Sophie-Ann Skrevet 30. november 2011 #1 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg får ikke julekalender i år . Min lillesøster får av min mor, og alle de andre søsknene mine er gifte så de får av konene/mennene sine. Jeg vet at jeg kan kjøpe en til meg selv, men det blir liksom ikke det samme. Sånn, da fikk jeg *sukket* litt fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. november 2011 #2 Del Skrevet 30. november 2011 Usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #3 Del Skrevet 30. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 30. november 2011 #4 Del Skrevet 30. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 30. november 2011 #5 Del Skrevet 30. november 2011 :kgbaby: Føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2011 #6 Del Skrevet 30. november 2011 ok hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. november 2011 #7 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg tør vedde på at du har venninner med samme problemet som deg. Kan du ikke slå deg sammen med en av dem, så kan du lage kalender til henne og hun til deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 30. november 2011 #8 Del Skrevet 30. november 2011 Føler med deg, har det sånn her også. Jeg har bestemt meg for å begynne på salget i januar, og lage pakkekalender til meg selv og ingen andre for desember 2012. Så var det bare det å huske det.. I mellomtiden tror jeg smartieskalenderen kan være god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 30. november 2011 #9 Del Skrevet 30. november 2011 Dakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 30. november 2011 #10 Del Skrevet 30. november 2011 Syns du skal alliere deg med en veninne og kjøpe pakkekalender til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 30. november 2011 #11 Del Skrevet 30. november 2011 Ingen som fix'er kalender til meg heller, så jeg har kjøpt en hel Flax-kalender bare til meg selv. Og hver eneste luke skal jeg skrape selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. november 2011 #12 Del Skrevet 30. november 2011 Kinderkalender!! Den er god. Ville kjøpte meg en jeg, og gledet meg over hver en godbit frem til julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 30. november 2011 #13 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har kjøpt til meg selv siden det er ingen som skulle kjøpe til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 1. desember 2011 #14 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå forstår jeg hvorfor jeg har mindre og mindre lyst til å engasjere meg på KG. Føler meg jo steingammel når jeg leser sånne innlegg. Er det bare barn her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 1. desember 2011 #15 Del Skrevet 1. desember 2011 Har heller ikke fått julekalender i år Kjøper selv i morra eller noe, da "må" liksom ha det. Jaja, sikkert barnslig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #16 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. desember 2011 #17 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå forstår jeg hvorfor jeg har mindre og mindre lyst til å engasjere meg på KG. Føler meg jo steingammel når jeg leser sånne innlegg. Er det bare barn her? Nei. Ikke med mindre man er barn opp til nærmere 50 Kanskje derfor jeg velger Flax-kalender isteden for en adventskalender med sjokoladefigurer ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 1. desember 2011 #18 Del Skrevet 1. desember 2011 Julekalender - hvordan selge dårlig sjokolade dyrt... Eventuelt gir det sånne gladmennesker enda en ting de bare mååå gjøre fordi det er så koselig med sånn hjemmelagd stresse-kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #19 Del Skrevet 1. desember 2011 Julekalender - hvordan selge dårlig sjokolade dyrt... Eventuelt gir det sånne gladmennesker enda en ting de bare mååå gjøre fordi det er så koselig med sånn hjemmelagd stresse-kalender. Sjokoladejulekalender er da ikke dyrt? oO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille.. Skrevet 1. desember 2011 #20 Del Skrevet 1. desember 2011 Skjønner deg.. men ikke noe barnslig med det da! ( ikke som jeg ser ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå