Gå til innhold

Jeg vet at jeg er teit og barnslig,

Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Nei. Ikke med mindre man er barn opp til nærmere 50 ;)

Kanskje derfor jeg velger Flax-kalender isteden for en adventskalender med sjokoladefigurer ? :fnise:

Nå tolka jeg det som at du er nærmere 50? stemmer det? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh.. ?

En sjokoladekalender koster en tier?

Er det billig? Man selger 50g forifjors 4 sortering av sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det billig? Man selger 50g forifjors 4 sortering av sjokolade...

Forifjors?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle råd og tilbakemeldinger!! Jeg har faktisk bare en singel venninne som jeg kunne delt en pakkekalender med, men hun liker ikke julen. Så jeg får heller gå ut å ta meg noen øl i morgen for pengene jeg hadde eventuelt brukt på en kalender til en eventuell kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg hvorfor jeg har mindre og mindre lyst til å engasjere meg på KG. Føler meg jo steingammel når jeg leser sånne innlegg.

Er det bare barn her?

Neida, voksen, jeg, og ingen kalender her. Bortsett fra KGs julekalender da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en sjokoladekalender av kjæresten min i går, og den kosta bare ti kroner, men det var sååååå søtt at han tenkte på det:D

Ble kjempeglad :yvonne:

Av foreldre mine får jeg hvert år en flax-kalender...jeg blir 30 neste år:S

Men er koselig uansett da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk så mye fint du får på julaften, og da blir det enda mer spesielt siden du ikke har fått noe før det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk heller ikke adventskalender i år. Adventskalender sluttet mamma å orke å lage til meg for et par år siden, men ble litt skuffa over at jeg ikke fikk sjokoladekalender! Jeg er 15 år så jeg synes jeg har lov til å klage litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte kjøpe både flax-kalenderen og haribokalenderen til meg selv, og jeg er gift :snurt: Så å ha en mann er ikke synonymt med å få kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk for første gang ikke kalender hos mamma i år. I fjor fikk jeg en stor pakke tidlig i adventen som var et advents-kit for store jenter, som inneholdt lilla lys, servietter, røkelse, sjokolade, duk osv ;) Så regna ikke med å få i kalender i år. Men kjøpte flax-kalender til meg selv og kjæresten, og fikk en Haribo-kalender hos ham :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kalender her heller, enda jeg har laget hele 5 (!) hjemmelagede selv. Og jeg er også gift, så ektemann betyr ikke nødvendigvis kalender.

Men her i huset er det bare mannen som har kalender. (Laget av meg, såklart. :gjeiper: ) Jeg og poden på 1,5 år må visst klare oss uten i år.

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...