Fibonacci Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #1001 Skrevet 26. juni 2005 Tusen takk for hilsen og godord om Brage, Madeleine! :-) Jeg så ikke hilsenen din i stad Charmina! :oops: Kjempekoselig å se deg, som alltid! Lagra dagboka mi som Word-fil i helga... Den ble på 313 sider!!! :o :o :o Kanskje jeg skal gi den ut som bok... kun for spesielt interesserte!
Charmina Skrevet 27. juni 2005 #1003 Skrevet 27. juni 2005 JA her er vi tidlig oppe i dag! Det vil si Martine har lagt seg igjen da! Og det er jo ikke det minst rart siden hun har holdt det showet i natt Skulle jammen ha likt og sovet jeg også,men her blir det nok å henge over vaskebøtten istedet! Nå kan jeg angre på at jeg ikke gjorde det i går ja Håper dere har hatt en fin natt da og at dagen i dag blir strååålende
Fibonacci Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #1004 Skrevet 27. juni 2005 Hei Charminavennen! Ja, her har vi ikke vært spesielt tidlig oppe! Brage våkna kl. 5 i natt, men etter å ha fått litt pupp sov han helt til kl. 10! :o Været er bra, men det blåser litt ute. Skal ut en tur etterpå! Og så må jeg rydde... og kjøre klesvask Skikkelig spennende! Ha en fin mandag dere!
hanni Skrevet 27. juni 2005 #1005 Skrevet 27. juni 2005 Så store de har blitt alle tre. Skulle hilsa på deg på MSN i stad - men blei plutselig kasta ut fra MSN - noe galt tror jeg... Er hjemme fra en ukes herlig ferie. Eksamen er vel overstått - og jeg er bare lat og koser meg. Blir med på neste treff! Klem fra hanni
Fibonacci Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #1006 Skrevet 27. juni 2005 Hei Hanni! Gratulerer med overstått eksamen og vel fortjent ferie! :-) Dere må bli med på neste treff! Det blir nok ikke før etter sommerferien tror jeg! Tipper at Hannibabyen har blitt stor også... Brage har sovet uvanlig mye i dag! Etter at vi sto opp (og vi hadde sovet lenge utover morgenen!) så gikk det bare en knapp time og så ville han legge seg igjen! Har fått kjørt klesvask, rydda og shinet kjøkkenet, sittet og ordnet med bilder, og når han våkna igjen dro vi ut på tur i det fine været! Har handla inn til en nammelig salat med kylling, pasta, hjertesalat, tomat, agurk, paprika, parmiggiano-ost og valnøttkjerner! Skal ha yoghurt naturell som dressing. Mannen har lyst til å spise litt sunnere og gå ned litt i vekt, og det er ikke lett når man lever sammen med en søtmoms som meg! :oops: Så jeg får være flink og kjøre sunn linje jeg også! På tide å begynne med maten!
Fibonacci Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #1007 Skrevet 27. juni 2005 Her var det en liten en som ikke ville legge seg i kveld altså... Han var overtrøtt, gikk fra hylende gråt til skrattende latter da mannen skulle synge for ham, vi måtte ned til ham ørten ganger og enten snu ham rundt eller prøve å gi smokken, smøre på Dentinox i tilfelle det var tennene som plaget ham... Til slutt skjønte jeg at han hadde mageknip, og gikk rundt med ham og dunket på rompa for å få ut lufta, da ble han stille, bare kom med noen dype stønn og sukk, og da jeg la ham ned i senga var han helt utmatta stakkars, fikk tilogmed bredd dyna over ham uten at han sparka den vekk med en gang... han sovna tvert Han pleier ikke å ha vondt i magen, det var mest når han var under 3 måneder vi holdt på sånn... er det noe jeg har spist tro? Håper han sover godt i natt i hvert fall. Nå skal jeg snart også hive meg i køya, er ganske sliten i kveld!
Fibonacci Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #1008 Skrevet 28. juni 2005 For en fin dag det ble etter hvert! Har kost oss masse ute, det ble varmt og godt da vi gikk tur! Nå har mannen okkupert hengekøya for en stund! Og jeg skal se over sykkelen min, for jeg skal nemlig ut og sykle etterpå! Har snakket om sykling så lenge nå, at det er på høy tid å gjøre noe med det! Det er meldt veldig bra vær utover i uka også. Kanskje jeg skal driste meg til et BAD til helga??? :o Har lasta ned de første episodene av LOST, som jeg har gått glipp av siden jeg ikke fulgte med i begynnelsen. Så da har jeg noe å kose meg med i kveld, i tillegg til fruene da, som jeg må se på selv om jeg har sett det før... God tirsdagskveld jenter!
