Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for besøk, Monja! :klem:

Det blir nok ikke så mye slæpp-off i dag, husarbeidet har bare tårnet seg opp og jeg er nødt til å få unna litt!

Men skal prøve å slappe av litt når kjøkkenet er tatt, klesvasken hengt opp og gulvet er støvsugd :sjarmor:

Været er jo bra i dag, så det blir nok en tur ut etterpå!

Og som vanlig på tirsdager så skal jeg kose meg med fruene i kveld! :danse:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Godgutten Brage!! han er bare så skjønn!!!! :):hjerte:

Du har husarbeidplaner du også?! ...her går det litt treigt da..jeg har så mye oppdatering på KG jeg bare måååå gjøre først!! :ler:

Husarbeidet stikker jo ikke av da!! :ler:

Ha en kjempefin tirsdagskveld!! :klem:

Skrevet

Ikke noe gøy med slike netter nei. Skal vel ikke snakke så mye for jeg har jo ikke akkuratt hatt så mange av de. Litt bortskjemt der ja :flau: Men jeg får vel oppleve det jeg og.

I dag har vi hatt en aktiv dag, med både shopping og tur gåing. Vasket hus har jeg og fått tid til. Så ja, en flott dag! Håper dere hadde det samme.

Natta :klem:

Skrevet

Takk for hilsener, Madden og Glossy! :klem:

Vi har hatt det fint i dag vi, fikk tilogmed slappet av litt på ettermiddagen! Noen ganger sovner Brage ved puppen, så jeg la oss i senga og håpet at det skulle skje så jeg kunne få hvilt meg litt jeg også. Og jammen sovna vi ikke begge to, det var så godt at dere aner ikke (vel, noen av dere aner det nok! :ler: )!

Har fått unna ting i huset og vært ute i hagen og plantet en akeleie som mamma tok med til meg fra hytta. Den var litt pjusk, men satser på at den tar seg opp nå som den er kommet i god jord! :)

Håper Brage sover bedre i natt altså. Nå i dag har han i hvert fall vært som vanlig, og selv om han gråt litt ved leggetid så roet han seg etter en påsmøring av Dentinox.

Fruene i dag var bra altså - og veldig spennende...

Er visst bare 4 episoder igjen av sesong 1! Kommer til å få frue-abstinenser jeg når serien slutter! :ler:

Nå skal jeg innom noen flere dagbøker før jeg legger meg. :sove:

Skrevet

Hei vennen!

Sitter eller halvt ligger over datamaskinen og venter på feieren. Er så trøtt :Gjesp:

Martine har holdt oss i ånde fra kl 02 i natt :o og sovna først klokka 08 etter å få litt grøt!!! Fatter bare ikke hvordan hun klarer å holde det gående så lenge jeg.Jeg klarer det iallefall ikke :grine: ser jo ut som en søvngjenger snart!!!!!

Skal avgårde litt seinere også da vi fikk beskjed om at det var lurt med vaksine på Martine alikevell. Hepatitt B må hun da få senest i dag så da ringte jeg Volvat og fikk time på dagen! Det blir sikkert en dyr fornøyelse ja. Vaksiner er sykt dyrt!!!!

Nei, får gå litt utenfor å få litt friskmluft i fjeset mens jeg venter på han som skal feie. Kjenner det er rett før jeg sovner!

Håper alt er bra hos deg vennen :klem:

Enig i at fruene var bra i går ja - men stakkars meg får ikke med meg den siste episoden av serien for da er jeg jo reist :grine::grine::grine:

Skrevet

Hei hei!

Ja høres ut som fruene var bra i går. Jeg fikk jo ikke sett den siden treningsøken pågikk akuratt da, men men. Dør vel ikke av det. Fikk se Kurten på gå senen i Oslo i stedet jeg.

I dag har vi vært på besøks rundt. Først til Marthes oldemor så til mormor. Greit å få unna gjort besøkene på en gang, men hun var bra lei til slutt. Bare sutring og lite søvn. Men nå sover hun så søtt i sengen sin, og da får jo jeg tid til å oppdatere meg her! Greit løsning det.

Har ikke fått gått på tur i dag, men tenkte å ta en runde på trim maskinen min.

Ha en super kveld!!

Skrevet

Hei Snuppa!

Håper det står bra til i heimen?

Her er det som det pleier borsett fra at Martine ikke har sovet så aller værst i natt da!Men det skulle jo bare mangle etter natten før!

Om litt skal jeg ut dørene-må på posten og hente en pakke også skal jeg kjøpe litt mat! Veldig spennende med andre ord.

Så blir det vel å rydde litt.

A houswife`s life :tunge1:

Stor torsdagsklem :klem:

Skrevet

Hei og takk for hilsener, Charmina og Glossy, og Charmina igjen! :-) :klem:

Har vært uten nett siden i går morges, og begynte så smått å få litt KG- og mail-abstinenser... :oops:

Men nå har det akkurat vært en reparatør her og ordna det, så jeg endelig fikk sjekka innom mitt kjære KG og alle dere supergirls! :wink:

Her er det nydelig vær og ganske varmt og deilig! Vi har vært på helsestasjonen i dag, hos fysioterapeuten som holder på med tommelen til Brage. Vi kom fram til å vi må trene på å få ham til å suge på tommelen, for da må han holde tommelen ute... :ler:

Men han er litt sta den gutten, mest i mageleie nå da.

