Gå til innhold

Rehabilitering av Erik Schenken


Gjest AP-velger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg tror ikke det. Jeg tror de fleste føler at vi bør være ferdige med denne saken nå.

Og hva mener du konklusjonen skal være å denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Kristin Halvorsen, og de andre politikerne som beskyldte han får å være rasist, bør si unnskyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AP-velger

Jeg mener Kristin Halvorsen, og de andre politikerne som beskyldte han får å være rasist, bør si unnskyld.

OFFENTLIG!!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OFFENTLIG!!!!!

Ja offentlig, og ikke bare politikkerene men pressen og den forulykkede i parken som og var ute å rasiststemplet og hans kone. Hele kostebinderiet burde egentlig ta seg selv i nakken å innse at de ikke kan ødelegge en manns liv for å få inn et politisk poeng.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja offentlig, og ikke bare politikkerene men pressen og den forulykkede i parken som og var ute å rasiststemplet og hans kone. Hele kostebinderiet burde egentlig ta seg selv i nakken å innse at de ikke kan ødelegge en manns liv for å få inn et politisk poeng.

Den forulykkede, Ali Farah, og ambulansesjåføren har pratet ut om saken, og har tilgitt hverandre. (36:02)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja offentlig, og ikke bare politikkerene men pressen og den forulykkede i parken som og var ute å rasiststemplet og hans kone. Hele kostebinderiet burde egentlig ta seg selv i nakken å innse at de ikke kan ødelegge en manns liv for å få inn et politisk poeng.

Bør svigerfaren til Ali Farah, som er en kjent NRK profil, komme på banen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør svigerfaren til Ali Farah, som er en kjent NRK profil, komme på banen også?

Har han vært ute å rasiststempla Erik Schenken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært ute å rasiststempla Erik Schenken ?

Hvorfor tror du saken fikk kampanjepreg i ukevis om ikke for svigerfaren i NRK? Samme grunn som "Amalie" den ulovlige innvandreren fra Russland naturligvis som også hadde nære kontakter i media (kjæreste med Klassekampen-journalist). Journalister beskytter hverandre og driver aktivisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du saken fikk kampanjepreg i ukevis om ikke for svigerfaren i NRK? Samme grunn som "Amalie" den ulovlige innvandreren fra Russland naturligvis som også hadde nære kontakter i media (kjæreste med Klassekampen-journalist). Journalister beskytter hverandre og driver aktivisme.

Dersom det er fakta ( og jeg sier ikke det er det ) så er det nok mye vanskeligere å bevise og følgelig og vanskeligere å be en mann som ikke offentlig har beskyldt schenken( skrives det sånn , ligner på shengen jo ) for noe om å be om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han trukket tilbake denne her da ?

http://www.nytid.no/meninger/artikler/20081009/kronikk_slik_jeg_ser_det/

Det må være noe av det dummeste som er kommet på trykk i norske aviser .

Ali Farah skrev kronikken i Ny Tid (09.10.2008)før han hadde den forsonende samtalen med Schenken (04.12.2008). Så jeg regner med at Fahra fikk en annen oppfatning av saken etterhvert. Farah er tross alt det største offeret, det sier Scenken også. Jeg har sympati for Farah. Det er Kristin Halvorsen, og andre politikere som kom med rasismebeskyldninger, som bør be om unnskyldning. Og ja, det bør skje offentlig.

Aftenposten og Nrk mener jeg har gitt han en oppreisning ved å fortelle hva som virkelig skjedde i Sofienbergparken den ettermiddagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ali Farah skrev kronikken i Ny Tid (09.10.2008)før han hadde den forsonende samtalen med Schenken (04.12.2008). Så jeg regner med at Fahra fikk en annen oppfatning av saken etterhvert. Farah er tross alt det største offeret, det sier Scenken også. Jeg har sympati for Farah. Det er Kristin Halvorsen, og andre politikere som kom med rasismebeskyldninger, som bør be om unnskyldning. Og ja, det bør skje offentlig.

Aftenposten og Nrk mener jeg har gitt han en oppreisning ved å fortelle hva som virkelig skjedde i Sofienbergparken den ettermiddagen.

Jeg har sympat med Ali Farah med hensyn til hva som hendte ham i parken og på sykehuset, jeg har ikke sympati med hans handlinger i etterkant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sympat med Ali Farah med hensyn til hva som hendte ham i parken og på sykehuset, jeg har ikke sympati med hans handlinger i etterkant.

Husk at han var for syk til å få med seg hva som skjedde. Han har blitt fortalt av andre at han ble utsatt for rasisme. Ikke rart han reagerte negativt på det. Da han etterhvert fikk innsikt i hva som virkelig hadde skjedd ba han Schenken om unnskyldning. Kronikken var ikke helt god, men jeg synes han totalt sett har opptrått på god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at han var for syk til å få med seg hva som skjedde. Han har blitt fortalt av andre at han ble utsatt for rasisme. Ikke rart han reagerte negativt på det. Da han etterhvert fikk innsikt i hva som virkelig hadde skjedd ba han Schenken om unnskyldning. Kronikken var ikke helt god, men jeg synes han totalt sett har opptrått på god måte.

"ikke helt god" haha. Understatement of the year.

Når det gjelder NRK. De hadde kampanjejournalistikk i ukevis om dette i beste sendetid, og så er de tilgitt ved å sende en dokumentar på 2.prioritetskanalen sin som forteller sannheten? De burde i det minste drive kampanjejournalistikk i en god stund fremover for å belyse hva rasismeheksejakt fører til, og sette rasist-anklagerne i gapestokken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...