goldenchanel Skrevet 28. november 2011 #1 Del Skrevet 28. november 2011 Første julegaven til kjæresten, hva i alle dager kjøper jeg? han er 20 og jeg er 21, vi har vært sammen siden sommeren, og til bursdgen hans gav jeg han en bok med bilder av meg, pluss skriver noen ord hver gang vi er sammen (avstandsforhold). Han bor fremdeles hjemme med foreldrene sine, og han har ALT. Han går kun i gucci, burberry, ralph lauren, har alt av parfymer og mansjettknapper i gull. Han har to rolex så klokke er rimelig uaktuelt...Han spiller fotball og er glad i arsenal, har sett på billetter til kamp men det var jo sviiiindyrt.... alltid han som betaler alt når vi skal noe sammen osv... så jeg har rett og slett ingen anelse om hva jeg skal gi han! noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 28. november 2011 #2 Del Skrevet 28. november 2011 Hvor mye er du villig til å svi av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Del Skrevet 28. november 2011 Hva med at du spanderer en helaften? Kino, en god middag med god drikke, og en gøy tur på byen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Arsenaldrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 28. november 2011 #5 Del Skrevet 28. november 2011 Hva med at du spanderer en helaften? Kino, en god middag med god drikke, og en gøy tur på byen? Topp dette med en het kveld han sent vil glemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 28. november 2011 Han liker ikke at jeg betaler... får beskjed om å legge kortet mitt igjen hjemme når vi skal noe! hehe Har lurt på ett klokke/mansjettknappskrin i skinn... men aner ikke om han har det, eller kanskje ett mulberry case it ipaden hans, men aner ikke hvor jeg får tak i det...( bor ikke i Oslo ) er villig til å bruke 2000 kanskje? er student så mer enn det blir vanskelig å svi av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #7 Del Skrevet 28. november 2011 Show up naked (eller i Arsenal drakt og kun det...) bring beer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 28. november 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 28. november 2011 Det ble http://www.zendi.no/skrin-til-menn/klokkeskrin/park-lane-mellomstort-klokke--og-mansjettknappskrin-lys-groent, noen mansjettknapper med arsenal logo og så tenkte jeg å kikke etter noe annet som passer inn i den kategorien med klokke og mansjettknappskrinet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 28. november 2011 #9 Del Skrevet 28. november 2011 det der var en knallside faktisk, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 28. november 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 28. november 2011 Ble noen mansjettknapper fra burberry itilegg, da var den gaven ferdig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Radiohode Skrevet 28. november 2011 #11 Del Skrevet 28. november 2011 Mannen min er også Arsenal-fan men vi var nettopp i London og så kamp, så da kjøpte han seg mye bra der.. Men jeg har likevel funnet én ting jeg ikke så på Arsenal-shopen! http://fotballverden.no/product_info.php?cPath=33&products_id=769 fotballverden.no er jo genial siden man slipper den tollgrensa! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #12 Del Skrevet 28. november 2011 Ja, har han alt har du jammen et problem. Er vel ikke så mye å gi 21-åringen da. Hva med en kjøkkenstartpakke fra Ikea slik at han kan flytte fra mor og far? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #13 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg skjønner ingenting jeg, var det ikke du som var så ensom og ikke kjente noen for en stund tilbake? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne 23 Skrevet 4. desember 2011 #14 Del Skrevet 4. desember 2011 I og med at de har vært sammen fra sommeren av, så er ikke det så lenge. Så det passer perfekt med det du sier om at hun var ensom og ikke kjente noen for en stund siden. Men sånn som jeg tolker det så har hun funnet seg en kjæreste, og det ser ut som om hun er veldig glad for det, siden hun vil finne den perfekte gaven. Så den kommentaren din kunne du spart deg for synes nå jeg... Men en ting lurer jeg på, er kanskje litt privat, men hvordan fungerer det avstandsforholdet for dere? Har prøvd det før, men aldri fungert noe bra... Bare nyskjerrig på om det fungerer for noen.. Men det var ikke det jeg var her for, men ble litt provosert.. Ville bare si takk goldenchanel for en glimrende side, gjorde julegaven til kjæresten mye lettere. Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg skjønner ingenting jeg, var det ikke du som var så ensom og ikke kjente noen for en stund tilbake? Ensomhetsfølelsen er fremdeles tilstede selvom jeg har kjæreste, når han ikke er tilstede. Etter jeg tok meg sammen ble ting mye lettere, og denne gutten har vært interesert i meg lenge, men siden han er yngre enn meg turde jeg ikke ta sjangsen, det har jeg gjort nå og angrer ikke Kvinne 23 : Han er søt og besøker meg ofte, minst en gang i måneden noe jeg er veldig glad for. Han er også veldig forelsket i meg, kanskje litt mer enn jeg er i han atm. Så han forteller meg hver dag søte ting, sender meg sms når han våkner og når han legger seg. Jeg er jo vandt til å være endel alene så det går helt fint Det som gjør mye for meg er tingene vi planlegger sammen, som at han skal være med til Hemsedal med mine venninner hele nyttårshelgen, at vi skal til London med hans venner til våren å se fotballkamp osv. Pluss han sender meg roser hver 3 uke så jeg alltid skal ha noe pent å se på, hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne 23 Skrevet 4. desember 2011 #16 Del Skrevet 4. desember 2011 Hva mener du egentlig med at du tror han er mer forelsket i deg enn du er i han? Kanskje det har seg at han viser det, og at du holder det litt tilbake? På den måten kan det kanskje virke som at han er mer forelsket, synes hvertfall du høres veldig forelsket ut, med tanke på gavene du har tenkt til å gi og hvordan du fremstiller han Høres ut som om du har funnet deg en kjempe bra gutt Litt synd at dere har et avstandsforhold, ville kanskje hjulpet deg med ensomhetsfølelsen at han hadde vært nærmere.. Så hvor mye skal du satse på han da? Iom at det er avstandsforhold. Er det en du kunne tenke deg å være med for alltid eller? Jeg klarte ikke å se for meg det selv om han var en kjempe gutt... Men folk er jo forskjellige Har egentlig 150 spørsmål jeg vil stille Ting som jeg alltid lurte på når jeg hadde avstandsforhold.. Så jeg bare spørr jeg så får du svare om du vil Det jeg undret mest på var utroskap, jeg tenkte alltid at han ville være utro, kanskje fordi jeg ikke stolte helt på han, men jeg var jo ikke noe bedre selv... Hvordan er det for dere? Stoler dere helt på hverandre? Jeg kunne finne på å bedra han for en kjekkere gutt, selvfølgelig uten å fortelle han det. Da kom jo selvfølgelig den dårlige samvittigheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Endret 4. desember 2011 av goldenchanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå