Gå til innhold

spiser når jeg kjeder meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har 5 eksamener de neste to ukene, og fagene jeg leser på er utrolig kjedelige og tørre (blir bedre neste år). Problemet er at jeg spiser hele tiden! Føler jeg MÅ ha noe i munnen for å kunne lese, og når jeg gjør oppgaver trenger jeg å ha noe å tygge på.. Dette blir jo etterhvert mange kcal, selv om det skulle være frukt.. Blir frustrert og lei meg når jeg tenker på hvor mye jeg putter i meg, og siden det blir mindre tid til trening er det bare deprimerende.. råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på at dette berre gjeld dei to neste vekene, og såleis ikkje har så mykje å seie i det lange løp. Eg kjenner meg veldig igjen i dette, og trur det er ganske vanleg. Så du er ikkje åleine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5 eksamener de neste to ukene, og fagene jeg leser på er utrolig kjedelige og tørre (blir bedre neste år). Problemet er at jeg spiser hele tiden! Føler jeg MÅ ha noe i munnen for å kunne lese, og når jeg gjør oppgaver trenger jeg å ha noe å tygge på.. Dette blir jo etterhvert mange kcal, selv om det skulle være frukt.. Blir frustrert og lei meg når jeg tenker på hvor mye jeg putter i meg, og siden det blir mindre tid til trening er det bare deprimerende.. råd?

Det er jo akkurat sånn som det er til meg og! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Jeg er helt lik, men jeg mister lyst på "ordentlig" mat (middag osv.) og har bare lyst på godteri :sjenert: I det siste har jeg bare hatt Rett i koppen-kakao hjemme og må si jeg egentlig er utrolig sulten :fnise: Er DETTE normalt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg og alle mine medstudenter det og, så tror nok det er veldig normalt i eksamenstiden.

Jeg har det uten at det er eksamenstid..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Råd til ts: gå en halvtimes tur før/etter frokost før skrivestart :) Det har du tid til, dessuten er det sunt å lufte hodet litt i disse eksamenstider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...