Gå til innhold

Venninnegave til kr. 10,-


Nay

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få en gave til kun ti kroner i disse dager? Hadde vært gøy å høre noen forslag! Trenger en "downsized" julepresang til en venninne.

Jeg kan jo begynne: Sjokolade :jepp:

Endret av Nay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen lys med ett fint bånd rundt - og et håndlaget kort hvor du skriver en liten hilsen? :)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde brente mandler. Enten i hjemmelagd kremmerhus av noe du har eller i et brukt syltetøyglass med bånd rundt lokket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjemmelagede karameller. Inneholder vel fløte, sukker og litt sirup. Du burde få en del karameller med ingredienser på totalt 10 kr + noen strømugifter knyttet til laging av karameller og oppvask etterpå + innpakning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi henne gavekort på en tjeneste og samtidig legge ved en sjokolade?

Jeg foreslår at du gir henne et kort med tilbud om en gratis husvask og pakker det pent inn sammen med en sjokolade.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bare la være når det er snakk om ti kroner? For noe tull.

...og der avsluttes denne diskusjonen. Takk til dere som kom med gøyale tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få komme med flere tips likevel? :)

- Porselen kjøpt på loppemarked (dersom venninnen ikke er nazi på at alt hun har i hus skal være i samme serie, vel å merke). Tekopper og serveringsfat/skåler er ofte billigst, og man trenger ikke hele sett av sånt.

- Strikk sokker eller votter eller lue eller mobiletui av restegarn du har liggende (eller som bestemor/svigermor/mor har liggende og ikke kommer til å bruke). Litt tid tar det jo, men strikke kan man gjøre mens man gjør andre ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare la være når det er snakk om ti kroner? For noe tull.

Jeg synes det er en morsomme idè å bare handle for 10 kroner. Det er ikke mye penger, derfor setter det mye høyere krav til kreativitet. Og det er ikke noe jeg setter mer pris på enn en gjennomtenkt gave :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gi henne en 10'er :) Det er jo nyttig å ha når hun skal ta helgahandelen (til vogna).

Ellers støtter jeg forslagene om å kjøpe noe på EBAY, der kan du finne masse fine smykker, armbånd, øredobber etc. til rundt en tier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om noen som kjører konkurranser i vennegjengen på å finne den rareste/morsomste/mest kreative o.l gaven til max 20kr! Synes sånt er gøy, jeg!;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Søstrene Grene, jeg har bl.a. kjøpt alt fra vaser til kubbelys til sjal der til rundt en tier. Kubbelysene deres er kjempegode, varer lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Jeg vet om noen som kjører konkurranser i vennegjengen på å finne den rareste/morsomste/mest kreative o.l gaven til max 20kr! Synes sånt er gøy, jeg!;)

Så morsom idè :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...