AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Del Skrevet 30. november 2011 Tenkte jeg skulle lage en julekalender til samboeren i år, men tida strakk ikke til, og jeg fant ikke på nok gaveideer Tenkte derfor at han skulle få en julestrømpe med litt forskjellig i på morgenen på julaften istedet. Noen som har tips til hva jeg kan putte oppi? Dette er de spinkle ideene jeg har så langt: - hårvoks - snus - sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felia Skrevet 30. november 2011 #2 Del Skrevet 30. november 2011 Tenkte jeg skulle lage en julekalender til samboeren i år, men tida strakk ikke til, og jeg fant ikke på nok gaveideer Tenkte derfor at han skulle få en julestrømpe med litt forskjellig i på morgenen på julaften istedet. Noen som har tips til hva jeg kan putte oppi? Dette er de spinkle ideene jeg har så langt: - hårvoks - snus - sjokolade favoritt bladet hans? Noe snop han liker godt? Vi pleier å kjøpe en presang vi pakker inn. Vi bestemmer beløpet selv. Deretter fyller vi det med snop vi vet den andre liker også et juleblad. Disse tegneseriebladene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 30. november 2011 #3 Del Skrevet 30. november 2011 Flaxlodd, et Vi Menn-blad eller FHM (eller Jakt & Fiske eller noe i den duren), en god og spesiell øl, favorittgodteriet hans, snus, nye boxere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #4 Del Skrevet 30. november 2011 Kinderegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2011 #5 Del Skrevet 19. desember 2011 Tenkte jeg skulle lage en julekalender til samboeren i år, men tida strakk ikke til, og jeg fant ikke på nok gaveideer Tenkte derfor at han skulle få en julestrømpe med litt forskjellig i på morgenen på julaften istedet. Noen som har tips til hva jeg kan putte oppi? Dette er de spinkle ideene jeg har så langt: - hårvoks - snus - sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå