AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Del Skrevet 29. november 2011 Det er vanskelig å kjøpe gave til broren min i år, så jeg tenkte å gi en eske med litt av hvert oppi. Har dere noen forslag til hva jeg kan ha med? Han er 23 år gammel Han har masse penger, og kjøper alltid det han vil ha. Han har derfor ingen gaveønsker. Foreløpig har jeg dette: -snus -noen flaxlodd -t-skjorte/genser -melkesjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #2 Del Skrevet 29. november 2011 Abonnement på FHM. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blikkboks Skrevet 29. november 2011 #3 Del Skrevet 29. november 2011 Mange morosame og ein del praktiske ting på coolstuff.no. Om han er ein som rotar vekk nøklar/lommebok kan kanskje ein nøkkelfinner vere noko? Elles, ein dvd/cd, ei god bok, ullsokkar, hanskar, vinopptrekker, jaktkniv... masse å velge i ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 29. november 2011 #4 Del Skrevet 29. november 2011 Tegneseriebok (pondus, M, kollektivet, nemi, el.l). Deo. Dusjsåpe. Parfyme. Noe godt å drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #5 Del Skrevet 30. november 2011 En moleskine notatbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 30. november 2011 #6 Del Skrevet 30. november 2011 Eit spill om han har ein konsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 30. november 2011 #7 Del Skrevet 30. november 2011 kaffe eller te. en sånn bitteliten flaske med alkohol... sokker..? skal faktisk gjøre det samme selv... men har ikke begynt å kjøpe ting enda... vanskelig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #8 Del Skrevet 30. november 2011 Gavekort på kinobilletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå