Felicia Skrevet 5. mai 2004 #181 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har fordommer mot trøndere. De er bartebefengte, mokkasinkledde, skinnvestbærende tomsinger. Hilsen snurt nordlending
Rio Skrevet 5. mai 2004 #183 Skrevet 5. mai 2004 kan fort bli en krangletråd dette -røykere -skilsmissefamilier som skaffer seg nye familier i hytt og pine -kvinnfolk som lager barn med den første og den beste, og når forholdet tar slutt så er det en ny type, og nye barn -alenemødre, særlig de som fikk barn da de veldig ung - med eldre menn -traktorlesber -skinnklær -menn med langt hår og ørering -RV-ere -narkomane -fine overfladiske fruer -veldig pene, rike, vellykkede folk -dominerende folk -folk som prater for mye -folk som lar seg bli behandlet dårlig av partneren sin -negative folk -dyslektikere -innvandrere, spes asiatere -vegetarianere -kunstnere -poeter -fattige folk -eldre kvinner som opptrer som yngre -menn som åge aleksandersen sikkert masse mer
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #184 Skrevet 5. mai 2004 kan fort bli en krangletråd dette -røykere -skilsmissefamilier som skaffer seg nye familier i hytt og pine -kvinnfolk som lager barn med den første og den beste, og når forholdet tar slutt så er det en ny type, og nye barn -alenemødre, særlig de som fikk barn da de veldig ung - med eldre menn -traktorlesber -skinnklær -menn med langt hår og ørering -RV-ere -narkomane -fine overfladiske fruer -veldig pene, rike, vellykkede folk -dominerende folk -folk som prater for mye -folk som lar seg bli behandlet dårlig av partneren sin -negative folk -dyslektikere -innvandrere, spes asiatere -vegetarianere -kunstnere -poeter -fattige folk -eldre kvinner som opptrer som yngre -menn som åge aleksandersen sikkert masse mer Men hvorfor i alle dager dyslektikere???
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. mai 2004 #185 Skrevet 5. mai 2004 Ja får svarte, vorfår dyssletikkere???
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #186 Skrevet 5. mai 2004 Fordommer ja Har en kort liste jeg: ¤amerikanere :oops: jaja.. bare kjeft det var min liste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå