Fashiondiva Skrevet 1. desember 2011 #1 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå som vi har bikket 1. desember og julen nærmer seg ved stormskritt, hva er det beste dere gjør i adventstiden? Det beste jeg jør er å ha juleverksted med familie og venner samt høre på mye julemusikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hatter jul!1! Skrevet 1. desember 2011 #2 Del Skrevet 1. desember 2011 Le av alle juleglade mennesker, slå av tv'n og gå i dvale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hatter jul!1! Skrevet 1. desember 2011 #3 Del Skrevet 1. desember 2011 jeg pleier også å kjefte på alt av julenisser rundt meg og kunne tenkt meg å sette en sprenglading i alle nyttårskalkuner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 1. desember 2011 #4 Del Skrevet 1. desember 2011 Drikke gløgg, spise kvikklunsj og se på Julekalendere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Del Skrevet 1. desember 2011 Hatter har man på hodet. Beste jeg gjør er å gjøre minst mulig. Men pakke inn gaver er vel best, hvis jeg skal nevne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. desember 2011 #6 Del Skrevet 1. desember 2011 Bake pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. desember 2011 #7 Del Skrevet 2. desember 2011 Pynte, høre julemusikk, planlegge førjulsbesøk og dulle med juleplanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå