Gå til innhold

Alkohol og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forresten. Ikke kødd med adhd medisiner. Sånne piller er strengt reseptbelagt av en grunn.

Bedre det enn at hun begynner å drikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Bedre det enn at hun begynner å drikke.

Det er bedre å ruse seg på medikamenter enn å drikke alkohol? Åja. Jamen daså.

• Liker 1
Skrevet

Sex når man er drita suger sammenligmet med edru sex.

Hvis du vil unngå å bli møkings ligger du unna sprit. Rusbrus eller øl tar lengre tid å bli full på, men da er det lettere å beholde kontroll på hvor full du er.

Men helt alvorlig, møydommen er ikke noe man trenger så SPARE. Men å ta den bare for å få det overstått er bare tull.

Og jeg gjetter at du er ganske ung. De guttene som tror de er "verdensmester" pre 20 skryter nok på seg. Min erfaring er at de som skrøyt mest i undgommen viser seg å være dødskjdelige, og vet verken hvor klitt eller g-punkt er hen. M.a.o ikke spesielt imponerende sex.

Skrevet

Det er bedre å ruse seg på medikamenter enn å drikke alkohol? Åja. Jamen daså.

Da blir hun i det minste mer interessert i skolearbeid.

Skrevet

Jeg blacker ut hver gang jeg har sex når jeg har drukket alkohol, så jeg ville ikke anbefalt det.

Gjest frøken am
Skrevet

Du er jomfru? Og skal grøftefylle for å overleve penetreringen?

Er du klar for å ha sex? :sjenert:

Skrevet

Puler aldri når jeg er drita. Ølkuk. Elsker min fornuftige penis ;-)

-Domino

Skrevet

Spar deg til en god gutt senere

Skrevet

TS, en tanke/spørsmål;

Du sier du har komplekser og angst. Vil ikke slike tilstander bli forverret om din første seksuelle opplevelse blir kjip fordi dere er for fulle til å få til noe, og kanskje veldig flau etterpå?

Om du absolutt skal gjennomføre denne ideen, så vil jeg anbefale å bare drikke til du er blitt brisen, max. Lettere å holde kontroll om du drikker øl, rusbrus eller en svak vin. Sprit går det plutselig veldig fort med når det har gått noen glass, og kommer kjapt i retur. Er det ikke bedre å bare vente til du møter en fyr som får deg til å slappe av og som du liker? Synes dette er en dårlig ide, men selvfølgelig- håper det går bra for deg :takke:

• Liker 1
Skrevet

TS, en tanke/spørsmål;

Du sier du har komplekser og angst. Vil ikke slike tilstander bli forverret om din første seksuelle opplevelse blir kjip fordi dere er for fulle til å få til noe, og kanskje veldig flau etterpå?

Om du absolutt skal gjennomføre denne ideen, så vil jeg anbefale å bare drikke til du er blitt brisen, max. Lettere å holde kontroll om du drikker øl, rusbrus eller en svak vin. Sprit går det plutselig veldig fort med når det har gått noen glass, og kommer kjapt i retur. Er det ikke bedre å bare vente til du møter en fyr som får deg til å slappe av og som du liker? Synes dette er en dårlig ide, men selvfølgelig- håper det går bra for deg :takke:

Folkens, er 16 år nå, fyller snart 17 da. Vil ikke begynne med piller, så slapp av! Alkohol en gang i ny og ne skader ikke? :rodmer:

Ja, det må skje når jeg eventuelt er brisen da. Tror jeg ikke skal få i meg mye sprit du, blir mer øl. Går ikke uten, er aaalt for stille og har prøvd før. Funker ikke, og ja jeg føler meg klar? Ellers ville jeg ikke gjort det.

Tror jeg gjennomfører det i løpet av desember. :rodmer: Er det så rart å ha komplekser for sine egne kroppsdeler da?

Skrevet

Tror du virkelig at ting kommer til å føles bedre etter at en dritings fyr har feid over deg i fylla? Var ung en gang jeg også (er 28 nå :ler: ) , og hadde selv tanken at jeg bare måtte få det overstått. Det endte ikke bra for å si det sånn.

Mitt råd er å slappe av og ikke bry deg om hva alle andre sier og gjør. Å ligge med en fyr i fylla som ikke bryr seg om deg i det hele tatt, er ingen spesielt positiv opplevelse som man tar med seg videre. Vent heller til du finner en gutt du liker. Da har du forhåpentligvis ett LITT positivt minne om den første gangen :yvonne:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...