Hipphurra Skrevet 8. desember 2011 #61 Del Skrevet 8. desember 2011 En nellikspiker i dag å gitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #62 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg får egentlig bare på søndager, men fikk den på forskudd i dag fordi mamma så jeg holdt på å kjøpe meg det som var i kalenderen selv, så i dag fikk jeg et pepperkakehus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2011 #63 Del Skrevet 8. desember 2011 Må si jeg misunner dere som har gavekalendere. Mamma mente jeg var blitt for gammel til sånt (22) og samboeren gadd ikke ordne noe til meg Dårlig av dem begge syns jeg... Kanskje du kunne lage til moren din nå som dere begge er voksne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. desember 2011 #64 Del Skrevet 8. desember 2011 Fikk enda en av de fæle fersken dumle greia, denne gangen spytta jeg den ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 9. desember 2011 #65 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg fikk en sort eyepen med glitter fra HM og en tyggispakke :D flink samboer jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 9. desember 2011 Fem par sokker. Mamma har lært at jeg alltid har for få sokker med meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 9. desember 2011 #67 Del Skrevet 9. desember 2011 Måtte kjøpe en 5-pack med sokker til hver av oss i kalendergave igår jeg og, lei av at samboer alltid skrur på lyset halv syv og maser om at vi ikke har noen like 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nivida Skrevet 9. desember 2011 #68 Del Skrevet 9. desember 2011 Pizzafyll til helgekosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 9. desember 2011 #69 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har både skrapekalender og gavekalender. I gavekalenderen idag fikk jeg en oppbevaringsboks med 15kroner i. Er så heldig at tanta mi fortsatt lager gavekalender til meg, elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 9. desember 2011 #70 Del Skrevet 9. desember 2011 jeg fikk en dusjsåpe og en pose med kjempeklumper (drops). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 9. desember 2011 #71 Del Skrevet 9. desember 2011 Håndvarmer, slik som holder deg varm i 5timer. Deilig på kalde dager! Snille kjæresten Selv har han fått Pondus sjokoladekalender og er strålende fornøyd :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 10. desember 2011 En singlet fra HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. desember 2011 #73 Del Skrevet 10. desember 2011 Baconcrisp, omnomnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSecret Skrevet 10. desember 2011 #74 Del Skrevet 10. desember 2011 3 Øredobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. desember 2011 #75 Del Skrevet 10. desember 2011 3 Øredobber! Har du tre ører du? Spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina Skrevet 10. desember 2011 #76 Del Skrevet 10. desember 2011 Eos lipsyl, akkurat den fargen som jeg liker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSecret Skrevet 10. desember 2011 #77 Del Skrevet 10. desember 2011 Har du tre ører du? Spennende Nei nei, to ører som de fleste :gjeiper: ! Mente selvfølgelig at jeg fikk 3 par med øredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. desember 2011 #78 Del Skrevet 10. desember 2011 Nei nei, to ører som de fleste :gjeiper: ! Mente selvfølgelig at jeg fikk 3 par med øredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 10. desember 2011 #79 Del Skrevet 10. desember 2011 Fikk advents gave i dag. Belgisk trøffel. Ufattelig godt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 11. desember 2011 #80 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg kan bare snakke for min samboer, da jeg ikke har fått kalender selv. Men han fikk en sjokolade i sjokoladekalenderen, et bilde av en pakke i flaxkalenderen, og nyeste utgivelse av FHM i pakkekalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå