan ting skal være. Blir festlig hvis jeg skal blø annenhver uke framover... I morgen skal en venninne komme på besøk, og vi tar oss antakelig en tur i badeparken, og nyter været (som jeg håper holder utover i uka også). God kveld og natt jenter!
Charmina Skrevet 4. juli 2005 #1026 Skrevet 4. juli 2005 Her sitter jeg klokka 06 om morgenen og skal ønske min kjære venn en riktig god sommer! Må jo benytte tiden man har ikke sant? Kommer til å savne alle hilsnene fra deg mens jeg er vekke det er nå helt sikkert! Blir vel masse å lese når jeg kommer hjem. Kjekt å ha noe å glede seg til! Ha en riktig så god sommer vennen min! Gi Bragegutten en god klem fra meg! Stor klem fra Charmina
Nanella Skrevet 4. juli 2005 #1027 Skrevet 4. juli 2005 Hei! Høres ut til at dere koser dere masse om dagen. Herlig! Vi gjør også det- nå må vi bare nyte sommeren det går fort til den er over også skal vi plutselig tilbake i jobb :o Hjelp!! Kjempekos med treff sist ja, må prøve å få til noe over sommeren igjen. Ungene er jo så nydelige. Her går det i ett om dagen, Maren krabber nå, men hun syns det fortsatt går fortest og åle seg fremover, da går det unna ja. Klatrer i alt som kan klatres i og skal helst reise seg opp over alt. Hun har ikke blitt så glad i vann som din Brage, men vi fortsetter å gi henne det flere ganger om dagen, så drikker hun det vel tilslutt. Kose dere masse om dagen da vennen
Fibonacci Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1028 Skrevet 4. juli 2005 Hei Charmina og Silje! God tur Charmina, kos dere masse på Mauritius!!! Kommer til å savne deg også... :klem2: Vi koser oss med sol og sommervarme, Silje - bada ikke i dag, men vassa litt og spiste selvfølgelig IS! Vi må få til et treff etter ferien ja, og få med Hanni og babyen hennes også! :-) Kan tenke meg at det går unna med lille frøken Maren for tida, tenk så rart at til høsten blir ungene våre ett år... Ble intervjuet av en lokalavis om kusina mi i dag - håper jeg ikke sa for mye teit... første gang jeg har pratet med en journalist... :oops: Venninna mi var på besøk i dag og vi satt i parken og koste oss med Brage på teppe, trilla tur, vassa litt, og så ble hun til middag. Koselig! I kveld har vi sett på "The Incredibles" på DVD - morsom! Og bra lagd. Brage har begynt med noe nytt nå - når han får mat river og sliter han i smekka si så naturlig nok får vondt og begynner å grine! Ikke lett å få ham til å slutte med det heller! Tok fram en hardplastsmekke vi har, det funka bedre. Og gjett om han var stolt da han klarte å ta noen få skritt over stuegulvet i stad når venninna mi holdt ham i armene! Skulle tatt bilde, men hvor var kameraet når jeg trengte det?? Typisk... Ha en fin kveld og natt jenter!
Nanella Skrevet 5. juli 2005 #1029 Skrevet 5. juli 2005 Jippi! I går drakk Maren faktisk endel vann vedisden av melka si. Hun var nok tørst ja. Har aldri sett henne drikke så mye!! Bra det. Gikk sikkert bra på det intervjuet vet du.. Man føler vel bare at det blir litt klønete for man blir jo kanskje litt nervøs... Sånn er hvertfall jeg.. Ikke det at jeg har blitt intervjuet så ofte da men... Ja ja, bade gjør ikke jeg enda. Jeg syns ikke det er deilig før det er over 20 grader hvertfall... Men på stranda tenker jeg vi tar oss en tur idag. Venter på at frøkna skal våkne... Får kanskje sette igang å pakke litt...? Ha en fin dag
Gjest Madden Skrevet 5. juli 2005 #1030 Skrevet 5. juli 2005 Hei snuppa! :klem2: Bare innom med et stort på kinnet til deg! Så herlig at dere også har skikkelig sommervarme...jeg vurderer å spise en is eller to nå jeg også...det er skikkelig varmt her! drøyt 30 grader i skyggen!! :o Varmt nok ja! God klestørk er det iallefall! Så kjipt med den dumme tulletanta da!! Det er skikkelig irriterende når syklusene er sånn ute og kjøre...jeg har opplevd det selv..i mange år! Gikk konstant med bind og tamponger i lommene/vesken! Utrolig kjipt..plutselig så startet bare fossen...! :evil: Håper det gir seg! Ha en flott tirsdagskveld, og kos deg med sesongavslutningen på fruene...den er spennende!! God fra Madden
monja Skrevet 5. juli 2005 #1031 Skrevet 5. juli 2005 Bare innom med en gooood før en stakkar får heteslag.
Fibonacci Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1032 Skrevet 5. juli 2005 Takk for hilsener, Silje og Monja! Det er vaaarmt... :heteslag-smiley: Svetter som en gris jeg, og det gjør Brage også. Han var helt våt i håret under solhatten i stad! Og bleia hans var uvanlig tørr i kveld... han svetter det kanskje ut, for han drikker i hvert fall en del vann i løpet av dagen! I dag har vi vært på helsestasjonen igjen, til fysioterapeuten. Tommelen hans er blitt bedre, men det gjenstår litt før den er "normal". Så hvis det fortsatt henger igjen etter ferien blir vi nok henvist til ortoped, vet ikke mer om hva som skjer da, men det kan da umulig være store greiene. Han holder den mye inn i hånda, og det er litt stramt å dra den ut, men det blir mykere for hver gang sier hun, så det vi gjør hjemme hjelper i hvert fall! Hos fysioterapeuten krabba han faktisk litt! Gjorde det igjen hjemme i stad... men kom ikke langt før han "flata ut" og ålte seg bortover istedet! Nå begynner fruene snart - jeg har jo smugkikka på avslutninga allerede Madden :oops: Men skal se på likevel! Naboen har bare verdens to skjønneste kattunger som vi skal kikke litt etter i ferien! De har tre voksne katter også, men de passer stort sett seg selv, bare vi setter ut vann og mat. Jeg ELSKER katter, og disse hadde så nydelig sort og grå pels og blå øyne! Nesten så jeg smugla med meg en hjem i lomma... :oops: Fruene kaller!
Fibonacci Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1033 Skrevet 5. juli 2005 Æsj, fruene begynner jo ikke før 5 på... Jaja, får surfe litt mer på KG jeg da!
Fibonacci Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1034 Skrevet 5. juli 2005 I overimorgen drar vi på fjellet! Skal være der i 4 dager, og gå turer med Brage i bæremeis. Har fått tak i kalesje for å beskytte mot sol og regn, pute som han kan hvile hodet mot og vindtett/vanntett dress. Han trives kjempegodt oopi bæremeisen, gikk en tur i skogen tidligere i kveld og han satt bare der og gliste! :-) Har skrevet pakke/huskeliste og lagt fram klær, fjellstøvlene er ferdgi impregnerte, og det vi trenger er handlet inn. Glemte myggmiddel, men det kan vi få tak i imorgen. Finne senga?
Fibonacci Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #1035 Skrevet 6. juli 2005 Det er altfor varmt til å drive med husarbeid, men likevel driver jeg og vasker hus og kjører klesvask... Har tatt meg en liten pause med et stooort glass iste og KG! Må passe på at Brage drikker nok i varmen. Han er sinnsykt tørst for tiden. Våkner om natta og drikker i bøtter og spann... Sannsynligvis er det litt mer lufting og ikke fullt så varmt om natta oppe på fjellet. Værmeldinga framover viste litt både og, så vi pakker både varme klær og shorts... aldri godt å vite! Back to work...
