strawberry Skrevet 30. november 2011 #1 Del Skrevet 30. november 2011 Det er sinnsykt å tenke på. Jeg har kastet bort flere år av livet mitt på en drittsekk. En manipulerende løgner. Jeg tilga han for alt det han hadde gjort, hvorfor? Aner ikke! Jeg var vel svak. Han påsto selvsagt at det ikke var noe alvorlig, de hadde bare møttes et par ganger som venner. Bak ryggen min. NÅr jeg fant det ut, sa jeg det selvsagt til han, men han nektet, helt til jeg fant bevis, da var det plutselig sant likevel.. Men jeg godtok det, jeg tilga han, og ga han ennå et år av livet mitt. Til slutt innså jeg det. Jeg pratet med en veldig god venn av meg, og han bare fikk meg til å innse at jeg måtte komme meg ut av det, uten at han visste det selv. Han fortalte hvordan drømmejenta hans var (som han ikke hadde truffet ennå), og jeg innså at jeg ikke hadde funnet drømmegutten. Dagen etterpå gjorde jeg det slutt, brått og brutalt. Selvsagt gråt jeg hele dagen etterpå, jeg var på vei til å ta han tilbake, men heldigvis har jeg gode venner og ikke minst en god mamma som hjalp meg. Nå har jeg ikke sett han på litt under en måned, og jeg har det endelig bra med meg selv. Men plutselig ser jeg en status, som ikke er LITE avslørende.. Han har truffet ei ny, allerede presentert henne for FAMILIEN SIN (som var som en familie for meg..). Og dette på under en måned. Så fant jeg plutselig ut i dag, gjennom ei som nå er ei venninne av meg, at han har gjort mer enn å bare møte denne jenta som han møtte når vi var sammen. Han har i tillegg gjort andre ting med ei anna.. Og det er garantert mye mer jeg ikke vet. Jeg føler meg egentlig elendig. Jeg vet jeg bør heve meg over det og alt, og det prøver jeg. Etter dette innlegget lover jeg å være helt ferdig, komme meg videre. Han var utro mot meg. Han var/er manipulerende, fikk meg til ågjøre akkurat som det passet han; si det som passet han, gjøre det som passet han, bruke de klærne som passet han. Og hele tiden var han utro mot meg, han løy til meg. Og nå er jeg allerede helt utbytta.. Jeg føler meg som dritt, men jeg vet innerst inne at det ikke er min feil, og at det sikkert er en annen der ute til meg. Men hvordan skal jeg kunne stole på noen igjen? De tre siste jeg har vært sammen med, har sveket meg (vil ikke gå dypere innpå det). Jeg er livredd kjærlighet. Livredd for forelskelse. Kjærlighet er bare en illusjon. Det jeg har skrevet nå er nok bare et stort sammensurium som ingen skjønner noe av, unntatt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #2 Del Skrevet 30. november 2011 Huff, stakkars deg!! Har ikke så mange råd å komme med egentlig, men ville bare si at Han er der ute. Ikke mist håpet. Du kommer til å møte mannen med stor M, den dagen du er klar for det <3 Gode klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kerobi Skrevet 1. desember 2011 #3 Del Skrevet 1. desember 2011 huff fælt å høre.. du høres veldig ut som ei venninne av meg. du heter vel ikke tilfeldigvis Lise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 2. desember 2011 Takk for gode ord, det hjelper! Jeg heter ikke Lise, nei. Men er vel flere som har hatt det ganske likt, siden mange menn er drittsekker. Nå skal jeg bare nyte å være MEG! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aya_nadina Skrevet 2. desember 2011 #5 Del Skrevet 2. desember 2011 Mange menn er utro tror jeg.Du må være strek og utnytt livet ditt. ikke tenk mye på hva som har kjedd.Tenk på deg selv. Nye dag er en ny mylighet:) lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kerobi Skrevet 3. desember 2011 #6 Del Skrevet 3. desember 2011 Mange menn er utro tror jeg.Du må være strek og utnytt livet ditt. ikke tenk mye på hva som har kjedd.Tenk på deg selv. Nye dag er en ny mylighet:) lykke til. Undersøkelser viser at det faktisk er flere kvinner enn menn som er utro. Mulig det er fordi at det er en del menn som er dårlige i senga, og menn har ganske stort ansvar for at sex'en skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Del Skrevet 3. desember 2011 Fy fa** så heldig du er som kom deg unna en sånn dritt! Det synes jeg du skal tenke nå. Du var faktisk så handlekraftig at du slipper å kaste vekk ennå flere år på en hestebæsj! Du burde være stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 3. desember 2011 #8 Del Skrevet 3. desember 2011 Huff... Det var vel ikke x-en min du var sammen med? Vet akkurat hva du går igjennom. Det er helt forferdelig, men desto mer herlig å vite at du er ferdig med drittsekken. Håper du blir tatt godt vare på av alle som er glad i deg! Du fortjener uendelig bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #9 Del Skrevet 7. januar 2012 Akkurat det der i detalj har skjedd meg også. Det er respektløst. Menn takler tydeligvis ikke være alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 15. januar 2012 #10 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg tilga han for alt det han hadde gjort, hvorfor? Fordi du ønsket så inderlig at han skulle elske deg. Så selv om fakta sa det motsatte, så valgte du å tro på løgnene hans. At han skulle være trofast og elske deg var en så herlig drøm for deg at du valgte å se bort ifra ting som motsa illusjonen din. Mennesker har et grunnleggende behov for å elske og å bli elsket. Når vi velger å tro at noen elsker oss og hengir oss til den troen, så sementeres følelsene inne i oss, og da er det vanskelig å forandre på følelsene selv om fornuften sier noe annet. Det tar tid, og man blir nødt til å ta tak i måten man har tenkt. Man må igjen og igjen velge å tenke fornuftig: "Han elsker ikke meg. Det blir ikke oss to igjen." Gradvis vil følelsene forandre seg, men det vil ta tid. Endret 15. januar 2012 av Testosteron 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 15. januar 2012 #11 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Akkurat det der i detalj har skjedd meg også. Det er respektløst. Menn takler tydeligvis ikke være alene For meg var det omvendt. Jeg var også på kanten til å ta henne tilbake da jeg fikk vite at hun allerede hadde funnet seg en ny. Ja, da var det definitivt takk og far vel. Never more! Endret 15. januar 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå