Tropic Skrevet 11. desember 2011 #81 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg kan bare snakke for min samboer, da jeg ikke har fått kalender selv. Men han fikk en sjokolade i sjokoladekalenderen, et bilde av en pakke i flaxkalenderen, og nyeste utgivelse av FHM i pakkekalenderen. Han har tre stk og du ingen? :-O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 11. desember 2011 #82 Del Skrevet 11. desember 2011 Han har tre stk og du ingen? :-O Hehe ja, han har vært så snill i år skjønner du. Den flaxkalenderen fikk han hos foreldrene sine, og jeg ga han sjokoladekalender som første pakke i pakkekalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 11. desember 2011 #83 Del Skrevet 11. desember 2011 I går fikk jeg fine kjøleskapsmagneter og sjokolade, i forrige pakke fikk jeg honningsåpe og tyggedrops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 11. desember 2011 Sukkertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 11. desember 2011 #85 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg fikk våt-liner og en tyggispakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 12. desember 2011 En pen truse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 12. desember 2011 #87 Del Skrevet 12. desember 2011 Idag fikk jeg en pakke med lilla juleservietter, de var kjempefine og kommer til å passe perfekt inn i vår nye leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 12. desember 2011 #88 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg fikk love hearts og massasjeolje tror jeg har fått noe godis i alle pakkene til nå, det er bra det bare er annenhver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 13. desember 2011 En truse og tre testere fra KMS California Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 13. desember 2011 #90 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg fikk noen fine muffinsformer med hjerter på i kalenderen fra min bestis Tror hun ønsker seg muffins neste gang hun kommer på besøk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 14. desember 2011 Fem par ullsokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 14. desember 2011 #92 Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe ja, han har vært så snill i år skjønner du. Den flaxkalenderen fikk han hos foreldrene sine, og jeg ga han sjokoladekalender som første pakke i pakkekalenderen. Hehe, ja, når du ga han to av kalenderene hørtes det ikke så ille ut likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 15. desember 2011 Øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 23. desember 2011 En knapp med en sau på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 23. desember 2011 #95 Del Skrevet 23. desember 2011 Har ikke åpnet siden forrige fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 23. desember 2011 #96 Del Skrevet 23. desember 2011 750 kr via flaxkalender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 29. desember 2011 #97 Del Skrevet 29. desember 2011 JEG HAR EN KLAGE. Ja, jeg vurderer å skrive til HARIBO og lette hjertet Jeg ventet på lakris heeeele kalenderen, men NEIIDA, ikke en eneste bit. I tillegg fikk jeg IKKE de godbitene det er bilde av på kalenderen Føler meg snytt ja!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå