Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #21 Del Skrevet 1. desember 2011 Nei. Ikke med mindre man er barn opp til nærmere 50 Kanskje derfor jeg velger Flax-kalender isteden for en adventskalender med sjokoladefigurer ? Nå tolka jeg det som at du er nærmere 50? stemmer det? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 1. desember 2011 #22 Del Skrevet 1. desember 2011 Sjokoladejulekalender er da ikke dyrt? oO hahaha, ditt troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #23 Del Skrevet 1. desember 2011 hahaha, ditt troll Eh.. ? En sjokoladekalender koster en tier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 1. desember 2011 #24 Del Skrevet 1. desember 2011 Eh.. ? En sjokoladekalender koster en tier? Er det billig? Man selger 50g forifjors 4 sortering av sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #25 Del Skrevet 1. desember 2011 Er det billig? Man selger 50g forifjors 4 sortering av sjokolade... En tier er ikke dyrt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 1. desember 2011 #26 Del Skrevet 1. desember 2011 En tier er ikke dyrt uansett. Kom til sjappa mi og kjøp sandkorn i løsvekt, kun 10 kr per stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #27 Del Skrevet 1. desember 2011 Kom til sjappa mi og kjøp sandkorn i løsvekt, kun 10 kr per stk. Får det gratis på stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #28 Del Skrevet 1. desember 2011 Er det billig? Man selger 50g forifjors 4 sortering av sjokolade... Forifjors? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 1. desember 2011 #29 Del Skrevet 1. desember 2011 Forifjors? Mente selvsagt overifjors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 1. desember 2011 Takk for alle råd og tilbakemeldinger!! Jeg har faktisk bare en singel venninne som jeg kunne delt en pakkekalender med, men hun liker ikke julen. Så jeg får heller gå ut å ta meg noen øl i morgen for pengene jeg hadde eventuelt brukt på en kalender til en eventuell kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. desember 2011 #31 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå tolka jeg det som at du er nærmere 50? stemmer det? :O - om 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #32 Del Skrevet 1. desember 2011 - om 2 år Trodde du var i tjueåra jeg. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #33 Del Skrevet 2. desember 2011 Nå forstår jeg hvorfor jeg har mindre og mindre lyst til å engasjere meg på KG. Føler meg jo steingammel når jeg leser sånne innlegg. Er det bare barn her? Neida, voksen, jeg, og ingen kalender her. Bortsett fra KGs julekalender da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2011 #34 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvor gammel er du? Har ikke fått kalender på 38 år. Stakkars meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mariposa Skrevet 2. desember 2011 #35 Del Skrevet 2. desember 2011 Fikk en sjokoladekalender av kjæresten min i går, og den kosta bare ti kroner, men det var sååååå søtt at han tenkte på det:D Ble kjempeglad Av foreldre mine får jeg hvert år en flax-kalender...jeg blir 30 neste år:S Men er koselig uansett da:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 2. desember 2011 #36 Del Skrevet 2. desember 2011 Men tenk så mye fint du får på julaften, og da blir det enda mer spesielt siden du ikke har fått noe før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 2. desember 2011 #37 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg fikk heller ikke adventskalender i år. Adventskalender sluttet mamma å orke å lage til meg for et par år siden, men ble litt skuffa over at jeg ikke fikk sjokoladekalender! Jeg er 15 år så jeg synes jeg har lov til å klage litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #38 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg måtte kjøpe både flax-kalenderen og haribokalenderen til meg selv, og jeg er gift Så å ha en mann er ikke synonymt med å få kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 2. desember 2011 #39 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg fikk for første gang ikke kalender hos mamma i år. I fjor fikk jeg en stor pakke tidlig i adventen som var et advents-kit for store jenter, som inneholdt lilla lys, servietter, røkelse, sjokolade, duk osv Så regna ikke med å få i kalender i år. Men kjøpte flax-kalender til meg selv og kjæresten, og fikk en Haribo-kalender hos ham :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. desember 2011 #40 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Ingen kalender her heller, enda jeg har laget hele 5 (!) hjemmelagede selv. Og jeg er også gift, så ektemann betyr ikke nødvendigvis kalender. Men her i huset er det bare mannen som har kalender. (Laget av meg, såklart. :gjeiper: ) Jeg og poden på 1,5 år må visst klare oss uten i år. Endret 2. desember 2011 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå