Gå til innhold

Når blir det ekkelt?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 27 og i lag med en fantastisk fyr på 58 på det 3. året nå. Alderen våres er faktisk klisje aktig bare et tall. Det er svært sjelden vi tenker over det, fordi vi har det så utrolig godt i lag og klikker på alle områder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli en annen tråd, Domino.

Mental alder er så subjektivt at jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang..

Nettopp det jeg ville frem til.

Men jeg lurer på en ting, er det alderen 28-35 år hos gutter som er den optimale alderen? Ikke for ung hos de yngre pikene, perfekt for de fleste jevnaldrende og ikke for ung for de eldre cougarene. Eller er jeg helt på viddene?

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Synes det begynner å bli litt mye hvis det er 10 års forskjell eller mer. En mann som kunne ha vært faren min kunne jeg aldri ha gått til sengs med. Æsj!

Fåreløpig har jeg ikke vært interessert i noen gutter som har vært yngre enn meg heller. Akkurat nå ser det ut som jeg foretrekker menn ifra alderen 26 + ^^ Trenger en litt voksen mann. Ikke en guttunge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det jeg ville frem til.

Men jeg lurer på en ting, er det alderen 28-35 år hos gutter som er den optimale alderen? Ikke for ung hos de yngre pikene, perfekt for de fleste jevnaldrende og ikke for ung for de eldre cougarene. Eller er jeg helt på viddene?

-Domino

Nei, for gammel for denne "yngre piken." Har ikke noe problem med det i teorien, men jeg har aldri vært tiltrukket av noen som var eldre enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 21 og hadde sex med en på 15. Og eldste fyren var 51, da var jeg 20. Liker at de er over seksuelle lavalder, (drittungen på 15 sa han var 17), og maks 55. De må se bra ut om det skal være aktuelt! Deilige, gifte menn i 50årene er rawr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SweetThing

Høyeste jeg har hatt sex med er 21, altså ett år eldre enn meg. Aldri hatt sex med noen som er yngre enn meg.

Har mer og mer fått smaken for eldre menn, men går ikke lenger enn max 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22. Hadde sex med en fyr engang, fikk etterpå vite han var 31! Det syntes jeg var ekkelt. Synes det er for gammelt. Har heller aldri hatt sex med noen som er yngre enn meg. Men har en liten fantasi med å ha sex med en søt og uskyldig på 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo mye an på situasjonen, men jeg tror jeg ville takket pent nei til en mann på 50 og derom(er 19). :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største aldersforskjellen oppover er 4 år da jeg var 19, aldersforskjellen nedover var 17 da jeg var 44. Eldste mann jeg har hatt sex med er 48 og da var jeg 46. Grensen min oppover stopper ved 50, har aldri vært så interessert i menn som er eldre enn meg. Liker yngre menn men ikke mer enn 10 års forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med en som var 11 år eldre enn meg en gang, da var jeg 20... Men har ikke vært med noen som er eldre enn 30 før! Tror ikke jeg hadde brydd meg om 10 års alderforskjell, men over det så føles det litt ekkelt. Ihvertfall inne i hodet mitt... Kan jo ikke svare for hva jeg føler hvis jeg møtte noen som var 15 år eldre enn meg, og jeg likte ham! Kjærlighet har ingen alder blir det sagt, og det tror jeg faktisk på...

Men en ting er helt sikkert, å være 20 år og gifte seg/være sammen med en på over 80!! Det er syyykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jente / dame på 24. Har aldri vært tenkt, så mye på alderen.

Men hatt noen kjærester på min egen alder.

Så begynte jeg i ny jobb, og der var sjefen rimelig koselig, men i 50-åra.

Tenkte jo ikke på han som noe annet enn en koselig sjef.

Han "presset" seg ikke noe på heller.

Bare var koselig, også når jeg gjorde noen feil.

"Hvis du ikke gjør noen feil, så gjør du ikke så mye".

Han pleide så sette seg ned hos alle i kantinen.

Noen ganger hos de nyansatte polakkene. Neste gang ved et annet bord.

En gang ved bordet jeg satt. Snakket om det meste. Gikk så lett.

Tenkte ikke på at han var over dobbelt så gammel seom meg.

Eldre enn faren min.

Ble litt gira jeg. Hørte han var ugift. Og jeg hadde ingen kjæreste jeg heller.

Ble gira på å kjenne han mer, og lørdag formiddag traff jeg han mens jeg shoppet.

Det ble til at vi tok middag sammen.

Pratet om det meste. Følte at vi var helt på bølgelengde. Han var mye mer voksen

enn noen jeg hadde vært sammen med før.

Så kjørte han meg hjem. Ikke noe mer.

Hva nå da?

Så ringte han meg søndag formiddag, og lurte på om jeg ville være med å spasere en tur.

Ble middag igjen. Fortsatt ikke noe mer.

Traff han på jobb igjen på mandag. Før jeg klarte å bli litt flau, sier han.

"Koselig å gå tur med deg i går. Livskvaliteten min opp 20%".

Beste kompliment jeg noen gang har fått.

Nå triller vi barnevogn, og gjett om venninnene mine er misunnelige på meg.

En av dem har også fått seg en "old boy".

Far min er 2 år yngre, men også han koser seg, når han ser hvor lykkelig jeg er.

Er da "coolt å ha svigerfar på min egen alder" sier mannen min, og nå ler ingen lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kommer ikke unna at unge jenter og gutter enda mangler evne til langsiktig konsekvenstenkning og refleksjon. Dette er noe man begynner å utvikle i 20 årene og bruker resten av livet på å lære seg.

Man kommer heller ikke unna at de unge jenter og gutter som er mest opptatt av å virke modne for alderen, er de som gjerne er aller mest umodne og trenger noen til å la dem være unge.

Når jeg var under 20 stusset jeg på de eldre som flørtet med meg, jeg kunne ikke begripe hva fornuftig en voksen mann kunne få ut av en 20 åring rent mentalt. Så jeg gav klar beskjed om at vi nok ikke hadde noe til felles, og at en voksen mann burde være oppegående nok til å se den begrensningen.

Det handler ikke om grisete menn og uskyldige jenteofre, men at endel unge søker bekreftelse på måter de selv ikke innser før de er eldre. Og jeg som voksen burde være oppegående nok til å skjønne det og sette et par grenser. Jeg skjønte det selv når jeg var ung, men ikke alle gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er greit at 16 har sex med voksne menn/kvinner eller mye eldre gutter/jenter. Det har noe med å at maktbalansen er skjeiv, og det er lett for en ung person å være med på ting som vedkommende ikke egentlig er moden for. Menn på 30 kan lett si at "kjæresten min på 16 er jo såååå moden at det er greit"..... Det er ikke greit. Har man modnet i tanker og holdninger og følelsesmessig, så er mann også blitt voksen, det skjer ikke når man er 16, 17, 18 osv....

Når det gjelder voksne mennesker er det greit med sex på tvers av aldersgruppene. Samfunnet har fordommer mot dette, og skal innrømme at jeg syns det er litt spesielt når en 70 åring puler en 30 åring. Men hey, flott det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 :babysmokk:

Kunne nok aldri ha ligget med noen over 30.

Edit: Grensa går akkurat der fordi jeg syns menn over 30 er mye mer mentalt voksne enn meg, derfor blir det bare ekkelt. Dessuten ser de jo mye eldre ut, og jeg tror ikke jeg kunne tent på en så "gammel" mann. Gutter/menn i 20-årene er fremdeles unge, men når man går over 30 så blir det for gammelt for meg.

Jeg tror aldri jeg kunne ligget med en yngre gutt. Jeg har aldri siklet på noen som er yngre enn meg, men jeg sier ikke at det er umulig. Når jeg bare er 17, så begrenser det jo seg uansett :eeeh:

Som jeg skulle ha skrevet det selv. Er 17, snart 18.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nok alltid hatt mindre slingringsmonn enn mange andre her, men har syntes at når det begynner å nærme seg mer enn 10 år eldre, begynner det å bli rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg bare 18-19 år, men jeg vet at jeg ikke kunne hatt sex med noen som er mer enn 10 år eldre, altså ingen eldre enn rundt 30. Nå spørs det jo litt på personlighet, mental alder og ikke minst fysisk form, også da (om han ser ut som er 20, men er 30)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

For meg går grensen på 15 år oppover og tre år nedover. Jeg er 21. Min nåværende er 33, og jeg har aldri hatt det bedre :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var 41 og jeg var 18. Syntes han ble litt vel gammel, men er nå i et forhold med en på 31, og er selv 20 og dette er ikke noe problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...