iingvild Skrevet 13. juni 2005 #921 Skrevet 13. juni 2005 Hei, sikkert koslig å se alle båtene i sentrum ja. Har selv vært med å seile, da danskebåten skulle inn til havna. Det er ikke få båter som gjerne setter på motoren for å komme seg "ut av dens vei". Håper du får en kjempe fin ny uke!
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #922 Skrevet 13. juni 2005 Tusen takk for hilsener, Silje og iingvild! I dag er det fortsatt grått og trist vær, men det har i hvert fall holdt opp å regne! Mulig at vi får et glimt av sol etter hvert også! *krysse fingre* Sitter her og skal til å betale noen regninger, men måtte innom KG først Har ikke noe spes. for i dag, bare det "vanlige"... rydde, kjøre klesvask, vaske... En husmors lodd :-?
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #924 Skrevet 13. juni 2005 Hei vennen! Å så nyyyyydelig bilde Han der kommer jentene til å slåss om gitt!!!! Her er det ikke så mye nytt! Hadde en KG fri helg da jeg rett og slett ikke var helt i form og ellers hadde masse å gjøre. Dagene fløy avgårde.Martine holder jo liv om natta og jeg har vært så trøtt at jeg har vært litt utenpå meg selv. Man blir jo bare så sliten når det er slik! Fatter ikke hvordan jeg skal få en slutt på det der nattelivet hennes. Hørtes ut som dere har hatt noen fine dager da med masse bursdagsfeiring.Alltid kjekt slikt! Her begynner vi å finne frem litt av det vi skal ha med oss på ferie. Og i dag er det bare 3 uker igjen til ferien Ha en fin dag vennen Klem fra Charmina
Gjest Madden Skrevet 13. juni 2005 #925 Skrevet 13. juni 2005 Signerer Charminas kommentar!! Et nyyyyyyyyyyydelig bilde!! Han er bare til å spise opp, vesle Brage!!! Her har finværet akkurat gjort sitt inntog...håper bare at det varer!! Ha en kjempefin mandagskveld vennen!
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #928 Skrevet 13. juni 2005 For ett herlig bilde av Brage!!!! Han er jo en skikkelig skjønn gutt med noen nydelige blå øyne *smelt*
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #929 Skrevet 13. juni 2005 Tuuuusen takk Charmina, Madden, Glossy, Arwen og Heidi76 for alle godord om gullgutten min! Akkurat nå ligger han og sover søtt i sprinkelsenga med kosehunden sin ved siden av seg! Har akkurat sett på 24, og skal ta en liten dagbok- og forumrunde nå! Har nå funnet ut hvordan jeg laster ned episoder av favoritt TV-seriene mine... har allerede sett Frustrerte fruer-episoden som kommer i morgen, og så venter det 5 LOST-episoder på meg etterpå! Fare for at det blir en sen kveld på Traviataen deres... :oops: Det er så trist vær nå, blir helt deppa jeg! Og i morgen er det meldt like dårlig vær! Jeg vil bruke de nye piratbuksene mine!!!
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #930 Skrevet 13. juni 2005 Jasså du vennen - ikke lagt deg du heller nei :oops: Vi er visst like umulige vi to!!!!! Men nå skal jeg legge meg altså Hvordan laster du ned da?............................... Får jo ikke sett den siste episoden med fruene siden vi reiser HA en god natt da snuppa!!!
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #931 Skrevet 13. juni 2005 Legge meg??? Skjønner ikke hva du mener jeg......? Hehe, natterangler er jeg ja, og desto trøttere neste morgen, men lærer jeg? Neida... :oops: Laster ned fra PirateBay, der kan man søke etter "torrents", da trenger du et program som f.eks. Azureus, det står bra forklart under "Hvordan laster jeg ned?". Ulempen er at det tar veeeldig lang tid å laste ned da. Nå tar jeg helst filer som er under 1 GigaByte, ellers tar det hele dagen! Filene åpner jeg og ser på i VideoLAN Har akkurat begynt å lære meg dette, men har en følelse av at jeg kommer til å gjøre dette MYE framover... Lykke til Charmina hvis du vil prøve dette!
lillesky Skrevet 13. juni 2005 #932 Skrevet 13. juni 2005 Har jo sett deg svinsende rundt her, så nå er jeg innom her en tur med en god natte ! Fine bilder du har! Magen var jo bare så fin! Og den nydelige gutten din. Tar det lang tid å laste ned tv-serier fra den der bayen? Er det bare tv-serier? God natt!
Charmina Skrevet 14. juni 2005 #933 Skrevet 14. juni 2005 Hello Ja da får jeg prøve senere og se om jeg får det til! Her har jeg ikke de store planene for dagen annet en -veldig spennende ikke sant? Og ute regner det,men det var jo ingen bombe akkurat! HA det fint vennen
Fibonacci Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #934 Skrevet 14. juni 2005 Hei og takk for hilsener, Lillesky og Charmina! Det er alltid koselig med nye "ansikter", lillesky! Takk for bildeskryt! På PirateBay er det musikk, spill, TV-programmer og sikkert mere også. Har ikke søkt etter så mye annet enn TV-serier selv! Det tar lang tid å laste ned, selv om vi har ADSL, men PC´en vår er ikke den beste heller. Jeg pleier å sette igang nedlasting om kvelden/natta, og så er det ferdig neste morgen! Veldig kjekt! I dag er det like grått og trist ute! Regner gjør det også... Og som vanlig er det husarbeid på programmet, men etterpå må vi en tur på postkontoret og hente en pakke, og så skal vi opp til foreldrene mine og spise middag. Kusinen min og samboeren hennes kommer også, og det skal bli koselig! :-) I dag morges gikk Brage opp i krabbestilling mens han lå på magen i senga! Sto og gynga fram og tilbake på knærne og så veldig fornøyd ut!!! Nå er det tid for å legge ham ut i vogna for å sove. God tirsdag til dere som er innom!
Nanella Skrevet 14. juni 2005 #935 Skrevet 14. juni 2005 Ordentlig flink idag jeg da. Fant frem superundertøy og trosset været Skulle ikke vært mulig i juni!!! Ja ja, det er vel bare å bli vant med. Koselig med chat på msn i sta Herlig bilde av Brage ja. Kanskje jeg skulle se om ikke jeg fikk lagt ut noen nye snart. Er ganske så lenge siden jeg gjorde det sist *rope på hjelp fra Sandra* Skulle ikke vi treffes 20 juni igjen?? Det er jo ikke så lenge til, det er jo neste uke det!! Morsomt!! Må avtales nærmere. Ha en fin dag. Du har sett fruene du da, så da får du ikke den moroa
Gjest Madden Skrevet 14. juni 2005 #936 Skrevet 14. juni 2005 Du har blitt bitt av nedlastningsbasillen du også!?! Jeg har blitt helt håpløs...ser ikke tv lenger..sitter bare foran data'n og ser på tv-serier som jeg har lastet ned!! Det morsomme med det er jo at jeg slipper å være avhengig av å følge med hver uke i flere mnd. fremover...jeg er utålmodig av natur, og derfor er det gøy å kunne se neste episode strax...slippe å vente en uke på å se hvordan det går!! Vi har også adsl..og jeg bruker dc++ til å laste ned..det tar ofte litt tid her også, selv om både oppkoblingen og maskinen er kjapp..det har litt å si hvilken oppkobling den jeg laster ned fra har også har jeg forstått! Så nå har jeg sett meg frempå både med Fruene (ferdig med sesongen for lengst), LOST (har ikke sett den aller siste episoden) og Medium. Laster ned både Kongen av Queens, Alle Elsker Raymond, Scrubs og en del andre serier for å ha noe å gjøre når det regner Håper du koser deg med fruene i kveld vennen!! God fra meg!!
Charmina Skrevet 14. juni 2005 #937 Skrevet 14. juni 2005 Kommer det flere episoder av fruene etter denne sesongen - noen som vet???? Ja så har vi vært tv slaver nok en kveld da snuppa!!!! Men med god samvittighet ikke sant? Nå tenkte jeg at jeg skulle lese litt før jeg krabbet under dyna! HA en god natt vennen
Fibonacci Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #938 Skrevet 15. juni 2005 Hei på dere, Silje, Madden og Charmina! Silje: Kjempehyggelig å chatte litt Vi gikk også lang tur i går, når regnet hadde gitt seg. Deilig! Lufta blir så god etter et regnskyll. Det blir treff 20. juni, stemmer det! Skal sende deg pm og avtale nærmere Madden: har blitt bitt av basillen ja... Men har bare lasta ned Fruene og Lost foreløpig! Spørs om ikke jeg skal lete fram litt Sopranos også... Charmina: Har hørt at det skal lages en sesong 2 av fruene, men vet ikke når den kommer! Lasta ned sesongavslutninga i natt, og gleder meg til å se den senere! I dag er været bedre!!! Sola skinner jo! Varmt er det også. Tok på meg langermet genser, men den må jeg nok bytte ut! Nå sover gullgutten formiddagslur, og etterpå skal vi besøke en venninne av meg og gutten hennes. Han og Brage lekte så fint sammen sist! Artig å se på I morgen skal vi på kino og se Star Wars ep. III! :-) Liker egentlig best de gamle filmene, men må jo se den nye filmen og da. Nå må jeg innom litt flere dagbøker! God onsdag!
Charmina Skrevet 15. juni 2005 #939 Skrevet 15. juni 2005 Hei Sweety Var innom og så den linken der du hadde lastet ned, men ble ikke helt klok jeg :oops: Det kom jo opp flere linjer med fruene, men er det hele sesongen eller bare enkle episoder? Det blir sikkert kjekt for Brage å leke sammen med en annen på samme alder i dag ja! De er jo bare så sosiale i den alderen og det er så gøy å se.Martine storkoser seg sammen med andre unger og det blir sikkert greit for henne til høsten når jeg skal passe to stk. Om litt skal jeg og naboen spasere bort og hente ungene på skolen. De må jo begynne å øve seg på å gå selv etterhvert.Kan jo ikke hente de til de blir konfirmanter heller Ha en fin dag da vennen! Ps : Burmesere er nyyydelige!
Fibonacci Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #940 Skrevet 15. juni 2005 Hei Charmina! Det stemmer at du får opp flere linjer med fruene, noen av "torrentene" er enkeltepisoder, og andre er hele sesongen. Men å laste ned hele tar ganske lang tid, så ta heller enkeltepisodene eller to-tre stykker. Prøv f.eks. denne, det er episode 23 (lurer på om det er den siste i sesongen, eller nest siste). Du trenger å laste ned et program som f.eks. Azureus også, det ligger link til den under "Hvordan laster jeg ned?" Håper du får det til! Ja, burmesere er nydelige katter, jeg vil gjerne ha katt en gang, når vi har litt større barn i huset Skulle gjerne lagt ut bilde av gamle katten vår, hvis jeg finner et jeg kan scanne! Brage sov så lenge i formiddag at det ble veldig liten tid igjen til besøk! Venninna mi skulle noe på ettermiddagen, og jeg hadde ikke lyst til å vekke gutten når han sov så godt! Vi skal ta det igjen neste uke. Nå skal vi ut en tur! :-)
Fremhevede innlegg