Gå til innhold

Hva ønsker du deg aller mest til jul i år?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Del de tre største julegaveønskene med oss og begrunn hvorfor du ønsker deg det.

Trenger du det virkelig, eller bare ønsker du deg det?

1...?

2...?

3...?

Personlig har jeg alle ting jeg trenger, så jeg legger alle mine tre ønsker sammen og sier;

jeg ønsker meg "Fred på Jord"... :smilyblomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg mest spagavekort, og det vet jeg at jeg får av mannen min. Har gjort det lettvindt for han når det gjelder jule og bursdagsgaver :) Han påstår at det er like mye gave til han, for jeg er så fornøyd når jeg har vært og fått massasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

betaling av regninger

tannlegetime

gavekort på mat

Alle tre rett og slett fordi jeg trenger det :D

Endret av uAnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden TS sier fred på jord så sier jeg

1. At faren min blir frisk (ønskedrøm).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kenwood kjøkkenmaskin. Ønsker å kunne bake litt mer og da funker ikke miksmaster så veldig bra. Fikk forresten mld fra mamma i går om at hun har kjøpt til oss(samboeren får jo glede av den også)

2. Love Manuela(kakekokebok). Igjen, jeg ønsker å bake mer og hun har mange oppskrifter som virker enkle å følge men som samtidig imponerer litt :)

3. Bok om fotografi. Jeg liker å ta bilder og har ganske greit utstyr men det er så mye å lære. Så da ønsker jeg å bli flinkere til å komponere bilder og få de til å se bedre ut enn om jeg hadde tatt de med et kompaktkamera.

Vanligvis ønsker jeg meg ikke noe særlig, men i år har jeg funnet masse jeg ønsker meg. I tillegg til det jeg har skrevet opp ønsker jeg meg kaffemaskin(til oss begge), kapselstativ og solblendere til objektivene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg egentlig ingenting spesielt i år, jeg. Kommer hvertfall ikke på noe som helst hver gang folk spørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Det jeg ønsker meg aller mest er å kunne tilbringe julen med kjæresten min. Det er dessverre ikke sikkert at vi kan det enda :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ønsker mest av alt om jula i år er at jeg skal få til de hjemmelagde gavene jeg jobber med og at familien blir glade for dem. (Ny hobby og stolt som en fireåring med fingermalte bilder!).

Jeg har egentlig ikke noen "ønsker meg veeeldig"-ønsker i år. Jeg tror og håper at jeg får siste biter av serviser og glass som jeg samler på. Ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg er litt hekta på å ha "til tolv". :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kenwood kjøkkenmaskin. Ønsker å kunne bake litt mer og da funker ikke miksmaster så veldig bra. Fikk forresten mld fra mamma i går om at hun har kjøpt til oss(samboeren får jo glede av den også)

2. Love Manuela(kakekokebok). Igjen, jeg ønsker å bake mer og hun har mange oppskrifter som virker enkle å følge men som samtidig imponerer litt :)

3. Bok om fotografi. Jeg liker å ta bilder og har ganske greit utstyr men det er så mye å lære. Så da ønsker jeg å bli flinkere til å komponere bilder og få de til å se bedre ut enn om jeg hadde tatt de med et kompaktkamera.

Vanligvis ønsker jeg meg ikke noe særlig, men i år har jeg funnet masse jeg ønsker meg. I tillegg til det jeg har skrevet opp ønsker jeg meg kaffemaskin(til oss begge), kapselstativ og solblendere til objektivene mine.

Faktisk AKKURAT det samme som jeg ønsker meg :O

det er lenge sden jeg har hatt noen spesielle ønsker, men siden det har kommet en mann inn i livet mitt i år, så har jeg fått tilbake sansen for gamle hobbyer.

1. Kenwood Kjøkkkenmaskin - fordi jeg har fått så sansen for å bake igjen, og det er kjæresten veldig glad for også ;)

2. Love manuela kokebok - fordi jeg er helt frelst av bloggen hennes, er der inne hver dag og koser meg med å se på alt det gode hu lager.

3. fotobok/ kamera - jeg liker veldig godt å ta bilder, men har ikke råd til ordentlig kamera, så den hobbyen er liksom lagt litt på hylla.

håper kjæresten følger ønskelista jeg har laga til han :rodmer:

Endret av PurpleRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visst ganske vanskelig å finne gave til i år, for det jeg har sagt så langt er:

Boks til å ha teposer i

Saltbøsse

Sokker

Badevekt

Men mitt største ønske er at folk skal bli glade for det de får av meg. Da er det så morsomt å gi. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker at familien skal respektere at jeg ikke vil ha julegaver!! Har forsøkt meg med ønsker om symbolske gaver - som husdyr/myggnett/vaksiner - og i senere tid også 'vanlige' gavekort... Får likevel tilbakemelding om at de absolutt vil gi meg ting. Får vel si til dem alle at det meste av ting snart blir gitt vekk eller kastet, så kanskje de tenker seg om denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg ønsker meg aller mest er å kunne tilbringe julen med kjæresten min. Det er dessverre ikke sikkert at vi kan det enda :tristbla:

Jeg også, men det har jeg måttet innse at ikke skjer i år. :trist:

Så da får jeg heller drømme om en tur til et spennende reisemål istedenfor, sånn hvis jeg ikke trenger å tenke på penger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...