Gå til innhold

Hva fikk du i kalenderen i dag?


Fantomina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen er glade nok i meg til å ha gitt meg kalender i år, men jeg kan jo snakke for min samboer, som jeg har laget adventskalender til i år. I går fikk han en sjokoladekalender i første luke, i dag fikk han Assassins creed Revelations til ps3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stinemos

Kjæresten min har gitt meg en litt annerledes julekalender. Han sender en melding om dagen hvor han skriver hvorfor han elsker meg. I dag sto det at han elsker meg fordi han kan stole på meg :rodmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Christmas" sto det på posen. Gummisnop, Haribo. Men jeg fikk ikke lakris idag som jeg håpet på :frustrert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er ikke polkagriser sånne små drops? dette er jo en sånn stang som er buet i enden

Hmm, jeg tror polkagris kan komme i flere varianter,men følge Wikipedia er "den klassiske varianten...stenger innblandet med rødfarget røre": http://no.wikipedia.org/wiki/Polkagris

Polkagris er opprinnelig et svensk godteri, så det er mulig det ikke er helt likt det amerikanerne kaller candy cane, men det er i alle fall peppermyntesmak på begge (det ser ut til at amerikanerne også har med kanelsmak). Det ser også ut som den "ordenlige" svenske polkagrisen ikke er bøyd: http://sv.wikipedia.org/wiki/Polkagris . Det er i alle fall vanlig å kalle det polkagris på norsk, men jeg har vel hørt "sukkertøystang" også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg kom til å få noen kalendere i år, men så overrasket foreldrene mine meg med kinder-kalender! I tillegg så går jeg på folkehøgskole, og her fikk min gruppe hver sin pakkekalender! :strix: Så i dag fikk jeg en kindermaxi, og en liten eske med pastiller! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...