Fibonacci Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #1036 Skrevet 6. juli 2005 Nå har mannen kjørt avgårde for å levere ilderen vår til en venninne som skal passe ham! Brage fikk legge seg bare iført bleie og brillebukse, med helseteppe over. Han drakk MASSE vann før han sovna... Hvis noen skulle være i tvil, så er det altså VARMT... Med en innetemperatur på over 30 grader er det ikke rart vi er svette noen og enhver! Lufter alt jeg kan, men det hjelper jo ingenting! Er stort sett i havn med pakkinga, men noe må vente til i morgen tidlig. Er jo bare 4 dager vi skal være borte, men det skulle man ikke tro når man så flyttelasset vårt! Brage har nå i løpet av noen få dager begynt å åle seg framover, krabbe litt, reise seg halvveis opp i lekegrinda og ta noen få skritt når man holder armene hans! Rivende utvikling for tiden, såvidt mammaen hans henger med i svingene... :o Blir spennende å komme tilbake til nytt forum! Håper det er masse kule nye ting og mange nye smileys... begynner å bli lei av de vi har... Bare flyttinga går greit og jeg ikke "mister meg selv" og dagboka mi (har tatt backup, men likevel...)! Ha det fint så lenge jenter! Klem fra meg
Susanna Skrevet 7. juli 2005 #1037 Skrevet 7. juli 2005 Heia vennen! Innom med en sommerhilsen, det er ikke så ofte jeg legger igjen spor etter meg, men er jo innom å leser hos deg hver gang jeg er på KG. Og det er jo ca hver dag! Kos dere på tur! Brage gutten er forresten kjempe flink!! Det er ikke alltid så enkelt å henge med i utviklingen deres nei, det vet jeg alt om! Mange sommer fra Sanna og Jonas!
Fibonacci Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #1038 Skrevet 12. juli 2005 Da var det nye forumet endelig på plass! Men dagboka mi ser så rar ut! Hjelp!!! Og hvor er alle smiley´ene hen da? Tar nok en stund før jeg føler meg hjemme her... Takk for hilsen Susanna, du fikk æren av å være den siste som skrev i den gamle dagboka! Vi hadde en kjempeflott fjelltur! Bare fint og varmt vær, bortsett fra den dagen vi dro hjem, da var det 15 grader og duskregn, perfekt bilvær! Brage syntes nok bæremeisen var veldig komfortabel, for han sovna oppi der så fort han kom oppi nesten. Så han sov seg gjennom alle turene! Men han likte veldig godt å leke i lyngen og mosen, og å krype rundt på gresset utenfor fjellstua vi bodde på. Pluss at han underholdt hele matsalen hver frokost og middag! :D Han reiser seg nå helt opp i lekegrinda og senga, og står og titter over kanten og er kjempefornøyd med seg selv! Det er så varmt nå at både små og store plages, særlig om natta! Men det er jo fint med sommer og sol da! I dag skal jeg og Brage ut på hytta til foreldrene mine, mens mannen må jobbe stakkars. Først neste uke har han fri også! Ute på hytta har Brage fått et plaskebasseng, så det hjelper nok! Og stranda er bare 5-10 minutters gange unna. Både søsteren min og broren min og familien hans kommer til å være der denne uka, det blir så koselig å se dem igjen alle sammen! Sist de så Brage var i påsken, og det begynner å bli lenge siden! Bilen vår må på verksted På veien hjem fra fjellet knakk eksosrøret! Det var festlig gitt. Det ble sveiset sammen av "redningsmannen" vår (gudskjelov at vi er medlem av NAF!), men hele eksosrøret bør jo byttes ut, pluss noen andre småting som bør fikses. Håper bilen blir frisk igjen til neste uke når vi skal på ferie alle sammen! Nå må jeg titte innom noen andre dagbøker! Morna så lenge!
monja Skrevet 12. juli 2005 #1039 Skrevet 12. juli 2005 Høres ut som om dere har hatt en fin helg. Koselig når man kan gå på tur. Her har det blitt surt og kaldt nå, så det er ikke akkurat egnelig for fjellturer.....brrrr. Men det er litt godt å endelig få sove igjen om natta og da. Det er mye nytt å forholde seg til her ja. Håper du får en fin dag. Klem!
Gjest Madden Skrevet 12. juli 2005 #1040 Skrevet 12. juli 2005 Ja er det ikke typisk?! Bilreparasjoner må alltid kommer i ferien...fordi de koster så mye! Ikke så lurt å la feriepengene gå til noe moro nei!?! Håper dere får en kjempefin tur La Traviata! Vi satser på at bilen holder nå, det er mange mil å kjøre for oss denne sommeren...Den siste reparasjonen har vi ett års garanti på (motorgaranti) så da burde vi vel være safe!! Ha en flott ferie vennen!! Gooood *klem* fra Madden
Fremhevede innlegg