Nanella Skrevet 4. juni 2005 #881 Skrevet 4. juni 2005 Hei! God helg! Gleder meg til å se dere på mandag.
Charmina Skrevet 4. juni 2005 #882 Skrevet 4. juni 2005 Innom med en liten lørdags klem jeg også. Deilig med helg igrunnen Vi har kost oss på skolen til Henrik i dag og faktisk har det ikke regnet heller! Martine holdt fest på soverommet igjen i natt så det er ikke store forandringen nei!Og jeg som trodde hun var på gli etter den ene natten Kos dere
Charmina Skrevet 4. juni 2005 #883 Skrevet 4. juni 2005 Takk for meldingen - er du hjemme alt eller har du sneket deg til litt tid på dataen? Her har vi lagt som noen slakt på sofaen og sett fotballkamp gitt! Jeg slumret nå litt også jeg da! Var jo ikke så mye å rope hurra for nei Håper dere koser dere! Klems
Fibonacci Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #884 Skrevet 4. juni 2005 Takk for hilsener, Charmina og Silje! Hehe, er fortsatt hos svigers men har sneket meg til svigerfars PC :-) Klarer ikke holde meg borte en hel helg når været er så grått og trist som nå! Ikke mye å finne på ute! :-( Men vi har faktisk grilla i kveld, og sittet ute under tak med varme på. Gutta ville selvsagt se kampen, men siden TV´en står like ved verandadøra så klarte vi å sitte ute og se på kamp også! Brage storkoser seg med alle menneskene her nede. Bortsett fra akkurat da vi kom fram fredag ettermiddag og han nettopp hadde våkna fra bilturen, da satte han i et stort vræææl når han så farfaren sin! Svigerfar ble jo helt betuttet stakkars, men det gikk fort over da. Brage har hatt litt mer urolige netter mens vi har vært her, natt til i dag våkna han halv 3, og nå har jeg akkurat amma ham igjen etter at han sovna kl. åtte. Han spiser stadig mer mat, og langer innpå brødbiter også, vil veldig gjerne ha alt av mat og drikke som står på bordet. Og jej!!! Han har endelig fått smaken for vann, drakk en del av tutekopp i dag, var visst veldig tørst! Prøvde vanlig kopp først, men det ble jo bare søl! Jeg har sovet lenge i dag, så her sitter jeg og er ikke noe særlig trøtt! Drar hjem etter middag i morgen, og på mandag skal vi treffe Sandra, Marcus, Silje og Maren! Det blir kos!
Charmina Skrevet 5. juni 2005 #885 Skrevet 5. juni 2005 Brødmat ja - det prøvde jeg litt til Martine også men hun var IKKE interresert i det hele tatt. Fikk det bare ikke ned og spyttet det ut! Det gjør hun nå med middagen også - huff håper hun ikke blir kresen!Men kanskje er det bare smaken som blir for uvant? Det kommer seg vel! HAr vært på hagesenter i dag men kom bare hjem med jord :o Høres ut som dere koser dere på besøk. Men Brage da du må da ikke når du ser farfar :fy: ............ !!!! Men merker at frøken fjong her hos meg også begynner å bli litt mer skeptisk til enkelte ja! HA en fin kveld vennen
Charmina Skrevet 5. juni 2005 #886 Skrevet 5. juni 2005 Ps: Kan du ikke ha meg oppi lomma di når du skal på det treffet i morgen - jeg vil så gjærne bli med skjønner du :enig_animasjon:
Glossy Skrevet 5. juni 2005 #888 Skrevet 5. juni 2005 Hei hei. Bare innom å smug leser litt. Takk for besøk i albumet mitt!! Ha en fin søndagskveld!!
Charmina Skrevet 5. juni 2005 #889 Skrevet 5. juni 2005 Håper dere får en fin natt Her sover iallefall Martine og jeg håper (men tror ikke ) det varer! Lykke til på treffet i morgen! Stor klems
Fibonacci Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #890 Skrevet 5. juni 2005 Hei og takk for hilsener, Charmina og Glossy! Så gøy med en smugleser Glossy, jeg følger med deg også vettu Håper inderlig at det ordner seg med ammingen! Charmina: du er velkommen oppi lomma mi hvis du finner noe plass der! Du hører jo hjemme i "barselgruppa" vår du - men hvorfor må du bo så langt unna da snuppa? Det blir bare meg, Silje, Brage og Maren i morgen, for Sandra var blitt syk stakkars! I dag var vi på båttur i seilbåten til svigers! Været var veldig fint utpå sjøen, men det lå mørke skyer over land. Brage hadde fått vest, men lå stort sett og sov søtt under dekk hele turen, for det var midt i sovetida hans og han syntes nok motorduren og gynginga var deilig søvndyssende (lite vind, måtte gå på motor mesteparten av turen...). I dag morges kom det et lite "pappa" ut av munnen på Brage! Noe pappaen syntes var voldsomt stas selvfølgelig! Han sier "ma-ma" når han sutrer og gråter, men ikke ellers... Vi har bestemt oss for å kanskje dra til Syd-Frankrike istedet for Kreta til høsten, i august/september. Mannen skal på jobb-tur til Cannes, og vi tenkte da å ta en ferie i nærheten der enten før eller etter "kurset" han skal på. Det kan bli veldig fint tror jeg! Provence er jo helt nydelig :-) Får se om vi får det til! Her er et bilde fra båtturen i dag! Håper det ikke tar så lang tid på å bli godkjent! Gøy med båttur! God natta!
Fibonacci Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #891 Skrevet 5. juni 2005 ...og hvis jeg har gjort det riktig nå, skal bildet fra albumet også vises direkte i dagboken...
Glossy Skrevet 6. juni 2005 #892 Skrevet 6. juni 2005 Så kult at du fant ut dette her!!! Er liksom litt bedre å få det rett inn i dagboken i stede for å måtte gå i albumet. Håper dere får det koselig på treff da!!! Her har jeg 3 barn å passe på, men de sover for øyeblikket. Veldig greit at jeg da får litt tid her på KG Ha en super dag!
Charmina Skrevet 6. juni 2005 #893 Skrevet 6. juni 2005 For et vidunderlig bilde Og så gøy at man kan legge bildene sånn da! Det må jeg jammen inn og prøve De ferieplanene der høres toppers ut du - jeg har lenge drømt om samme reisemål. Men får vel "nøye" meg med Mauritsius i år Ellers har jeg trent, og når jeg kom hjem sovna Martine så da tok jeg jammen og flyttet all veden :o ut av garasjen også og stablet den fint opp under den nye terassen-en ekstra treningsøkt med andre ord. Martine er litt forkjølet og hoster litt ennå stakkars, men hun er nå blid som en sol da Kos dere i dag! Klems fra Charmina
April Skrevet 6. juni 2005 #894 Skrevet 6. juni 2005 Så fin han er!! Moro å få bildet rett i dagboka, det må jeg prøve også..
Fibonacci Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #895 Skrevet 6. juni 2005 Heisann Glossy, Charmina og April! Ja, det gjør seg bra å ha bilder rett i dagboka, ser det er flere som har gjort det samme! :-) Må vente på godkjenning først før man legger det over fra albumet da... og det kan av og til ta litt tid! I dag var vi på kjempekoselig treff med Silje og Maren, og Brage var i toppform og klådde på Maren og storflørtet med både henne og mammaen hennes! Han underholdt nok hele kafeen med sine hyl og hvin! Nå i kveld har han vært litt varm, men ikke over 38 grader. Og veldig sutrete når vi skulle legge ham... han pleier å sovne vedlig greit, men nå hylte han i en time før han sovna! Lurer på de tennene igjen, det hjalp en stund å smøre på Dentinox, men så satte hylinga i gang igjen! Stakkars gutten min! :trøste: Ønsker dere som er innom en fin mandagskveld!
Glossy Skrevet 6. juni 2005 #896 Skrevet 6. juni 2005 Tulla mi og har vært litt varm i det siste, men ingen feber. Så det kan være tegn på tenner ?? Har prøvd å kjenne eter, men kjenner ingenting enda. Får vel bare vente å se. Spennende å se om Brage får tener og. I følge min mor hadde vi alle søsken tenner i 3 - 3 1/2 mnds alderen. Ha en god natt!!
Charmina Skrevet 6. juni 2005 #897 Skrevet 6. juni 2005 Stakkars Bragegutten da! Håper det gir seg fort! martine er heller ikke helt i form. Hun er blid og fornøyd men hoster og snørrer stakkars. Kjentes litt varm ut nå, men vekker henne ikke for å måle feber! Får bare følge med henne litt! Sov godt da snuppa
Fibonacci Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #898 Skrevet 6. juni 2005 Tusen takk Charmina! Så det er flere unger her som ikke er i form... håper Martine ikke blir verre da stakkars! Nå må jeg gå og legge meg! Ikke så lett når man er B-menneske og natterangler deluxe og attpåtil KG-avhengig...
Fibonacci Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #899 Skrevet 7. juni 2005 Ååååååh, det føles ikke som jeg har sovet noen ting i natt! :o Brage våkna kl. 2 og var helt fortvilt. Måtte ha ham i senga, men det holdt å holde rundt ham, trengte ikke amme. Men av en eller annen grunn fikk jeg ikke sove selv, ble bare liggende der! Tror jeg sovna utpå morgenkvisten en gang, det var i hvert fall lyst og fuglekvitter ute mens jeg lå der og ikke fikk sove. Takk for at det finnes KAFFE!!! Brage er ikke varm i dag, og er sitt vanlige blide jeg
monja Skrevet 7. juni 2005 #900 Skrevet 7. juni 2005 Huff, så slitsomt med sånne netter. Tannebisser på tur kanskje? Håper du får hvilt deg litt på dagen idag da, og at natta blir bedre. Så herlig bilde Torstein synes at jakka var såååå tøff da. Kanskje fordi han har en sånn en selv? Håper du får en fin dag!
Fremhevede innlegg