Gå til innhold

Gave til svigers?


Gjest shirelle

Anbefalte innlegg

Gjest shirelle

Jeg har ikke et kjempegodt forhold til foreldrene til kjæresten min. Har bare møtt de 2 ganger, siden de bor langt unna.

Den første jula jeg var sammen med kjæresten (i fjor) fikk jeg en gave av foreldrene hans. Jeg ga ikke de noe. Kjæresten min fikk gave av mine foreldre, men han ga ikke de noe heller. Han har møtt de veldig mange ganger og de har et godt forhold.

Uansett, jeg lurer på om jeg skal gi de gave i år? Foreventer ikke å få noe fra de, håper ikke jeg gjør det heller.

Men kanskje de får et bedre inntrykk av meg hvis jeg gir de julegave i år? :gjeiper: Haha.

Hvordan gjør dere det med julegave til svigers, dere som ikke har noe godt forhold til de?

edit:fjerna litt tekst.

Endret av shirelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shirelle

Hvorfor ikke få kjæresten din til å fikse en liten ting til dem? Tanken som teller.

Ja, men siden jeg har så dårlig forhold til dem synes jeg det blir så rart og påtatt å gi dem julegave.. :/ Men jeg burde kanskje gjøre det. Vet ikke hva kjæresten min har tenkt å gi dem, men kanskje jeg bare skal få han til å skrive mitt navn og på gaven han skal gi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bare kjæresten din skrive på deg på pakken han kjøper til foreldrene sine da? Altstå; "fra A og B"?

Selv kjøper jeg ikke gave til nåværende svigers.. Det er ikke mitt "problem", det får typen ta seg av. Han kjøper ikke til min mor heller og det synes jeg er helt naturlig.

Tror det er mer vanlig at svigers kjøper gaver til svigersønn/datter enn omvendt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver på navnet til kjæresten min på gaver til min familie og han gjør det samme til sin! Så alle gavene er fra oss begge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest shirelle

Kan ikke bare kjæresten din skrive på deg på pakken han kjøper til foreldrene sine da? Altstå; "fra A og B"?

Selv kjøper jeg ikke gave til nåværende svigers.. Det er ikke mitt "problem", det får typen ta seg av. Han kjøper ikke til min mor heller og det synes jeg er helt naturlig.

Tror det er mer vanlig at svigers kjøper gaver til svigersønn/datter enn omvendt?!

Ja, mine foreldre gir gave til kjæresten min, men han kommer ikke til å gi de noen gave heller liksom. :gjeiper: Så tenker jeg enten lar være å kjøpe gave, eller skriver mitt navn på pakken kjæresten min skal gi til dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...