Gå til innhold

GRAVID?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

først og fremst vet jeg at dere ikke kan fortelle meg om jeg er gravid eller ikke. det er det bare en graviditetstest som kan fortelle meg. men visste ikke hva jeg skulle bruke som emnetittel.

i helgen så kjøpte jeg meg sjokomelk. den sjokolademelken som heter sjokomelk som er fra tine.. jeg elsker egentlig sjokolademelk, synes det er så godt! men når jeg drakk det i helgen så måtte jeg holde meg foran nesa for ellers brakk jeg meg nesten av lukten av sjokolademelken! synes det lukta baby tiss eller noe.. så klarte rett og slett ikke å drikke sjokomelken. den hadde ikke gått ut på dato og nei jeg hadde ikke en baby i nærheten engang.. før synes jeg ikke sjokolademelk lukta noe så synes det var rart! :klaske:

sjangsen for at jeg kan være gravid den er der, men jeg tror ikke at jeg er det! men over til spørsmålet mitt - kan luktesansen gå helt på bærtur når man er gravid? altså føle at ting lukter dritt, når det egentlig ikke gjør det. f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt mange historier om lukte- og smakssanser på bærtur under graviditeten i hvert fall, men om det er noe i det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mange historier om lukte- og smakssanser på bærtur under graviditeten i hvert fall, men om det er noe i det vet jeg ikke.

hmm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at lukt og smaksans kan ende helt på bærtur når man er gravid, men det starter som regel ikke før i tredje eller fjerde måned, så den melka du hadde var nok dårlig pga ettellerannet. Trenger ikke nødvendigvis å være over dato eller hull i pakningen for at noe skal bli skjemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

da jeg var gravid, klarte jeg ikke å drikke pepsi max. noe jeg liker, men regnet med at det var fordi det ikke er bra stoffer i. ble så kvalm av det at jeg måtte slutte.. så kan jo hende. i tillegg var jeg konstant utmattet, hadde morgenkvalme osv. 2.gang fikk jeg spysjuken og klarte ikke å holde mat nede på flere dager. lukten plaget meg aldri tror jeg. men er visse ting man ikke vil spise/drikke :) røyk og alkohol var helt utelukket. ville ikke nærme meg det for 10 mil hehehe. jeg mistet ikke mensen før ute i uke 8, så du burde ta en test.

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg testet positivt, syntes jeg at jeg kjente kattepiss over alt. Veldig sært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...