KriiZzY Skrevet 28. november 2011 #1 Del Skrevet 28. november 2011 Har fjernet fire fløflekker og fikk beskjed om å vente 3 uker før jeg fikk fjernet stingene. Syns dette var veldig lenge, så hva er deres erfrainger? Har hørt at folk fjerner de etter 2 uker?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 28. november 2011 #2 Del Skrevet 28. november 2011 Ti dager fikk jeg beskjed om. Kanskje det kan komme ann på hvor på kroppen føflekken satt og hvor stor den var? Tre uker er jo lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KriiZzY Skrevet 28. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 28. november 2011 To av de sitter på magen (ene på siden og andre rett over navelen), mens de to andre sitter på nede ved korsryggen på siden og siste er oppe ved bhstroppen på andre siden 3 uker er veldig lenge ja! holder på å klikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Ulik praksis da, tydeligvis. Jeg fjernet nemlig selv en på magen, men fikk som sagt beskjed om ti uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #5 Del Skrevet 28. november 2011 Hvorfor holder du på å klikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå