Gå til innhold

Julegave til han som ikke ønsker seg annet enn motorsag

Malenebk

Anbefalte innlegg

Samboeren min sier ikke hva han ønsker seg til jul, nettopp fordi han ikke vet hva han skal ønske seg tror jeg. Han sier han skulle hatt en jakke til en jobb-bukse, men jeg syns det er litt kjedelig å gi bort fra kjæresten jeg da.

har prøvd å foreslått ipad, ny barbermaskin osv. Men neida. Det eneste han ønsker seg er motorsag til 8000kr , noe som blir uaktuelt. Ellers trenger han pc, men det vil han kjøpe selv, og tv trenger vi. men alt er jo oppe i 8000 kr, +/-.

Har dere forslag ? Han elsker å stå på ski på fjellet på vinteren, men har alt av utstyr, ellers driver han mye ute, han er fra gård og driver en del der..

Jeg har virkelig ingen ideer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrur og snekrer han på ting?? Skal kjøpe et sånt multiverktøy til min mann, han styrer mye ute med ting han også... :) Koster rundt 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt en ting som en skeletal leatherman, og et gavekort fra sted som har motorsagen han vil ha, som kan gå til kjøp av en motorsag.. Evt jakken han ønsker seg + et gavekort til kjøp av motorsagen.

...så hadde jeg lagt til noen smågaver også, bare fordi jeg har gavedilla. Et par sokker eller et par tøfler, pakket gavekortet inn i et DVD-cover, print et bilde av ham i arbeidstøy og fotoshop inn et bilde av en motorsag på, eller gi den tittelen "Jakten på Motorsagen" eller noe totalt intern humor.

Man kan lage litt gøy av kjedelige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forstår sikkert at du ikke kan gi ham en gave til 8000 kroner, men hva med at dere gir hverandre ny tv til jul?

Har han forresten sikkerhetsutstyr til motorsaghåndteringen? Hvis ikke kan vernestøvler, vernebukse, jakke og hjelm m/øreklokker og visir være aktuelle gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har sånn vernebukse, den jakken han sier han kunne trengt hører til den buksen..Takk for tips! Jeg liker også gaver, Tirkes, så det var ikke så dumt :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han elsker å stå på ski på fjellet ville jeg gitt ham en weekend på høyfjellshotell :nigo: Jeg ga det til kjære i fjord, og det var kjempesuksess :jepp:

Betalte ca 5000 for 3 netter på et populært og i utgangspunktet dyrt hotell på Geilo, med spa-anlegg som var fritt frem for gjester. Kan få hotell ganske billig gjennom bookingbyråer :)

Og ikke minst var det en romantisk boost i forholdet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Ville gitt ham jakken om det er den han ønkser seg om den er innen din prisklasse jeg. Nyttegaver blir jo somregel satt veldig pris på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...