Gå til innhold

Hva ønsker du deg aller mest til jul i år?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

1. Billett til Rise Against konsert i mars.

2. Objektiv, helst 200-300 mm.

3. Gavekort.

Ingen ting jeg virkelig "trenger", men jeg har veldig bruk for det! Rise Against er yndlings bandet mitt, men jeg får nok ikke dra fordi jeg skal på Rammsteinkonsert rett før. Har også bare vanlig standarlinse på kameraet mitt som jeg nettopp fikk, så en god zoom ønskes. Og så klart gavekort da, fordi jeg stoler ikke helt på at familie og venner finner noe jeg kan bruke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg ønsker at det ikke vil bli sleipt og glatt, eller snø dette året. Tenk om vi faktisk kan gå våren tidlig i møte fordi det for første gang ikke kom snø denne sesongen... Det hadde vært kjempefint det! :rodmer:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- louis vuitton leopard stole indigo

- louis vuitton alma vernis amarante

- celine mini luggage tote

.......

Og vet jo også at alle ønskene er totalt uoppnåelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kattunge - Fra Samboeren. Siden den ene pusen min døde i august har savnet vært stort både for meg og gjenværende pus for en katt til. Samboer har sagt at han vil vi skal vente litt. Tenker på det daglig hvor bra det ville vært for både meg og pus å få et knøtte inn i hus.

2. Speilrefleks-kamera. Elsker å ta kule bilder og bilder av dyrene. Men har ikke kamera til det.

3. Mobiltelefon. Min er dritt, jeg hater den :ler:

Får jeg en katt trenger jeg ingenting annet :catmilk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Å bli frisk

2. Å kunne ta seg av en hund

3. Å få en hund.

Men ønsker som faktisk kan pakkes inn:

1. Samsung galaxy s2

2. Ullundertøy, spesielt denne trøya

3. Boka Lydighetstrening i teori og praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått det jeg ønsket meg mest av alt, og kan ikke ønske meg noe annet enn fred på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Et sort belte

2: Et nøkkelskap til å ha i gangen

3: Et dørskilt

Men jeg har jo ingen diamanter, heller...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ønskeliste

Å få hjelp av legen min.

Hjelp/stønad fra Nav.

Jobb.

Leilighet.

iPad 2

Regulering

Chanel veske

Div sminke og hudprodukter

Penger

2ukers ferietur med Maldivene.

Kjæreste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og bra blender

Iskrem maskin

Surfebrett

Fin kropp (men det får jeg til neste jul.. ;) hallo treningsåret 2012!)

Tannlegetime (trekning av tann, ny tann osv)

Time på spa/massasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker at familien skal respektere at jeg ikke vil ha julegaver!! Har forsøkt meg med ønsker om symbolske gaver - som husdyr/myggnett/vaksiner - og i senere tid også 'vanlige' gavekort... Får likevel tilbakemelding om at de absolutt vil gi meg ting. Får vel si til dem alle at det meste av ting snart blir gitt vekk eller kastet, så kanskje de tenker seg om denne gangen...

Haha, sånn har jeg det også. Hvorfor skal alle på død og liv gi masse ting? Jeg har jo ikke plass til alle de greiene folk skal gi meg. Ofte er det ting som noen bare har kjøpt i forbifarta også, fordi det var morsomt der og da, og ikke ting man faktisk kan bruke til noe. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg penger så jeg kan prøve å fylle opp BSU'en før nyttår. Fornuftig ønske vil jeg si!

Men tror nok det blir mest gavekort på meg gitt, har nemlig vært i kjellern å snoka :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. Ny komfyr!!! (Og den blir levert i morgen - gave type "til oss selv fra oss selv".) Den vi har nå, er snart 20 år gammel, og steker ujevnt.

2. Gavekort på massasje - er dønn stiv...

3. Boken "Kammerpiken" om kammerpiken til dronning Maud. Ingen jul uten minst en bok under juletreet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...