Gjest Madden Skrevet 4. mars 2005 #622 Skrevet 4. mars 2005 Bare innom en snartur for å ønske deg god helg La Traviata!! Håper at alt står bra til i heimen!! God :klem2: fra Madden
Fibonacci Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #623 Skrevet 4. mars 2005 Hei til deg også Sandra! Takk for hilsen Susanna, det er neste helg vi planlegger å reise på hyttetur, er litt glad for at det ikke er denne helga, for været er ufyselig. Det blåser skikkelig og regner/snør (null grader). Tviler på at vi går ut i dag I går kveld bakte jeg sjokoladekake!! Er bare så utrolig godte/sjokoladesyk for tida! Jeg bare MÅ ha det... Det er fortsatt rester igjen som vi kan meske oss med i helga I natt ville Brage ha mat kl. 3, og da sovna vi begge to etterpå, så det ble til at vi samsov helt til morgenen. Han pleier vanligvis å våkne etter å ha spist ferdig og vil rape, men i natt bare sov vi. Litt deilig egentlig. nå må vi puppe litt!
Fibonacci Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #624 Skrevet 5. mars 2005 Nok en gang posta vi likt Madden! Tusen takk for hilsen! I dag rulla han rundt!!! Han lå midt i senga vår i morges, og jeg hjalp ham å rulla fra rygg til mage, sånn som fysioterapeuten sa jeg kunne gjøre. Og etter å ha kommet rundt på magen, rulla han tilbake på rygg helt selv! Mange ganger!!! Flinke gutten min Henta videokameraet, men da var han nok litt sliten, og ville ikke mer. Men han skjønte nå poenget da! Nå er mannen ute og triller tur mens jeg skal vaske hus. Det trengs! I kveld skal vi på kino, mamma skal være barnevakt. Skal se "Million Dollar Baby", gleder meg! God helg til dere som er innom!
Fibonacci Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #625 Skrevet 5. mars 2005 Æsj, det ble ikke noe kino på oss... Mannen har over 38 i feber og er slapp og elendig, og selv har jeg et hode som er tungt som bly og føler meg litt varm (men ikke ordentlig feber tror jeg). Så vi har ligget på hver vår sofa og sett på Brødrene Dal og Grand Prix, vi. Synes de som vant var litt morsomme, jeg heia på dem jeg! Jeg fikk i hvert fall shina opp huset før jeg begynte å bli dårlig. Deilig med nyvasket hus, det lukter rent :-) Og i morgen skal vi ingenting, bortsett fra å passe på Brage da. Han er veldig energisk for tiden! På fanget vil han stort sett bare hoppe (noe som ikke alltid er lurt rett etter at han har fått mat...), og i babygym´en ligger han og bokser til de lekene som henger ned så de flyr fram og tilbake! Kjempegøy!! Han liker å ligge på magen også, ganske lenge av gangen. Han har ikke gjentatt suksessen med rullinga, men på stellebordet la han seg over på sida i stad. Han er også veldig glad i brillene mine. Så hvis jeg vil beholde dem i god stand må jeg kanskje ta dem bort når jeg leker med ham! Han undersøkte ansiktet mitt veldig grundig i stad, tok hele hånda inni munnen min og gravde neglene nedi tannkjøttet mitt. Auau!!! Han våkna kl. 12 og så rundt 5 i natt. Men utrolig nok gjør det meg ikke så mye. Har ikke merka noe mer til den tanna (hvis det var det det var), men moren min mente også at det virket som noe var på vei der. Kanskje tanna bryter fram litt i rykk og napp?? Fikk melding fra svigers som er på hytta vi skal til neste helg. Der var det silkeføre og kjempevær! Håper det holder seg. Får finne fram litt skiutstyr, det har ikke vært i bruk siden påsken i fjor! Jeg må gå og legge meg snart, hodet verker Satser på at en god natts søvn gjør underverker...
Charmina Skrevet 6. mars 2005 #626 Skrevet 6. mars 2005 Hei vennen Bare innom med en liten hilsen. Er ikke akkurat i toppform om dagen nei sukk! Så fin ny avatar du har fått han er jo bare så søt da Og så stor! Nesten 3 kg større en Martine jo-sukk ikke rart mange tror hun er yngre en hun er! Men om en stund har hun vel tatt igjen litt tenker jeg! Hun spiser iallefall som en helt om dagen På gruppa vår er det en som klarer å snu seg rundt også, det ser så morsomt ut!Tror nok det er en stund før det skjer her ennå da! Men jeg tenker ikke så mye på det for jeg tror Martine er like sein motorisk som storebroren. Han kunne jo ikke rulle rundt før han var nermere 7 mnd han - og gikk ikke før han var nesten 17 mnd!Men til gjengjeld snakket han skikkelig når han var knappe to år.Så jammen er unger ulike! Her begynner gutta å bli bedre og jeg regner med å sende jr på skolen i morgen. Selv er jeg skikkelig snylta med feber og det hele-ikke mye kjekt nei! Håper ikke du også er blitt syk nå da snuppa - kanskje vi sitter så mye på KG at vi smitter hverandre? Klem Bragegutten fra meg! Kjempeklem fra Charmina
Fibonacci Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #627 Skrevet 6. mars 2005 Charmina I dag har det ikke vært mye action i Traviataheimen! To syke voksne og en kjempeenergisk liten gutt! Mannen var litt bedre på morgenen i dag, mens jeg var verre. Har feber, og vondt i kroppen. Måtte innom KG likevel, nå har jeg ligget og sovet en del, og Brage sover også. Tenker på Lillen og familien hennes og håper så inderlig at alt går bra! Nå har snille syke mannen laget litt mat til meg..
Fibonacci Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #628 Skrevet 6. mars 2005 Jeg og mannen skifter visst på å være syke, vi. For tidligere i dag var han ganske ok mens jeg lå strak. Nå i kveld, etter å ha ligget mesteparten av dagen, er jeg ikke så verst, men mannen har høyere feber og blir nok hjemme fra jobb i morgen. Brage sovna usedvanlig tidlig i kveld, det var rundt 7 han ble lagt, for han var så trøtt. Han sutra en del i dag, men fikk ikke sove så mye mens mannen passa ham. Jeg kjenner en liten spiss nede i munnen hans, spørsmålet er bare hvor fort den kommer opp? I natt drømte jeg jo at han hadde fått alle tennene, en nydelig liten perlerad Jeg må være rimelig opphengt i de tennene siden jeg t.o.m. drømmer om dem om natta! Nå har vi kjøpt bleier på Lidl, men jeg angrer på det allerede. Det er bare masse lekkasje hele tida. Selv vanlige tissebleier lekker, og det er kjipt å skifte hele dagen, så vi tok på Pampers til slutt. Irriterende altså, de Lidl bleiene var ikke så dyre, men det er dumt å kaste en nesten uåpna pakke med bleier også! Og så har jeg hørt flere som har vært så fornøyd med dem, så jeg trodde de var ganske bra. Vel, vel, får prøve å legge meg, selv om jeg tenker på Lillen og guttene hennes hele tiden. Det MÅ gå bra :krysse fingrene:
Charmina Skrevet 6. mars 2005 #629 Skrevet 6. mars 2005 God bedring - tenker masse på Lillen jeg også-det bare må gå bra! Nattaklem fra Charmina
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #630 Skrevet 7. mars 2005 Innom og håper at La Traviata heimen har det bedre og at de ikke er syke lenger..........................men det er kanskje litt vel opptimistisk Håper dere får slappet litt av i dag da og at Bragegutten sover masse slik at foreldrene kan pleie seg selv litt! GOD BEDRING Klemmer fra Charmina
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #631 Skrevet 7. mars 2005 Kanskje dette hjelper :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: -Charmina
Sandra Skrevet 7. mars 2005 #632 Skrevet 7. mars 2005 Håper dere er bedre i dag La Traviata! :blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst: Fortsetter på Charminas godbedringshilsen med en stor bukett til deg Håper Bragegutt sov godt i natt så dere fikk slappet av litt. Sikkert ikke lengeom å gjøre før den lille tannendukker opp nå! Her kjenner jeg fortsatt ingenting, så Marcus erkanskje bare en sikler og biter.. Så dumt at lidlbeleie var så dårliga da! Vi har begynt med Libero up-and-go nå. Har ikke hattt noen lekkasjer, men det pleier vi ikke med tiss heller da. Marcus har vel god polstring i de små tjukke lårene sine Bruker de nå for å se om de holder på alt Ha en fin dag
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #633 Skrevet 7. mars 2005 Litt navneopplysninger til deg også : Det er 1163 stk som heter Brage til første fornavn Det er 979 stk som heter Brage til eneste fornavn Så dere har med andre ord valgt et ganske skjeldent navn på gullet deres (jeg kjeder meg som du ser og finner på masse annet en å legge meg ) Klems Charmina
Fibonacci Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #634 Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk for god bedrings-hilsener, Charmina og Sandra! Mannen er hjemme fra jobb i dag, slapp og verker i kroppen, men har ikke feber lenger i hvert fall. Selv er jeg sliten etter at brage våkna en del i natt (husker faktisk ikke helt hvor mange ganger), men nå på dagtid har Bragegutten sovet mye, så jeg har slappet av jeg også. Hodet verker, og jeg er ikke helt på topp, men det går. Takk for navneopplysningene Charmina! Jeg sjekket det da han ble født, da var det 1029 stk. som het Brage som fornavn. Så det har økt siden da ja! Følger spent med inne hos Lillen, det virker jo som det skal gå bra tross alt. Og godt er det, men jeg puster ikke ordentlig ut før jeg får høre at det har gått bra! Jeg er ganske så overbevist om den tanna nå, jeg kan både se og kjenne noe, om han sutrer en del innimellom. Babytannbørsten står parat
Susanna Skrevet 7. mars 2005 #635 Skrevet 7. mars 2005 Innom med en god bedring hilsen!! Håper dere blir friske snart nå, ikke noe særligt det der... :-? Natta fra Sanna!
Nanella Skrevet 8. mars 2005 #636 Skrevet 8. mars 2005 Innom for å ønske god bedring jeg også. Håper dere er friske og raske igjen snart. Så spennende om Brage får tann da! Stakkars, ikke rart det ikke er så lett å sove da. Det gjør jo skikkelig vondt! Jeg husker jeg fikk visdomstennene mine med skrekk og gru. Godt dentinox finnes sier nå jeg!! Ha en fin dag- etter forholdene- i Traviataheimen
Fibonacci Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #637 Skrevet 8. mars 2005 Takk for det, Susanna og Silje! :-) I dag går det i feber og vond hals på oss begge, jeg er ganske så trøtt og slapp, er ikke mye jeg får gjort. Og Brage har vanskelig for å sovne, han sutrer ekstra mye i dag. I stad sov vi sammen i senga, det var deilig (han sovna ved puppen). Siden begge er like daffe ser huset helt bomba ut, men det får bare være. Sov dårlig i natt, både jeg og mannen, hoster sånn (pluss at Brage våkna 3 ganger). I morgen blir sikkert en ny og bedre dag! Jeg gleder meg over Lillen og de to bittesmå guttene hennes. Det ser jo ut til å gå bra tross alt! :-)
Charmina Skrevet 8. mars 2005 #638 Skrevet 8. mars 2005 Stakkars dere da vennen! Nå må dere bare holde senga og bli raskt bra igjen! GOD BEDRING Stor klem fra Charmina
Sandra Skrevet 9. mars 2005 #639 Skrevet 9. mars 2005 Er du bedre i dag kjære La Traviata? Det gjør vel ingenting om Traviataheimen er litt rotete, for det må vi nok bare venne oss til med små barn i huset uansett Er visst ikke akkuratt så ryddig her heller (det var en underdrivelse) og jeg er ikke syk engang (*bank i bordet*). Fikk du sovet bedre i natt, eller kanskje rettere sagt sov Bragegutt godt i natt?
Fibonacci Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #640 Skrevet 9. mars 2005 Tusen takk for hilsener og god bedrings-ønsker Charmina og Sandra! Feberen min hadde gått ned i dag, så jeg føler meg bedre (men det verker i kroppen, halsen er sår og nesa renner!). Godt spørsmål Sandra, vet du at faktisk husker jeg ikke hvordan natta var! Jeg er jo som en søvngjenger de gangene jeg må opp! Han våkna antakelig bare en eller to ganger, så det føltes ikke så verst. Nå i dag sover han også mye, og sutrer ikke fullt så mye som i går, er stort sett den gode og blide Bragegutten vår Ja, Traviataheimen får bare være rotete inntil videre, både jeg og mannen er sånn at vi orker akkurat å gjøre det vi MÅ gjøre, og ikke noe mer liksom. Får ta et skippertak når vi blir friske igjen! Kanskje det spøker litt for hytteturen vår..? Jeg tror nok vi er bedre til fredagen, men har jo ingen garanti. Vi får bare se det an. Gleder meg til treff, Sandra, Hanni og Silje!
Fremhevede innlegg