babord Skrevet 4. desember 2011 #41 Del Skrevet 4. desember 2011 i dag fikk jeg sokker i barnestørrelse(?) og love hearts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 5. desember 2011 #42 Del Skrevet 5. desember 2011 jeg fikk en marsipangris og en dusjsåpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 5. desember 2011 #43 Del Skrevet 5. desember 2011 Parfyme og marsipanhjerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 5. desember 2011 #44 Del Skrevet 5. desember 2011 Haribosmokker, og kinderegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 5. desember 2011 #45 Del Skrevet 5. desember 2011 Fikk juleputer 1. desember, et smykke 2. desember, hårklipe 3. desember, øredobber 4. desember og idag en lipbalm med granateple :-) Er kjæresten min som har fikset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. desember 2011 #46 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg fikk lim (skal sies at dette er et lim jeg bruker i hobbyen min, som de bruker i industrien, derfor får kjære tak i det på jobb ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 5. desember 2011 #47 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg fikk to sjokoladenisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 5. desember 2011 #48 Del Skrevet 5. desember 2011 Har ingen kalender jeg. :/ Sambo har adventssøndags kalender. Noe til oss begge, så jeg får vel si meg fornøyd med det. Selv om jeg hadde blitt glad for en egen. Neste år får jeg kjøpe meg en godtekalender eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 6. desember 2011 #49 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg fikk balsam fra bodyshop:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 6. desember 2011 #50 Del Skrevet 6. desember 2011 Vi har annenhver dag her, men begge får 1. og 24.des 1. fikk jeg muffinsformer i silikon, 3. fikk jeg skrapelodd og 5. fikk jeg sånn ''armbånd'' til å ha telefonen i når jeg trener :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 6. desember 2011 #51 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg fikk karameller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 6. desember 2011 #52 Del Skrevet 6. desember 2011 Depend neglelakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badedrakt Skrevet 6. desember 2011 #53 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har pakkekalender, og i dag fikk jeg en kvikklunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #54 Del Skrevet 7. desember 2011 Snille mamma! I dag fikk jeg en skrå øyenskyggebørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 7. desember 2011 #55 Del Skrevet 7. desember 2011 jeg fikk en pose minismash:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. desember 2011 #56 Del Skrevet 7. desember 2011 En nøkkelring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 7. desember 2011 #57 Del Skrevet 7. desember 2011 Blax-strikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 8. desember 2011 #58 Del Skrevet 8. desember 2011 Jaha ja. Jeg fikk gummisnop 3,4 og 5 desember. En søt søt plastikkbjørn den 6 (som jeg forressten ikke hadde hjerte til å kaste fordi den var så søt, så jeg puttet den i roteskuffen min ) Og igår fikk jeg cola-flasker gummisnop Og idag fikk jeg gummifrosk med sånne skumputer under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 8. desember 2011 Juleservietter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bifrost Skrevet 8. desember 2011 #60 Del Skrevet 8. desember 2011 Kjærlighet på pinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå