Gå til innhold

Gavekort på velvære

Gjest Hannah

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ei venninne som har hatt en utrolig tøff høst, og jeg har lyst til å gi henne noe som bare er til henne. Hun hadde fortjent en luksushelg på spa, men budsjettet mitt er ikke helt der. Jeg kan bruke 500 -1000 kroner på gaven. Jeg har undersøkte noen steder som tilbyr antistressmassasje o.l. på 90 min - behandlingen ligger på rundt 700 kr.

Jeg er så usikker på om dette er en bra gave? På en måte er det hyggelig å få noe bare til henne, men samtidig er det jo "bare" 90 minutter - og hvor mye får man egentlig slappet av?

Hjelp! Vil ikke at hun skal bli skuffet over å "bare" få 90 min massasje.

Hadde du blitt glad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette synes jeg høres ut som en kjempe fin gave som oser av at du bryr deg om henne og forteller også at du ser henne, at hun ikke har hatt det så bra. 90 minutter er bra det, mange får slike gaver på 45 minutter. ikke stuss, kjempegave:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!

Jeg hadde blitt veldig glad, om det var 90 min massasje, som er kjempedeilig og noe man sjelden unner seg selv, eller om det var fotpleie, håndpleie, hudpleie, hårpleie, what ever.

Sånne gaver er veldig gode synes jeg. :) snill venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt veldig pris på denne type gaver, hver gang når jeg har fått det. Men sjekk stedet før du kjøper gavekort. Jeg fikk et gavekort på massasje som var kjøpt via groupon, og stedet var grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en aromaterapibehandlig da jeg var inne i en tøff periode. Jeg ble så glad for den gaven. Bare så luksus og noe man kanskje ikke tar seg kostnaden til.

Din venninne er heldig som har deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis venninnen din ikke blir glad, kan du gjerne sende den gaven videre til meg altså! ;)

Syns du er skikkelig raus og syns det var en superfin gave. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt utrolig glad for en slik gave! Synes også det er veldig generøst av deg å bruke så mye penger på ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk gavekort på velvære fra venninnene mine da jeg gikk gjennom en tøff periode for noen år tilbake. Jeg ble skikkelig rørt av omtanken og satte utrolig stor pris på det. Det eneste jeg var litt ukomfortabel med, var at de hadde brukt så mye penger på meg. :sjenert: Men jeg nøt virkelig massasjen, det skal absolutt sies. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott gave! Du høres ut som en veldig god venninne :) Er det noe jeg hadde satt pris på i tøffe perioder, så er det sånne gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott gave, jeg ville ihvertfall satt veldig pris på det. Gavekortet behøver jo ikke å være til en spesiell time, kan jo være et visst beløp og så kan hun velge selv hva hun vil bruke det til om du er usikker på hva du skal velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...