Glossy Skrevet 28. juni 2005 #1009 Skrevet 28. juni 2005 BADE???? :o Det er jo fremmed ord for oss her i Bergen. Men i morgen ser det ut som det skal bli bra. Men vet jo aldri med de folka som melder vær. Stoler liksom ikke helt på de lenger - lurer på hvorfor?? reiser noen dager på husmorferie i morgen. Har ikke pakket enda for jeg vet ikke hvilke klær jeg skal ta med. Sol eller vinter?? Får bare se det ann. Håper dere koser dere i varmen - heldiggriser!!
monja Skrevet 28. juni 2005 #1010 Skrevet 28. juni 2005 Bade er et fremmedord for oss i Trøndelag og ja. Ikke for det - det har kommet meeeeer enn nok vann å bade i de siste dagene, men temperaturen er et annet kapittel Heldigvis har det skyet av i kveld så jeg satser på fint vær i morgen. Det er lov å håpe.... Vi har ikke hatt problemer med vondt i magen etter at smurfen ble 3 mnd, men det høres litt slitsomt ut med vondt i magen nå. Kanskje han ikke tålte salaten din? Du kunne ikke skrevet ned framgangsmåten på salaten tror du? Håper du får en fin dag i morgen!
Fibonacci Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #1011 Skrevet 28. juni 2005 Hei Glossy og Monja! Hehe... fikk ikke spist salaten før etter at Brage hadde sovna, men ellers kunne det jo vært det som gjorde det med magevondten. Hadde ikke spist noe uvanlig ellers den dagen, så neimen om jeg vet...? :klø: Jeg tok bare og kokte pasta og avkjølte den, blandet med biter av grillkylling, kuttet opp salat og det andre, hadde litt mais oppi, pluss parmiggiano-ostebiter (nam!!!), blandet inn Biola yoghurt naturell, og så ristet jeg valnøttkjerner i litt olje i stekepanna og strødde på toppen av salaten. Fordelen med salat til middag er jo at den ikke blir kald før man får spist den! Og jaggu ble vi mette også... den holdt til middag i dag også den! Sykla godt over en mil i stad, og det var jammen godt! Selv om jeg kjenner at visse beinmuskler ikke har vært brukt på år og dag, og regner med stølhet i morgen... Brage sovna greit i stad, men hadde et par runder likevel. Han hadde snudd seg og lå på tvers av senga med beinet ut av sprinklene... og var ikke spesielt fornøyd kan man si Nå sover han som en engel Gullet mitt!
Charmina Skrevet 28. juni 2005 #1012 Skrevet 28. juni 2005 Hei vennen! Huff stakkars Bragegutten som har hatt vondt i magen da det vil vi ikke ha noe av. Håper han ikke fortsetter med sånne plager!Gi han en orntlig trøsteklem fra meg! Bade :o ..............ja hadde vi gjort det her hadde vi nok frosset ihjel! De har nå lovet oss sol og varme i morgen, men da må de jammen skynde seg. Så ut vinduet nå og det er tåkete, og det regner så jeg vil nå se det før jeg tror det ja! Har nå fått besøk og koser meg. Det var så kjekt å se de igjen alle sammen. I morgen blir det til byen og kose seg. Ha en fin natt snuppa, håper dere får sove godt! Husket fruene ja men jeg har ikke klart å laste ned nei så da får jeg nok ikke sett de siste episodene Klem fra meg
Fibonacci Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #1013 Skrevet 29. juni 2005 Hei Charmina! Så dumt med fruene du ikke får sett da, hva var det som ikke funka med nedlastinga? Kan jo prøve å hjelpe deg vettu Håper dere har fått finvær og sol i dag! Her har det vært skyfri himmel hele dagen og varmt! Hadde en avtale om å treffe en jobb-kollega som fikk barn i april, og det var kjempekoselig. Spiste is og trilla litt, så i butikker m.m., og jeg fikk meg en ny sommertopp (veldig billig, så da slo jeg til selv om jeg ikke hadde tenkt å handle noe i dag!) Nå har Brage akkurat sovna, og jeg kjenner at jeg må ha noe å spise, for det er ennå en stund til mannen kommer hjem. I kveld må vi pakke, for i morgen drar vi til byen mannen kommer fra! I morgen kveld er det premiere på en kabaret som en kusine av meg spiller i, ikke så langt unna, så svigers skal være barnevakt! Resten av helga tilbringes på gården der svigers bor, og vi skal pakke badetøy! Sjansene er gode for akseptable badetemperaturer nemlig! Heldigvis har svigerfar PC, så jeg blir ikke helt uten KG i så mange dager Ha en fin onssdag dere!
April Skrevet 29. juni 2005 #1014 Skrevet 29. juni 2005 Kos dere på gårdsfeire hos svigers :-) Håper dere får fint vær og tatt en liten dukkert, sikker deilig det hvis været blir som nå! Ha en fin kveld!
Charmina Skrevet 29. juni 2005 #1015 Skrevet 29. juni 2005 Jammen bra svigers har Pc da sånn at jeg får ønsket deg god sommer når jeg tar kofferten min og pigger avgårde Tenk i dag kom solen! Det er helt fantastisk. 29 juni var årets første sommerdag her hos oss :o . Nå skal jeg hoppe under dyna og få meg noen minutter på øret før nattens dronning våkner! Natta
Fibonacci Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #1016 Skrevet 30. juni 2005 Hei April og Charmina! Det er klart jeg skal sørge for å si hadet til dere før dere drar Charmina! 4 dager igjen nå eller?! Brage sov "helt" til kvart på seks i dag, men måtte fram med puppen i natt sånn i ett-tida Fikk ham ikke til å ta vannflaska. Snart skal vi av gårde til helsestasjonen på 8 måneders kontroll! Tror vi skal til lege, eller både helsesøster og lege? Og ute er det SOL!!!
Fibonacci Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #1017 Skrevet 30. juni 2005 Brage veide 9310 gram og var 72 cm lang i dag. Helsesøster bare prata litt, ikke så mye nytt. men hun syntes han hadde fin utvikling, og skrøt av hvor blid og god han var Nå drar vi snart, kan tenke meg bedre ting å gjøre på en solskinnsdag enn å sitte noen timer i bil, men men. Gleder meg til premieren i kveld! God torsdag dere!
Gjest Madden Skrevet 30. juni 2005 #1018 Skrevet 30. juni 2005 Klart hun skryter av Bragegutten din!! Har er jo så skjønn!!! Premiere i dag? Hva har jeg gått glipp av nå? Har begynt å laste ned The 4400...kanskje det hadde vært noe å følge med på? Må også skyndte meg og laste ned Medium slik at jeg får sett meg frempå! Bade!!! Så herlig! Mannen ringte tidligere i dag og lot meg få høre lydene av Bono som badet i fjellvann... *sukk* gjett om jeg savner gutta mine da... Hadde hatt lyst på en fjelltur i dag ja..i finværet! Kanskje jeg kunne dristet meg til å dyppe tærne jeg også! Ha en kjempefin torsdag vennen!! God fra Madden
Fibonacci Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #1019 Skrevet 1. juli 2005 Hei Madden! Hehe... premieren var på en kabaret som kusinen min spiller i! Og som hun har skrevet sammen med en annen veldig flink dame. De lager tekst og musikk selv, er kjempemorsomme og talentfulle, og får alltid gode kritikker, men ikke alltid så mye oppmerksomhet som de fortjener synes jeg! Og premieren i går gikk kjempefint! God stemning, fullt hus og stormende jubel! De var veldig fornøyde selv også! Ble sittende etter forestillingen og prate litt, før vi kjørte hjem. I dag har vi ikke gjort stort, måtte av sted og handle litt til Brage, og bursdagsgave til mamma, som fyller år på søndag! Ellers har vi kost oss i sola som kom fram etter hvert, og nå er mannen og svigerfar ute på sjøen og fisker, er spent på hva de kommer hjem med! Har begynt å bruke sportstrilla vår nå! Trehjuling, ganske fin! :-) Brage liker seg godt i den. Nå i dag begynte han å dra seg litt framover og hjelpe til med knærne! Hittil har han jo bare klart å skyve seg bakover, til hans store frustrasjon, for lekene kommer jo lengre unna! Og så er han skummel til å prøve å dra seg opp, bare han har noe å ta tak i! Dro seg opp på meg her i stad... og prøver seg litt på sprinkelsenga også! Avslutter her, men kommer tilbake i løpet av helga! God helg dere!
Charmina Skrevet 2. juli 2005 #1020 Skrevet 2. juli 2005 Hei vennen! Liten tid til å være på KG nå med huset fullt av gjester og masse ting å ordne før vi reiser! Nå er det jo i overmorgen :o Har det kjempefint bortsett fra søvn da som fremdeles er en stor mangelvare her i huset! Og jammen har vi ikke sol også Gi Bragegutten en godklem! Klems fra Charmina
Fremhevede innlegg