K.B.E Skrevet 22. april 2012 #41 Skrevet 22. april 2012 (endret) Søsteren min. Hun er så flink til å jobbe med ting og jobber nå på med å bli ferdig utdannet sykepleier og leser til eksamen og står på. En ny venninne av meg. Hun er bare en utrolig snill jente. Snillere venninne skal du lete lenge etter. Filmlæreren på folkehøgskolen jeg går på. Han er fantastisk (det er sjeldent jeg sier det om personer). Han er en som har lært meg mye forskjellig, betyr mye for meg og virkelig bryr seg om meg og tar seg tid til meg selv om han ikke er linjelæreren min. Han er veldig snill og har hjulpet meg med mye og en gang jeg virkelig var stresset og bare kunne håpe på at det kom til å ordne seg så ordnet det seg takket være ham. Han er flink til mye og har overrasket og imponert med ting. Og flere personer... Endret 22. april 2012 av K.B.E
hjertesukka Skrevet 22. april 2012 #42 Skrevet 22. april 2012 Ser opp til folk som er genuint interessert i å hjelpe/glede andre uten tanke på egen vinning.
la Flaca Skrevet 23. april 2012 #43 Skrevet 23. april 2012 - de med god arbeidsmoral - de som er seg selv 100% (kan ikke si jeg ser opp til mobbere, psykopater, grinebitere. Mener mer de som tørr å ha sine egne meninger og stå for de uansett krets de er i og situasjon - noen som ikke kun pisser den veien vinden blåser) - de som tørr å si ifra og gjør en insats - folk som snakker godt om andre - pågangsmot - godhet Tenkte å svare mannen min, og her har du ramset opp hvorfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå