Gå til innhold

HJELP!

Syden

Anbefalte innlegg

jeg spurte min pappa, hva han ønsket seg i julegave, og da svarte han at han ikke ville si noe, men at han heller ville at det skulle være en overraskelse av d han fikk.. så der er problemet, har noen noe tips til hva man kan finne på til en far?

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å gi tips uten litt mer info...

Hvor gammel er du og hvor mye sånn ca. har du tenkt å bruke? Hva er far din interessert i? Er det noe han mangler til huset?

Er han interessert i matlaging og "har alt" så har han kanskje ikke saus-thermos.. De har en fin en i rustfritt stål på Jernia. Har du barn selv, så kanskje et bilde av barna? De har 50% tilbud på lerret hos fotoknudsen nå, kan få printet et bilde i 30x40cm for 199kr... Har du ikke barn men kanskje noen søsken så gå sammen, ta et bilde og få printet? Kanskje dere kan stille dere opp som på et kjent barnebilde dere har sammen?

(Jeg og mine tre søsken gjorde det for to år siden. Vi gjenskapte et bilde våre foreldre har på stas i stua. Det tok LITT tid å finne matrosdress til en 22årig gutt, men hurra for marinen og utlånt uniform.. stor humor og veldig populært)

Noe du kan lage selv? Male/tegne/bygge noe?

Slips?

Ullsokker og ullundertøy? Greit for friluftsmenn og skogsarbeidere. :)

Fiskeutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gitt ei flaske god rødvin du vet han liker, jeg, hvis ikke det er noe spesielt han ønsker seg eller trenger.. Faller alltid i smak hos min pappa hvertfall :) Kanskje ikke så mye, men tanken som teller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje sært ut, men eg gir nesten alltid pappa ei pølse.. :P Type hjortepølse, elgpølse, rødvinspølse etc.. Han har alt mulig mellom himmel og jord, så noko som kan etast eller drikkast er eit sikkert kort. Viss du veit om noko godt han er skikkelig glad i, kan du jo lage ei ganske flott gåve ut av små ting, som t.d. ei flaske vin, god kaffi, etc! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye du vil bruke. Kjøp en opplevelse, feks ta han med på standup kveld. Det er ofte billig og kjempehysterisk morsomt når det er open mic night, eller mer "ukjente" komikere. Vet at i Bergen og Oslo er det bra med standup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje sært ut, men eg gir nesten alltid pappa ei pølse.. :P Type hjortepølse, elgpølse, rødvinspølse etc.. Han har alt mulig mellom himmel og jord, så noko som kan etast eller drikkast er eit sikkert kort. Viss du veit om noko godt han er skikkelig glad i, kan du jo lage ei ganske flott gåve ut av små ting, som t.d. ei flaske vin, god kaffi, etc! :)

Jeg har fått fårepølse av mamma flere år. Hun syns jeg er rar, men jeg elsker det, og er absolutt en av de aller beste presangene å få. Way to go tøisestad !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umulig å gi tips uten litt mer info...

Hvor gammel er du og hvor mye sånn ca. har du tenkt å bruke? Hva er far din interessert i? Er det noe han mangler til huset?

Er han interessert i matlaging og "har alt" så har han kanskje ikke saus-thermos.. De har en fin en i rustfritt stål på Jernia. Har du barn selv, så kanskje et bilde av barna? De har 50% tilbud på lerret hos fotoknudsen nå, kan få printet et bilde i 30x40cm for 199kr... Har du ikke barn men kanskje noen søsken så gå sammen, ta et bilde og få printet? Kanskje dere kan stille dere opp som på et kjent barnebilde dere har sammen?

(Jeg og mine tre søsken gjorde det for to år siden. Vi gjenskapte et bilde våre foreldre har på stas i stua. Det tok LITT tid å finne matrosdress til en 22årig gutt, men hurra for marinen og utlånt uniform.. stor humor og veldig populært)

Noe du kan lage selv? Male/tegne/bygge noe?

Slips?

Ullsokker og ullundertøy? Greit for friluftsmenn og skogsarbeidere. :)

Fiskeutstyr?

Haha, morsomt! Jeg har blant annet kjøpt min far en saustermos i år :jepp: Han er umulig å kjøpe gave til, men har kommet godt i gang i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenalår? Cognac? Cognacglass? Kurv med litt eksklusiv mat han liker? Dyrt etterbarberingsvann? Stilig toalettveske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...