Gå til innhold

Alkohol og sex


Loca

Anbefalte innlegg

Føler meg som en nybegynner som må gå hit anonymt med denne brukeren, og stille dere spørsmål. Har litt erfaring, men ikke så mye med dette området.

Gjelder alkohol og sex.

1.Hvor mye sprit skal man egentlig få i seg for å bli skikkelig drita? Vil egentlig være litt drita, men ikke sånn helt om dere skjønner. Hvor mye snakker vi da?

2. Første gang, er det kleint? Skal drikke da, så går vel unna. Gjør det dessuten med en verdensmester, og som jeg har 0 følelser for. Ja, jeg vil det selv. Hvordan begynner man det hele? Som nevnt går vel det meste unna om man er litt ''brisen''?

Håper virkelig ikke spørsmålene var dumme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Det der var sånn jeg tenkte da jeg var 15. Nå er jeg nesten 30.

Og jeg har erfart og lært siden da. Mitt råd til deg: Visst du skal være drita for å ikke være jomfru mer, så er det ikke verdt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Med sprit så kjenner du ofte først ingenting, så litt brisen, og så seier det pang og du ligger på golvet og spreller.. :P Så viss du absolutt ikkje vil pumpes, eller spy, anbefaler eg å blande veldig svakt og heller drikke fleire glass. Det beste er vel i grunn å drikke øl eller vin. Ein kan bli ganske drita av det og!!

Sex i fylla er utrulig kjipt, for du er mindre følsom, så viss du vil ha ein veldig veldig klein første gang, så er det veien å gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just words

å ta jomfruen på grøfte fylla er ikke noe jeg vil annbefale akkuratt. Men for å svare ".Hvor mye sprit skal man egentlig få i seg for å bli skikkelig drita? Vil egentlig være litt drita, men ikke sånn helt om dere skjønner. Hvor mye snakker vi da?"

Hvor mye sprit en skal drikke for å bli dritings kommer helt ann på deg selv. Jeg er en liten skapning som ikke veier flisen, sier seg selv at jeg tåler mye mindre enn noen på 2 meter som veier 90 kg. Har lest en plass at en kvinne på 50 kg kan ha dobbelt så mye promille som en på 80 kg. Så kommer det ann på hvor mye du har spist og hvordann formen generelt er. Jeg måtte selv finne det ut i praksis dessverre at jeg blir lite tiltrekende bare ved å sniffe på en sprit kork. Ikke å annbefale

2. her siterrer jeg egentlig bare kommentar nr 2: Visst du skal være drita for å ikke være jomfru mer, så er det ikke verdt det.

Men nå når jeg ser du har svart, hva mener du med at du må være det, hvorfor må du være drita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ta jomfruen på grøfte fylla er ikke noe jeg vil annbefale akkuratt. Men for å svare ".Hvor mye sprit skal man egentlig få i seg for å bli skikkelig drita? Vil egentlig være litt drita, men ikke sånn helt om dere skjønner. Hvor mye snakker vi da?"

Hvor mye sprit en skal drikke for å bli dritings kommer helt ann på deg selv. Jeg er en liten skapning som ikke veier flisen, sier seg selv at jeg tåler mye mindre enn noen på 2 meter som veier 90 kg. Har lest en plass at en kvinne på 50 kg kan ha dobbelt så mye promille som en på 80 kg. Så kommer det ann på hvor mye du har spist og hvordann formen generelt er. Jeg måtte selv finne det ut i praksis dessverre at jeg blir lite tiltrekende bare ved å sniffe på en sprit kork. Ikke å annbefale

2. her siterrer jeg egentlig bare kommentar nr 2: Visst du skal være drita for å ikke være jomfru mer, så er det ikke verdt det.

Men nå når jeg ser du har svart, hva mener du med at du må være det, hvorfor må du være drita?

Vil ikke være den eneste som ikke har gjort det, og må være full. Hvis ikke går det, med den angsten og alle kompleksene mine. Det er faktisk ikke enkelt for meg, ja det er ille for alle første gang.. Men for meg, nei det går ikke an å fullføre. Ikke med en gutt jeg kjenner godt en gang. Derfor.

Så må prøve meg litt frem, begynner forsiktig og merker det. Så prøver jeg å kutte ned, også blir jeg mer brisen enn drita? Right? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest just words

Med sprit vil jeg si du blir fortere drita før du blir brisen. Å drikke sprit gjør at en ikke kjenner noe før en liger å spyr over hele gulvet og får black out. Om du mener at dette er tiltrekkende, eller at det ikke spiller en rolle så lenge noen får tafse på deg så er jo senfølgelig det ditt valg. Jeg mener alikevell at du fortjener bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil mer bli brisen, hva kan du anbefale å drikke da? Vil ikke ligge helt på gulvet å spy heller, lite sprit blanda med mye går greit også bare noe øl kanskje da? Ikke helt i ørska heller. :rodmer:

Poenget mitt er ikke å være helt drita, men brisen og litt småfull. Vil liksom ikke være helt drita som nevnt. Vil forsatt at vi skal ha sex, men ikke helt drita som nevnt. :sjenert: Kan virkelig ikke gjøre det i edru tilstand, prøvd før.. Funker ikke altså, uansett hvor mye jeg har lyst eller stoler på vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent noen år, til du er sikker nok på deg selv og gutten til å gjøre det uten å drikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min anbefaling: ikke start med sprit. Ikke rent i allefall, det går så grusomt fort og det er så vanskelig å kontrollere hvor full du blir...bruk enten øl/rusbrus/cider eller vin, eller bland ut spriten til gode drinker (da bruker man vanligvis 1-2 shotglass med sprit, avhengig av størrelsen på glasset du skal drikke av), og drikk SAKTE, det er det som har vist seg å være trikset for meg ihvertfall, hvis jeg ikke vil spy. Vent sånn 10min mellom hver "enhet", så kjenner du på hvor påvirket du har blitt, og om du "trenger" mer eller ikke.

Men bare så det er sagt synes jeg ikke du bør ha sex bare fordi du føler deg som den eneste jomfruen i gjengen. Jeg hadde ikke sex før jeg var over 18, ikke fordi det manglet av "tilbud", men fordi jeg ville vente til jeg var i et forhold som jeg selv kunne ta på alvor. Verken venner eller han jeg endte opp med til slutt synes det var noe som helst galt i det, tvert i mot sees det på som en respektabel egenskap. Det er ikke positivt å være "slutty" heller, selv om mange i dagens samfunn ser ut til å være av den oppfatningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Ikke gjør det. Vær så snill, spar deg.

Du må drikke en del sprit for å bli full, og hvis du ikke har drukket det før kommer du mest sannsynlig til å spy før du er full nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Vil mer bli brisen, hva kan du anbefale å drikke da? Vil ikke ligge helt på gulvet å spy heller, lite sprit blanda med mye går greit også bare noe øl kanskje da? Ikke helt i ørska heller. :rodmer:

Poenget mitt er ikke å være helt drita, men brisen og litt småfull. Vil liksom ikke være helt drita som nevnt. Vil forsatt at vi skal ha sex, men ikke helt drita som nevnt. :sjenert: Kan virkelig ikke gjøre det i edru tilstand, prøvd før.. Funker ikke altså, uansett hvor mye jeg har lyst eller stoler på vedkommende.

Hvorfor kan du virkelig ikke gjøre det? Hva funker ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fireflies

Hvis det er første gangen du drikker, så anbefaler jeg deg heller å drikke rusbrus eller øl. Det er mye lettere å styre hvor full du vil bli når du drikker det. Dessuten går det mer gradvis enn med spriten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Loca, hun virker litt smågal.

Litt crazy kan jeg være, men er ganske stille da. Gal i hodet, og stille ellers? Neida, er nok ikke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper virkelig ikke spørsmålene var dumme da.

Først og fremst: (Selv om jeg ikke har noen fornuftige råd å komme med NUH) Ingen spørsmål er for dumme. Forum er forum, man kan være anonyme vist man vil. Spør i vei! :) Er det noen som mener et spm er "for dumt" så overser du de.

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt crazy kan jeg være, men er ganske stille da. Gal i hodet, og stille ellers? Neida, er nok ikke det. :)

JEG er ganske stille av meg, men gal i hodet :P Hihihi :D (adhd vist det er en "unnskyldning" :P )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg heller en Ritalin, er mye bedre enn sex.

Forresten. Ikke kødd med adhd medisiner. Sånne piller er strengt reseptbelagt av en grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, hvis du MÅ være beruset første gangen er du kanskje ikke helt klar for sex?

Anyway, jeg ville gått for noe med lavere alkoholprosent enn sprit, som f.eks. øl. Du har mer kontroll da.

Endret av antibac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...