Gjest Bifrost Skrevet 1. desember 2011 #21 Del Skrevet 1. desember 2011 Ingenting. Skal få pakkekalender av Mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Titten Skrevet 1. desember 2011 #22 Del Skrevet 1. desember 2011 2 fine små duker og en liten sjokolade. Mamma har laget pakkekalender til meg. Jeg er 35 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 2. desember 2011 #23 Del Skrevet 2. desember 2011 Ingen er glade nok i meg til å ha gitt meg kalender i år, men jeg kan jo snakke for min samboer, som jeg har laget adventskalender til i år. I går fikk han en sjokoladekalender i første luke, i dag fikk han Assassins creed Revelations til ps3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. desember 2011 #24 Del Skrevet 2. desember 2011 Håndlaget, tovet ullhjerte med selbumønster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. desember 2011 #25 Del Skrevet 2. desember 2011 Sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 2. desember 2011 #26 Del Skrevet 2. desember 2011 bilde av en gave (flaxkalender) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eksotisk Skrevet 2. desember 2011 #27 Del Skrevet 2. desember 2011 Smarties og fox. Mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laks Skrevet 2. desember 2011 #28 Del Skrevet 2. desember 2011 der jeg fikk en "candycane" (vet ikke hva de heter på norsk). "Polkagris" kalles det på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 2. desember 2011 #29 Del Skrevet 2. desember 2011 Fikk et flax-lodd i pakkekalenderen vant ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Style de la Vie Skrevet 2. desember 2011 #30 Del Skrevet 2. desember 2011 Ingen gevinst i dag heller gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 2. desember 2011 #31 Del Skrevet 2. desember 2011 "Polkagris" kalles det på norsk. er ikke polkagriser sånne små drops? dette er jo en sånn stang som er buet i enden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stinemos Skrevet 2. desember 2011 #32 Del Skrevet 2. desember 2011 Kjæresten min har gitt meg en litt annerledes julekalender. Han sender en melding om dagen hvor han skriver hvorfor han elsker meg. I dag sto det at han elsker meg fordi han kan stole på meg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #33 Del Skrevet 2. desember 2011 Har ikke julekalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 2. desember 2011 #34 Del Skrevet 2. desember 2011 "Christmas" sto det på posen. Gummisnop, Haribo. Men jeg fikk ikke lakris idag som jeg håpet på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 3. desember 2011 #35 Del Skrevet 3. desember 2011 jeg fikk en stor skumnisse i pakkekalenderen, og en shampo i bodyshop-kalenderen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 3. desember 2011 #36 Del Skrevet 3. desember 2011 Pondus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laks Skrevet 3. desember 2011 #37 Del Skrevet 3. desember 2011 er ikke polkagriser sånne små drops? dette er jo en sånn stang som er buet i enden Hmm, jeg tror polkagris kan komme i flere varianter,men følge Wikipedia er "den klassiske varianten...stenger innblandet med rødfarget røre": http://no.wikipedia.org/wiki/Polkagris Polkagris er opprinnelig et svensk godteri, så det er mulig det ikke er helt likt det amerikanerne kaller candy cane, men det er i alle fall peppermyntesmak på begge (det ser ut til at amerikanerne også har med kanelsmak). Det ser også ut som den "ordenlige" svenske polkagrisen ikke er bøyd: http://sv.wikipedia.org/wiki/Polkagris . Det er i alle fall vanlig å kalle det polkagris på norsk, men jeg har vel hørt "sukkertøystang" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 4. desember 2011 #38 Del Skrevet 4. desember 2011 i dag fikk jeg en håndkrem i bodyshopkalenderen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 4. desember 2011 #39 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg trodde ikke jeg kom til å få noen kalendere i år, men så overrasket foreldrene mine meg med kinder-kalender! I tillegg så går jeg på folkehøgskole, og her fikk min gruppe hver sin pakkekalender! Så i dag fikk jeg en kindermaxi, og en liten eske med pastiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. desember 2011 #40 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg fikk en dumlekalender fra Tax Free, å idag fikk jeg en lakris dumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå