Gå til innhold

Når blir det ekkelt?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

I dagens liberale samfunn virker det jo som at det er fritt fram og ingen problemer med at folk i ulike aldre hopper til sengs sammen.

Men hvor går grensa for deg? Hvor stor aldersforskjell er ekkelt eller sykt for deg? Og hvorfor tror du at grensa di går akkurat der? Utseendemessige faktorer eller andre ting?

Og hvem er den eldste/yngste du har hatt sex med ift din egen alder på daværende tidspunkt?

Selv hadde jeg sex med en på 47 da jeg var 19. :)

Også vil jeg helst at folk skal forholde seg til aldre over seksuell lavalder.

Endret av Wanted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeeel, jeg synes det er litt vanskelig å svare på. Som jeg nettopp skrev i en annen tråd er jeg selv 21 og har hatt sex noen ganger med en på 38. Det er den beste sexen jeg noen gang har hatt, i tillegg har jeg klart å forelske meg (faen heller...). Jeg vet ikke hvor mye mer eldre han måtte ha vært for at det skulle blitt "ekkelt". Klinte med en kar nærmere 50 en gang (TROR han var det ihvertfall), han ville ha sex, men noe inni meg sa bare "off, æsj, nei, han er for gammel", så da ble det bare med kyssinga.

Såå, det blir vel kanskje litt for sykt for meg når han nærmer seg 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Nå som jeg er forholdsvis voksen så syns jeg det er sykt når ungdom under 20 driver med voksne menn på 30+, men samtidig så drev jeg med menn på både 30, 40 og 50 da jeg var 16-20 så kaster stein i glasshus nå.

Har aldri vært med noen yngre enn meg selv så der har jeg ikke mye erfaring.

Nå som er jeg 26 så vil jeg påstå jeg er moden nok til å kunne bestemme alderen på partneren min selv, har vi noe til felles og personlighetene våre går over ens så har jeg ingen grense oppover, men ville ikke blitt sammen med noen yngre enn 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 og har hatt sex kun èn gang, og da med en kjekkas på 28 :briller:

Synes kanskje det blir ekkelt når vedkommende er eldre enn faren eller moren din? Altså, hadde jeg, 18, hatt sex med en 60-åring (faren min er 57) så hadde vel det vært litt creepy? Eller så teker jeg at alder egentlig ikke skal komme i veien hvis man trives med hverandre, og det er mange kjekkaser jeg kunne tenkt å ha meg med som er både dobbelt så gammel som meg og mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

One thing I love about 19 year olds-

I keep getting older, they stay the same age.

Endret av Adonis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Nå som jeg er forholdsvis voksen så syns jeg det er sykt når ungdom under 20 driver med voksne menn på 30+, men samtidig så drev jeg med menn på både 30, 40 og 50 da jeg var 16-20 så kaster stein i glasshus nå.

Og det er vel strengt tatt kjernen i "problemstillingen" her?

På generelt grunnlag så dømmes slike relasjoner nord og ned (et svin av en mannsgris som utnytter uskyldige jenteoffer).

På det personlig erfarte plan så får pipen gjerne en annen lyd men den er ikke Dagbladet eller andre opinionsdannere spesielt interessert i.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 23, trur grensa mi blir mannfolk på 35 år :) men dette kan jo også endre seg etterhvert som jeg blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er 19, og har et forhold til en på 43. Nå er ikke dette et kjæresteforhold, men et BDSMforhold. Kanskje noe annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med andres aldersforskjell så lenge begge er voksne, men jeg legger nok litt ekstra merke til paret hvis de ser ut som om de er fra forskjellige generasjoner.

Jeg har aldri vært tiltrukket av eldre menn. Hadde sex med en på 18 da jeg var 20. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg har aldri vært borti noe drastiske alderforskjeller verken opp eller ned, men jeg kunne gjeeeeerne tenkt meg et par morroheter med en god del eldre kar :jepp:

i førsteklasse på vgs, var jeg sammen med en i 10. klasse :ler:

jeg har en veldig overbeskyttende storebror, så alle gutter/menn over hans alder blir kasta på hue og ræva vekk :sukk: og jeg klarer heller ikke legge skjul på dem.. men nå har han flytta lenger vekk fra meg, og vi ser hverandre ikke like ofte lenger :lur:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bomullsdott

Jeg er 17 :babysmokk:

Kunne nok aldri ha ligget med noen over 30.

Edit: Grensa går akkurat der fordi jeg syns menn over 30 er mye mer mentalt voksne enn meg, derfor blir det bare ekkelt. Dessuten ser de jo mye eldre ut, og jeg tror ikke jeg kunne tent på en så "gammel" mann. Gutter/menn i 20-årene er fremdeles unge, men når man går over 30 så blir det for gammelt for meg.

Jeg tror aldri jeg kunne ligget med en yngre gutt. Jeg har aldri siklet på noen som er yngre enn meg, men jeg sier ikke at det er umulig. Når jeg bare er 17, så begrenser det jo seg uansett :eeeh:

Endret av Bomullsdott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det er vel strengt tatt kjernen i "problemstillingen" her?

Jeg skal fortelle deg problemstilling jeg, det er når du blir 90 og skal slenge noe smårips på 60 år og 120 kg opp i senga, og kjenner at det hogger til i ryggen og låser seg. Da får du problemstilling.

Endret av I Grosny
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var jeg fast bestemt på at jeg aldri noen sinne kunne ha sex med en som var eldre enn broren min (åtte år i forskjell). Men så har jeg møtt menn som har vært godt over 10 år eldre enn meg, men har ikke tenkt over dette i det hele tatt. Har bare likt de for de mennene de er. Eldste jeg hadde sex med var 33, jeg er 20. Nå er jeg betatt av en på 40! Må innrømme at det begynner å bli noe jeg tenker over nå som det er snakk om dobbelt så gammel som meg. Men vil ikke la det hindre meg :)

Har lært at det ikke er noen vits i å sette en aldersgrense!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og svært forelsket i ei nydelig kvinne på 62, å håper absolutt det blir oss en dag, da er sex endel av pakka sansynligvis :rodmer:

Lesbisk forresten

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende. Ingen som har nevnt "mental alder" enda.

-Domino

Det får bli en annen tråd, Domino.

Mental alder er så subjektivt at jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...