AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Del Skrevet 30. november 2011 De fleste kvinner mener at det finnes utrolig mange pene kvinner, men få kjekke menn. At kvinner generelt ser bedre ut enn menn, og at de sjeldent finner menn tiltrekkende. Lesbiske/bifile kvinner har derimot samme problem med kvinner, som hetro kvinner har med menn, og de finner sjeldent pene jenter eller jenter de er tiltrukket av. Skjønnhet er likt fordelt på begge kjønn, men kvinner er mer kresne og nekter å legge godvilje når de ser etter aktuelle partnere. Enig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2011 #2 Del Skrevet 30. november 2011 Overhodet ikke enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Del Skrevet 30. november 2011 Overhodet ikke enig. Det var jo ikke et sjokk med usaklig svar fra deg. Kan du begrunne det du sier? Mener du seriøst at kvinner ser bedre ut enn menn? Hvordan går det opp? Det er flere menn med veltrente fine kropper enn det er kvinner med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 30. november 2011 #4 Del Skrevet 30. november 2011 Det var jo ikke et sjokk med usaklig svar fra deg. Kan du begrunne det du sier? Mener du seriøst at kvinner ser bedre ut enn menn? Hvordan går det opp? Det er flere menn med veltrente fine kropper enn det er kvinner med det. Det er jo fordi menn må trene og se bra ut for å ha sjans på kvinner. At de samtidig trøkker i seg anabole steroider og gjør seg sterile inngår i samme pakka. Men de fleste menn er ikke veltrente med fine kropper. Derimot er de dvaske og veike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 30. november 2011 #5 Del Skrevet 30. november 2011 Det var jo ikke et sjokk med usaklig svar fra deg. Kan du begrunne det du sier? Mener du seriøst at kvinner ser bedre ut enn menn? Hvordan går det opp? Det er flere menn med veltrente fine kropper enn det er kvinner med det. Nå ble jeg nysgjerrig. Mener du seriøst at det er flere menn med veltrente kropper enn kvinner? Kan du begrunne det du sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Del Skrevet 30. november 2011 Nå ble jeg nysgjerrig. Mener du seriøst at det er flere menn med veltrente kropper enn kvinner? Kan du begrunne det du sier? Det er bare min erfaring, sjef. og det jeg ser rundt meg. Ser langt fler menn med rak rygg rette stramme kropper, enn kvinner. Dette gjelder selvsagt i alderen 18-25 da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #7 Del Skrevet 30. november 2011 Menn er på sett og vis penere, for de klarer seg utmerket uten sminke. Jeg synes menn har en mye mer naturlig skjønnhet. Men jeg synes kvinnekroppen er penere, og en utrent kvinnekropp synes jeg er penere enn en utrent mannekropp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #8 Del Skrevet 30. november 2011 Det er jo fordi menn må trene og se bra ut for å ha sjans på kvinner. At de samtidig trøkker i seg anabole steroider og gjør seg sterile inngår i samme pakka. Men de fleste menn er ikke veltrente med fine kropper. Derimot er de dvaske og veike. Det gjelder kvinner også. Valker ser ikke bedre ut på kvinner, men vi menn er flinkere til å legge godvilje til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 30. november 2011 #9 Del Skrevet 30. november 2011 Det er bare min erfaring, sjef. og det jeg ser rundt meg. Ser langt fler menn med rak rygg rette stramme kropper, enn kvinner. Dette gjelder selvsagt i alderen 18-25 da. Det jeg får ut av svaret ditt er vel egentlig at du bor og jobber i et miljø der kvinnfoka er slitne og mannfolka er forfengelige. Bortsett fra de unge, som har litt mer likestilte krav til å ta vare på (osv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #10 Del Skrevet 30. november 2011 Det jeg får ut av svaret ditt er vel egentlig at du bor og jobber i et miljø der kvinnfoka er slitne og mannfolka er forfengelige. Bortsett fra de unge, som har litt mer likestilte krav til å ta vare på (osv...) Og det jeg får utav svaret ditt sjef, er at du nekter å innsette deg min virkelighet som er en hverdagslig realitet i de fleste tilfeller. Fra våre første leveår velger som regel de fleste gutter en idretslig retning og leker mye ute, og tar med seg disse vanene videre i livet. Jentene sitter ofte innte og skriver dagbøker de vet du og ser rosa-filmer med godteskåle i fanget. Nå må du skjerpe deg å se å bli enig så jeg kan få meg dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 30. november 2011 #11 Del Skrevet 30. november 2011 Og det jeg får utav svaret ditt sjef, er at du nekter å innsette deg min virkelighet som er en hverdagslig realitet i de fleste tilfeller. Fra våre første leveår velger som regel de fleste gutter en idretslig retning og leker mye ute, og tar med seg disse vanene videre i livet. Jentene sitter ofte innte og skriver dagbøker de vet du og ser rosa-filmer med godteskåle i fanget. Nå må du skjerpe deg å se å bli enig så jeg kan få meg dame. Da burde du slutte å file negler i det offentlige rom, Romeo! Får noen assosiasjoner som ikke er helt maskuline Men tenker jo seff at det ikke er den egentlige deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #12 Del Skrevet 30. november 2011 Da burde du slutte å file negler i det offentlige rom, Romeo! Får noen assosiasjoner som ikke er helt maskuline Men tenker jo seff at det ikke er den egentlige deg... Sjef da Av alt det andre jeg har sagt og gjort her inne, så er det kun filingen som gir femikladd assosiasjonene? Den rette kvinnen klarer å lokke ut kvinnen i mannen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2011 #13 Del Skrevet 30. november 2011 Det var jo ikke et sjokk med usaklig svar fra deg. Kan du begrunne det du sier? Mener du seriøst at kvinner ser bedre ut enn menn? Hvordan går det opp? Det er flere menn med veltrente fine kropper enn det er kvinner med det. Så du mener jeg generelt er usaklig? Kom gjerne med konkrete eksempler på min gjentatte usaklighet, så skal jeg ta det til etterretning. Jeg er uenig i at damer er mer kresne. Selv har jeg alltid lagt vekt på personlighet, sjarm og utstråling hos en mann. Trenger noen med litt mer substans enn bare et godt utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 30. november 2011 #14 Del Skrevet 30. november 2011 Sjef da Av alt det andre jeg har sagt og gjort her inne, så er det kun filingen som gir femikladd assosiasjonene? Den rette kvinnen klarer å lokke ut kvinnen i mannen Tenkte bare jeg skulle være grei med deg jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #15 Del Skrevet 30. november 2011 Tenkte bare jeg skulle være grei med deg jeg da... Da er det bedre å ta et lite ærend for meg ned til gullsmeden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #16 Del Skrevet 30. november 2011 Så du mener jeg generelt er usaklig? Kom gjerne med konkrete eksempler på min gjentatte usaklighet, så skal jeg ta det til etterretning. Jeg er uenig i at damer er mer kresne. Selv har jeg alltid lagt vekt på personlighet, sjarm og utstråling hos en mann. Trenger noen med litt mer substans enn bare et godt utseende. Det du mener å si er - du trenger mer substans i tillegg til et godt utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #17 Del Skrevet 30. november 2011 Skjønnhet er likt fordelt på begge kjønn, men kvinner er mer kresne og nekter å legge godvilje når de ser etter aktuelle partnere. Enig? Overhodet ikke enig. Det var jo ikke et sjokk med usaklig svar fra deg. Kan du begrunne det du sier? Mener du seriøst at kvinner ser bedre ut enn menn? Hvordan går det opp? Det er flere menn med veltrente fine kropper enn det er kvinner med det. Du er litt rar, da! Du kommer med en påstand, spør om folk er enige. Så svarer PH at hun ikke er enig. Hvorpå du hevder at dette er et "usaklig" svar! Hun er uenig med deg, skjønner du ikke det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #18 Del Skrevet 30. november 2011 Du er litt rar, da! Du kommer med en påstand, spør om folk er enige. Så svarer PH at hun ikke er enig. Hvorpå du hevder at dette er et "usaklig" svar! Hun er uenig med deg, skjønner du ikke det? Du trengte ikke sitere hovedinnlegget da jeg ikke har skrevet det. Jeg reagerte bare på at noen svarer uten å begrunne seg. Jeg tror også kvinner er mer kresne enn menn når det kommer til indre/ytre i partnervalg. Syns det er merkelig at kvinner selv ikke er enig i dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 30. november 2011 #19 Del Skrevet 30. november 2011 Da er det bedre å ta et lite ærend for meg ned til gullsmeden Kommer an på om du spør pent nok det da... først må jeg jo ha lyst til å gå til gullsmeden. Og siden jeg er dame så er jeg jo ikke så glad i å bevege meg, vet du, sitter mest inne med rosa dagbøker og såpeoperaer. Hardt liv det der, skal jeg si deg... må nok ha en kraftig motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2011 #20 Del Skrevet 30. november 2011 Det du mener å si er - du trenger mer substans i tillegg til et godt utseende. Hvis det var det jeg mente, hadde jeg sagt det. Synes det er usaklig av deg å tillegge meg meninger jeg ikke har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå