Gå til innhold

Sarotex

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjente ingen trøtthet av sarotex,men sov bedre når jeg først sovnet.Har slitt med søvnproblemer pga smerter og fikk sarotex pga den er stimmulerendes på sentralnervesystemet eller no' i den duren

Det jeg faktisk merket var at jeg ble veldig hissig etter 3-4måneders bruk! Skulle oppsøke steder for å slåss! Da kuttet jeg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sarotex mot depresjon men smerter og søvn.Så der kan jeg ikke svare ,men at en blir så sinna som jeg ble,er vel ikke særlig eeh positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 25 mg sarotex hver kveld pga stiv nakke/hodepine. Jeg merket at jeg ble trøtt av de første 7-10 dagene, og trengte å sove litt på ettermiddagen men det gikk over og har ikke merket noen bivirkninger utover det. Jeg startet forresten med 10 mg og har nå trappet opp til 25 mg, har brukt det i cirka ett år.

Men etter det jeg har forstått så trenger man ganske mye høyere doser for at det skal fungere mot depresjon..

For meg så hjalp sarotex meg veldig mot kronise nakkesmerte og hodepine! Jeg spenner musklene ubevisst i søvne og sarotex gjør at jeg slapper mer av, så hvis du har søvn problemer så kan sarotex hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...