Ellers har vi det bra, men Brage sutrer litt innimellom og er litt vanskelig å legge om kveldene, og i går var han varm også, litt feber som gikk over.

Det er deilig med sommervarme og sol, mange av plantene i hagen har nå skutt fart og holder på å springe ut! Må finne fram litt mer sommerklær nå kanskje!

Piratbuksene og singlet´ene mine :Nikke:

Go´torsdag til dere som er innom!

Ble sittende og se på LOST i går... har ikke fulgt med hittil, men har hørt så mye om den serien, og den var jo ganske spennende da... En slags blanding av Alive, Fluenes herre og Ti små negerbarn eller noe sånt...

Spørs om jeg ikke må følge med heretter!

Skrevet

Jasså så dere har sol og varme dere!!! Jeg er IKKE misunnelig jeg .............neida :sjenert:

Her regner det noe veldig!!!! Der rett og slett bøtter ned ja!

Kan tenke med du var glad for å være tilbake på nettet ja - det er skikkelig kjipt uten synes jeg :oops:

Når det gjelder å suge på tommelen kan Martine komme over og lære godgutten det! Her suges det på totten både natt og dag! Et sikkert tegn på at Martine er trøtt er at tommelen kommer i munnen!

Har du ikke sett på Lost vennen :o :ler: ...................vel, fulgte ikke med på de første episodene jeg heller men nå er jeg helt hektet.

Veldig spennende altså :Nikke:

Ha en fin ettermiddag :kyss:

Skrevet

Hei Charmina!

Huffda, regner det hos dere da?

Da vet jeg hva vi gjør: dere kommer hit en tur hvor det er fint vær. og så kan Martine lære Brage å suge på totten! :Nikke:

Ja, det var godt å få tilbake nettet igjen, har vært litt kjedelig uten nå som vi ikke har så mange aktiviteter om dagen! Men det må jo sies at jeg har fått gjort mer i huset og ute i hagen nå når PC´en har stått ubrukt!

Tro det eller ei, har faktisk ikke sett LOST før, men det skal jeg fortsette med. Liker godt han som spiller Charlie, han var veldig flink som Merry i Ringenes herre :)

Mannen kommer seint i dag så det blir en stund til middag - i hvert fall hvis jeg skal vente på ham. Men det rumler i magen, så det spørs om jeg klarer å vente! Han kan jo varme opp maten da, når han kommer. Er ikke verre enn det!

Kanskje jeg skal begynne å følge med på 4400 også, nå som jeg er så godt i gang med å bli hekta på serier som har gått en stund??

Gjest Madden
Skrevet

Har dere fint vær?!?! *sukk*......

:ler:

Jeg er bittelitt misunnelig...men du tilgir meg sikkert!!

Har du ikke fulgt med på Lost?! Jeg er helt hekta....har lastet ned hele sesongen da...for jeg har gått glipp av noen episoder her og der jeg også...men nå kan jeg ikke være foruten....det er vanedannende!! :ler:

Episoden i går synes jeg var ganske morsom... spesielt ang. Charlie, Sawyer og babyen!! :ler:

Håper du får en flott torsdagskveld snuppa! :klem:

Skrevet

Hei hei!!

Må innrømme at jeg ikke har fulgt så god med på Lost jeg heller, så episoden i går var veldig grei for meg. ble liksom opdatert og kan følge med resten og. Men bli skikkelig skuffet hvis det ender med noe overnaturlige greier som en hvit isbjørn på en sydhavsøy ja :ler: Men den som følger meg får se.

Ja, som Charmina skrev har været her vært skikkelig dårlig. Ikke mye stas. Jeg måtte løpe mellom bilen og butikken. Men vi krysser fingrene for at det bedrer seg til morgen!

Ha en fin kveld!!

Skrevet

Hei og takk for hilsener, Madden og Glossy! :klem:

Apropos LOST, så fant jeg en nettside med handlingsreferat fra alle episodene som hittil er sendt, så nå er jeg helt oppdatert! Og synes det hele virker mer og mer spennende! :Nikke:

The 4400 i går sovna jeg fra... :oops:

Er så trøtt for tiden! Lurer på om det er gresspollen i anmarsj, jeg har måttet øke dosen på Polaraminen og da blir jeg desto trøttere!

Brage sover godt om nettene nå! :danse:

Han har nå to lengre soveperioder, en på formiddagen og en på ettermiddagen. På ettermiddagen har han noen ganger sovet så lenge at leggetida har blitt forskjøvet, men da sover han lengre på morgenen, nå i det siste har det vært 6-7 tida og ikke kl. 5 som det var før...

I kveld kommer mamma og søsteren min bort hit på hjemmelaget pizza! Og så finner vi vel fram en bra film tenker jeg! Det er jo så fint og varmt at vi sikkert kan sitte ute også!

Rhododendronen vår holder på å springe ut! :)

Ønsker dere som er innom her en riktig god helg! :vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på deg!

Har ikke vært på besøk i dagboka di før jeg, men nå måtte jeg bare!

Jeg regner med at det er sønnen din du har bilde av i avataren din, og hver gang jeg har sett bildet blir jeg så glad - han er bare så utrolig, utrolig søt! Og jeg har tenkt at jeg må si det til deg, at det bildet er kjempe, kjempefint, men så blir det aldri no' av.

Men nå er jeg her og har endelig fått sagt det jeg har tenkt mang en gang - du kan være umåtelig stolt av den lille sjarmøren din! :D

Ønsker dere ei flott helg! :)

K

Gjest Madden
Skrevet

Tror jeg hiver meg på flyet straks jeg La Traviata!!!! Fint vær, hjemmelagd pizza og film?! Kan man ha det bedre?! :)

Så flott med forskjøvet sovetid på natten da...klokken 5 høres helt forferdelig ut!!! :o Flinke Bragegutten da!! :hjerte:

Håper du får en kjempefin fredagskveld med mamma og søster!!! Stooor :klem: fra Madden

Skrevet
:) Ønsker deg en super helg! :)
Skrevet

Tusen takk for hilsener, Kverula, Madden og iingvild! :klem:

Jeg ble skikkelig rørt over de fine ordene om Bragegutten min, Kverula! :grine:

Kjempekoselig å få besøk av deg! :)

Bare å komme hit, Madden - fortsatt ganske fint vær, pizzarester fra i går - vi koste oss med "Intolerable Cruelty" på DVD i går, George Clooney er bare smaskens!!

I går ettermiddag hadde vi en fin tur i sentrum og så på alle båtene som var med i Færder-seilasen. Artig! Spesielt når et stort cruiseskip skulle gjennom Drøbaksundet samtidig! Utrolig nok gikk det knirkefritt for seg!

Nå er jeg litt oppgitt over amminga :(

I går, på dagtid, ville ikke Brage ha noe særlig. Bare tok to slurker og gadd ikke mer. Men han var jo sulten, og puppen var ikke tom heller, så jeg skjønner ikke hva som er feil. Han sutra og var misfornøyd, men pupp, det ville han ikke ha, ikke om kvelden en gang.

I natt tok han masse pupp, men nå i stad, når jeg skulle prøve å gi litt, var det det samme tullet igjen!

Han er liksom ikke helt seg selv.

Velvel, nå etterpå skal jeg inn til byen og kjøpe bursdagsgave til en venninne, og handle litt klær til Brage i samme slengen! Har fått feriepengene :sjarmor:

I kveld er det forsinka bursdagselskap for lillesøster, og i morgen skal vi i 30-årslag til hun venninna mi. Det blir kos! :-)

Og pollenet herjer... :(

Skrevet

Skriver under på at Brage er en skikkelig go'klump. :)

(Noe for Sara-jenta mi det.... :wink::ler: )

Skrevet

Tusen takk for det, Sirka! :klem:

Vi har hatt en fin helg, med mye bursdagsfeiring og kaker! I går feira vi søsteren min, og i dag var vi hos en venninne som fylte 30 år! :gratulerer:

Spiste nydelig grillmat og gode kaker, og Brage var stort sett veldig blid, men litt trøtt etter hvert. Godt å komme hjem og i seng! :sove:

Dette blir siste natta han sover i vogga, den begynner å bli litt liten for ham, pluss at han nå viser tegn til å ville sette seg opp/dra seg opp selv, så nå skal sprinkelsenga settes på plass og gjøres klar til i morgen kveld.

Hmm... har jeg laken som passer til den mon tro? :klø:

I går kveld koste vi oss med litt vin og DVD-film. "Much ado about nothing" med Kenneth Branagh og Emma Thompson. Har sett den før, men den er veldig bra, og morsom.

Hadde for første gang siden Brage ble født sex uten at det gjorde vondt... Men blødde litt etterpå... Ikke at det gjorde noe altså...

Puppinga går bedre :)

I går, etter at jeg kom hjem fra shoppingturen min, var Brage veldig klar for masse pupp, og han har tatt puppen greit resten av helga. Jej!!

Handla litt klær til meg selv:

Korterma rød bluse

Halvlangt denim-skjørt

Lys piratbukse

Lyseblå pikétrøye

Fordi jeg fortjener det... :wink:

Brage fikk to bodyer, en shorts og en bukse pluss sokker :)

Vellykka shopping, med andre ord!

Men makan til drittvær som det har vært i dag... bare regna hele dagen nesten!

Håper det blir bedre til uka!!!

Nå må jeg innom noen andre dagbøker.

Skrevet

Så bra det går bedre med puppingen. De har mye rart for seg disse små :wink:

Så deilig å shoppe til seg selv også, ja du fortjener det. Da venter vi bare på at sommerværet setter inn.

Vel, her har jeg en samboer som maser på datan så da får jeg heller skrive mer senere.

En stor :klem: til deg

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...