AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har vært utenlands en stund, og der fant jeg noen fantastiske tamponer. De hadde et slags nett på toppen, som gjorde at blodet ikke kom forbi på siden av tampongen, noe jeg har vært plaget av ved bruk av tampong. Er det noen som vet om det finnes noe sånt i Norge? Jeg har nemlig ikke funnet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aphelion Skrevet 29. november 2011 #2 Del Skrevet 29. november 2011 Ville overrasket meg stort, de har ingen gøye produkter i Norge.. Synes heller du skal teste ut menskopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #3 Del Skrevet 29. november 2011 Menskopp i kollektiv med felleskjøkken er dessverre ikke aktuelt å teste. *Se for seg å stå på kjøkkenet ved gryta med menskopp i å svare på hva man lager* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aphelion Skrevet 29. november 2011 #4 Del Skrevet 29. november 2011 Du kan rense den i sprit også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #5 Del Skrevet 29. november 2011 Hm, kanskje jeg må bevege meg inn i menskopptråden igjen Jeg trodde man måtte koke den med jevne mellomrom jeg!? Uansett vil jeg helst ha tilbake tampongene mine, typisk det at jeg endelig klarer å finne en type tamponger som sikrer mot lekkasjer, også finnes de ikke i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aphelion Skrevet 29. november 2011 #6 Del Skrevet 29. november 2011 Joda, jeg koker min, men man kan rense den med sprit også Kanskje du kan bestille supertampongene på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå