AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Del Skrevet 28. november 2011 Det skal bare være en liten gave på 100-200 kr fra min datter til en annen liten jente. Forslag? Tenkte på et smykke, men det ble for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #2 Del Skrevet 28. november 2011 Duplolego? Bøker? En ullbody? Evt en cd med barnesanger? Dette var ting jeg satte pris på til vår ettåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 28. november 2011 #3 Del Skrevet 28. november 2011 Mitt tantebarn får bok i julegave. Hun er så liten at hun ikke forstår så mye av gavetingen og får leker fra omtrent alle andre tanter og onkler, så jeg gir bøker hun kan ha glede av senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 En cd? En film? En leke som lager lyd(f.eks en lydbok)? Ettåringer synes ting som beveger som eller lager lyd er svææært interessant har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå