Gå til innhold

Morsom måte å pakke inn weekend-tur på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min får en weekend-tur til Berlin av meg i julegave. :) Vi skal ikke feire jul sammen, så jeg lurer litt på hvordan jeg skal pakke inn gaven. Syns det er litt kjedelig å bare gi en konvolutt med billetter, og har lyst til å gjøre en litt morsom greie ut av det. Lurte litt på å lage en eske der jeg putter oppi litt typiske tyske ting/klisjeer, et flagg, noen vakuuminnpakkede pølser, en ølglass-magnet osv, og legge reiseguide for Berlin og billetter nederst, men jeg vet ikke...

Noen som enten har noen kreative ideer til hva som kan legges i esken, eller en helt annen ide til hvordan jeg kan gjøre noe morsomt med gaven?

(Beklager at jeg er anonym, men er litt redd han kan snuble over innlegget siden jeg tror han vet brukernavnet mitt og er fryktelig nysgjerrig av seg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes forslaget ditt var godt jeg, men fyll gjerne med noe som faktisk kan spises/drikkes/brukes.

Feks: tysk øl, ølpølse, en tysk film (Run Lola Run og Good Bye Lenin er begge bra tyske filmer hvor handlinga er i Berlin), brenn en cd med Ketil Stokkan sin Brandenburger Tor og lag et herlig cover... og selvsagt en byguide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reisebok om Berlin (Gatelangs, Lonely Planet, Rough Guides e.l.), eventuelt en reiseskildring om han er glad i skjønnlitteratur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 vedkubber knytt sammen, med et falskt pass fra Designtorget inni. Egentlig er det en notisbok,og ser ut som ekte pass.

Skriv inni hvor ferden går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lagde et kollasj, der vi lagde en historie av alt de skulle oppleve på turen, med bilder og tekst. Denne gaven inneholdt både reise og konsertbilletter, så da hadde vi bilde av fly, byen de skulle ti, artisen de skulle de, hotellet de skulle bo på ol. De var veldig fornøyd, og syns det var en artig måte å få den gaven på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...